Aparthotel
Aparthotel Invisa Es Figueral Resort - Club Cala Blanca

Hotel Invisa es Figueral Resort is een all-inclusive hotel, gelegen aan een baai op Ibiza. Voor afkoeling is een duik in een van zwembaden heerlijk. Deze zijn namelijk niet verwarmd. Het hotel biedt een ruim aanbod aan eten. Reis gratis met de shuttlebus van het hotel naar Santa Eulalia of verken de rest van het eiland met een gehuurde auto.

We hebben een aantal aanbieders voor Invisa Es Figueral Resort - Club Cala Blanca voor je op een rij gezet:

Tjingo

35 reviews over Aparthotel Invisa Es Figueral Resort - Club Cala Blanca in het Nederlands

De 1e en meteen de laatste keer

Eloy Broens
22-7-2019

Bij aankomst waren de kamers niet schoon en vonden we verschillende vlekken op de lakens/gordijnen. Ontbijtbuffet was oke, lunch & dinner was bijna iedere dag hetzelfde... Auto huren is een must omdat het hotel vrij afgelegen ligt, ‘s avonds is er dan ook weinig tot niks te doen voor volwassenen. Het zwembad wordt slecht schoongemaakt, dit is te zien aan de dooden beesten die al verschillende dagen langs de kanten van het zwembad liggen. Belangrijk om te weten is dat er veel chloor en zonnenbrand in het water zit waardoor onze zwemkleding is verkleurd. Bij het buffet was het iedere dag rumoerig, hierdoor heb je niet echt een gevoel dat je rustig op vakantie bent. Let op bedjes op het strand zijn tegen betaling! Kortom: goed en mooi hotel voor gezinnen met kinderen maar zeker geen aanrader voor koppels of mensen die op zoek zijn naar een rustige vakantie.

Gereisd Met partner in juli 2019

Hallo Eloy,

We stellen uw reactie op prijs, omdat deze ons helpt te verbeteren. We zullen het overwegen om uw ervaring in de toekomst te verbeteren. We betreuren het dat het zwembad niet naar wens was en dat de kamer niet in optimale staat was.

Bedankt en groeten

Nooit meer

Amber van Loon
22-7-2019

Gelegen ver buiten centrum, zwemwater niet schoon een volwassen uitslag gekregen en zwemkleding vergeeld wel behulpzaam in het willen uitwassen van zwemkleding, toetjes zijn lekker verder eten koud en iedere dag het zelfde, Kamers bij aankomst niet schoon alleen de bedden opgemaakt. Prima hotel als je iedere dag in je hotel wil blijven auto huren is anders een must. Entertainment voor kinderen is er volwassen niks te doen in de avond. Hotel is zeker geen aanrader!

Gereisd Met partner in juli 2019

Hallo amber,

We stellen uw reactie op prijs, deze helpt ons te verbeteren. Wij betreuren het dat de ervaring u niet beviel. Hoe dan ook, we hopen je in de toekomst weer te ontvangen.

Bedankt en groeten.

Een aanrader ,zeker met de kids

nancy verelst
21-5-2019

Het was een aangenaam verblijf. Vriendelijk ontvangst De bediening met een glimalach, en een extraje voor mijn verjaardag gekregen, dus heel attent! De kamers waren altijd netjes verzorgt mijn score is 8/10

Gereisd Met partner in mei 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Goedemorgen Nancy,

We stellen uw reactie op prijs. We zijn blij te weten dat je een fantastische vakantie hebt gehad in ons hotel. We hopen je in de toekomst weer te ontvangen.

Bebsy

Fantisch resort met uitstekend eten en drinken.

