Aparthotel
8,3

Hotel Invisa es Figueral Resort is een all-inclusive hotel, gelegen aan een baai op Ibiza. Voor afkoeling is een duik in een van zwembaden heerlijk. Deze zijn namelijk niet verwarmd. Het hotel biedt een ruim aanbod aan eten. Reis gratis met de shuttlebus van het hotel naar Santa Eulalia of verken de rest van het eiland met een gehuurde auto.

We hebben een aantal aanbieders voor Invisa Es Figueral Resort - Club Cala Blanca voor je op een rij gezet:

Beachcheck

20 reviews over Aparthotel Invisa Es Figueral Resort - Club Cala Blanca in het Nederlands

2008

Wil je een toffe vakantie, ga dan hier naartoe

Luc
26-8-2008

We waren hier op vakantie van 18 tem 25 augustus. Het is een proper, mooi verzorgd hotel waar je waar voor je geld krijgt en zeker niet telleurgesteld zal zijn. Personeel is super vriendelijk en vooral behulpzaam, animatie team is ok. Het eten is super lekker. Wil je een vakantie zonder zorgen voor een betaalbare prijs, boek dan zeker dit hotel. Je zal echt tevreden zijn.

Gereisd Familie in Tue Aug 26 2008 20:16:27 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

een aanraader!

michel
24-8-2008

mooie ligging (natuur);mooie strand;4 mooi grote verzorde zwembaden;hotel kindervriendelijk;zeer groot buffet,veel keuze,lekker eten. wij gaan er zeker terug!

Gereisd Familie in juli 2008

rustig, mooie ligging en uitmuntende service

Fam. De Beckker
18-8-2008

Prachtig uitgestrekt domein, met allemaal laagbouw. Mooi verzorgde tuinen en door de 3 verschillende zwembaden totaal geen drukte. Lekker eten, vrij afwissellend, zeker voor een all-inclusive. het enige negatieve was dat er geen Nederlandse taling kinderanimatie was, terwijl dit zo wel bevestigd was. MAar gelukkige waren de monitoren heel lief en kindvriendelijk waardoor taal blijkbaar geen barrière was. Wel even bijvertellen dat het domein erg steil is. Verder prachtig gelegen, maar wel héél afgelegen.

Van harte aanbevolen.

Henri, Vera, Bianca
7-8-2008

Wij hebben hier een perfecte vakantie beleefd. Alles is op en top geregeld of wordt voor je geregeld (in ons geval internetverbinding).

Buiten het resort is weinig tot niets te beleven (wel mooie natuur) maar dankzij activiteiten / animatie is dat geen probleem (zeker niet voor gezinnen met kinderen).

Kamers zijn niet zo heel erg modern ingericht, maar de kwaliteit (bedden) is perfect.

Kortom van harte aanbevolen !!!!!!

Gereisd Familie in augustus 2008

Leuk maar niet voor herhaling vatbaar.

Jose Sonderman-Baegen
24-7-2008

Leuk hotel, nadeel is wel dat wij in een bijgebouw van het hotel zaten dat niet echt in de buurt van het restaurant was gelegen. Het was dan ook dagelijks een redelijke tippel, helling op en helling af. Jammer is ook dat er geen winkels in de directe omgeving zijn (alleen een kleine Spar en een souvenirswinkel). Autohuur is dan ook aan te raden! De lunch en het diner gebeurt in twee shifts. Het eten is formidabel en erg gevarieerd. De hotelkamer is sober maar ruim en schoon. Kluishuur is gratis, je betaalt 12 euro borg. Mooie zwembaden, animatie vond ik erg amateuristisch. Het animatieteam organiseert en chartert mensen alleen bij het zwembad dat bij het strand gesitueerd ligt. Er is 1 Nederlandse animator, maar voor Nederlandse kinderen en hun ouders is het niet bijzonder, met name geënt op Italianen, Fransen en Spanjaarden.

Zeer mooi groot complex

heirman sofie
7-7-2008

Zeer mooi groot complex.Het personeel is echt vriendelijk maar spreken enkel spaans.Aan de receptie is er nederlandstalige begeleiding.De all inn is niet zo volledig je moet voor veel bijbetalen.Heel de dag is er animatie maar enkel aan het hoofdzwembad de drie andere zwembaden zijn rustig en zeer proper onderhouden.Het eten is echt zeer lekker iedere dag is er afwisseling.Ook iedere dag een ander thema bij het eten bv chinees of italiaans.Een nadeel is wel het is een echte refter waar vanaf half acht iedereen binnen stormt wel grappig om te zien.Een echte aanrader

Gereisd Familie in juli 2008

Mooi complex bestaande uit verschillende gebouwen

Peter Rutjes
12-5-2008

Mooi complex bestaande uit verschillende gebouwen. Ligt wel tegen een helling aan dus veel trapjes en omhoog lopende paden. Mooie zwembaden (waarvan een binnen en verwarmd). Gastvrij personeel en goed eten (all inclusive) niet lokale drankjes en bier en verpakte ijsjes zijn echter niet incl maar kosten 50%. Van 11 uur tot 23 uur all inclusive maar daarvoor/na gewoon betalen! Verder schone kamers en toch wel een aanrader! Wij, gezin met 2 kids, hebben in mei 2008 genoten!!!

Mooi groot hotel (max 1300 gasten) er waren echter maar Op

Peter Rutjes
12-5-2008

Mooi groot hotel (max 1300 gasten) er waren echter maar 350 gasten aanwezig. Op verschillende niveaus diverse losse complexen met hetzij een balkon, hetzij een frans balkon. Kamer was niet echt heel groot maar praktisch en erg schoon (4 personen 2 kamers). De ligging is mooi met uitzicht op het strand/kust. Verder een winkel, een supermarkt en een pizzeria. Wij hadden inclusive, maar indien men een appartement had gekozen moest men eigenlijk toch in het hotel eten want elke dag pizza gaat vervelen. Of een auto huren om elders te eten. Verder 3 middelgrote zwembaden en een verwarmd binnenbad. Veel animatie en elke avond wel een show. Tussen de maaltijden door was het drinken gratis (all inclusive) en kon men wel een broodje halen of een simpel ijsje maar veel niet lokale drankjes en verpakte ijsjes waren voor de helft van de prijs en alles van 11 uur 's ochtends tot 23 uur 's avonds, daarna gewoon het volle pond betalen! Verder een leuke accomodatie, mooi complex en erg gastvrij!

Net terug van een leuke vakantieweek in Cala Blanca

Bianca Verburg
11-5-2008

Net terug van een leuke vakantieweek in Cala Blanca. Ruim 3 kamer appartement, iedere dag schoongemaakt. Goed eten hoewel erg veel vis, en enorme keus aan desserts. Uitstekende service, we mochten direct ontbijten om 10 uur in de ochtend na aankomst, kregen tijdelijke kamer tot ons appartement klaar was en koffers werden heen en weer gereden in busje. Je kon ook lunchpakketten en zelfs een ontbijtpakket bestellen op dag van vroeg vertrek. Gratis hotelbus naar St Eulalia. Animatieteam was top, er was weliswaar 1 NL sprekende animateur maar de rest deed ook erg zijn best. Gratis kluis, gratis gebruik tennisbaan. Zeker een aanrader.

Gereisd Familie in Thu May 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij hebben een zeer prettig verblijf gehad

Hermann
9-5-2008

Wij hebben een zeer prettig verblijf gehad. Ons driekamerappartement was heel netjes en schoon. De bedden waren goed maar wel kort. Het strand is mooi en heel dichtbij. De 4 zwembaden liggen verdeeld over verschillende niveaus; alles heel overzichtelijk met kleine kinderen. Het eten was goed. Personeel is heel vriendelijk. Het hotel ligt afgelegen, om ergens te komen moet je echt een auto huren of de bus pakken. voor de kinderen is er een leuk animatieteam aanwezig, spreken veel talen maar geen nederlands. Wij vinden het een echte aanrader!

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportKanoën
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Hiken
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan5, Aanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Invisa Es Figueral Resort - Club Cala Blanca in Es Figueral, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Invisa Es Figueral Resort - Club Cala Blanca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.