H en j
20-5-2019

Het ligt afgelegen, dus scooter of auto huren

Gereisd Met partner in mei 2019

Goedemorgen,

Fijne tijd

jolanda
9-10-2018

Het is een mooi groot resort. De kamers aan de kleine kant maar wel met goede bedden en heerlijke douche ook goed schoon en dat is belangrijker dan de ruimte vinden wij. Het eten is ook heel lekker en genoeg keus voor iedereen wat wils. Bij de zwembaden ook fijne ligbedjes minpuntje dat ze heel strak tegen elkaar staan zodat je je been er nog niet naast kan zetten, bij het only Adults zwembad is dat ruimer. Ook was er een hele leuke animatie die voor de avonden leuke shows gaven. Voor vertier buiten het hotel moet je wel een auto hebben je kan niet even naar een plaatsje lopen. Het personeel is zeer behulpzaam en erg vriendelijk al met al hebben wij er een hele fijne tijd gehad.

Prima Hotel op mooie locatie

Wim
8-10-2018

Mooi , groot resort. Schone kamer , wel met een rioollucht op de badkamer . Dagelijks schone handdoeken. Mooi gelegen in een baai , direct aan het strand. Diverse zwembaden , niet verwarmd , zelfs een adult only bad .Wil je echt iets van Ibiza zien , huur dan wel een auto. Eten is prima , all inclusive over the top!!

Gereisd Met partner in oktober 2018

Niet voor rustig verlof, verkeerd ingeschat.

rudi gyselinck
17-6-2018

We zijn in Invisa Figueral resort Cala Blanca geweest. Goed hotel voor koppels met kinderen, alles staat in functie van deze kleinsten. Niet voor een rustig verlof. Gelet op de grootkeuken was het eten in orde, goede kwaliteit met niet te drinken huiswijn, voldoende keuze doch geen finesse. Zeker drie sterren, eerder aanleunend bij vier. Geen kamer boeken in de buurt van het kinderzwembad/restaurant/laad- en losplaats van de leveranciers die allemaal naast elkaar gelegen zijn. Superior kamers een must, goede bedden. Hard werkend en vriendelijk personeel. Minpunt: geboekt bij touroperator bagage inbegrepen, als dusdanig geconfirmeerd en dagen later opnieuw bagage extra moeten betalen wegens administratieve fout! Fout wordt niet toegegeven. Opletten!

Gereisd Met partner in mei 2018

Heel goed

Lennart
7-10-2017

Goed ontbijt en avondeten. Wij hadden de junior suite zeezicht. Die was mooi alleen in de airco zat zwarte schimmel dus hebben we met de deuren open geslapen. Omdat we in oktober waren was dit goed te doen. De receptie heeft de technische dienst langsgestuurd maar kon verder niks doen. Voor kinderen is dit een geweldig resort met drie zwembaden, animatie en een soort speelschip met allerlei waterspuiten. Het ligt wel op 30 minuten van het vliegveld. We hadden een auto gehuurd dus dan maakt het niks uit. Tussen 00.00 en 06.30 is het doodstil dus dat is wel fijn, geen nachtbrakers 😜

Gereisd Met partner in oktober 2017

Mooi hotel

Wendy
3-7-2017

Het is een heel mooi hotel, vriendelijk personeel , mooi strand, niet te druk, hebben 5 dgn auto gehuurd want je ligt wel afgelegen van de grotere plaatsen zoals bv Ibiza stad , 30 min rijden, is prima te doen! Zelf 2 nachten erg ziek geweest vh eten in het hotel , dat was wel erg vervelend...

heerlijke vakantie

elyse schreurs
1-6-2017

ik heb een heerlijke vakantie gehad in ibiza. het personeel was erg vriendelijk en het hotel was netjes en schoon. het enige nadeel vond ik dat je niet wist wanneer de schoonmaaksters kwamen... dit kon om 8:30 al zijn maar ook pas om 15:00 smiddags. verder was er niks op aan te merken! het eten was ook heerlijk en voor iedereen was er wel iets. het echt genoten! ook erg fijn was het adults only zwembad.. aangezien er erg veel kinderen waren in dit hotel. mooi strand en goed ontvangst bij het inchecken!! eigenlijk dus de perfecte vakantie!!!

Gereisd Met partner in mei 2017

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportKanoën
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Hiken
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan5, Aanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Invisa Es Figueral Resort - Club Cala Blanca in Es Figueral, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Invisa Es Figueral Resort - Club Cala Blanca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Aparthotel Invisa Es Figueral Resort - Club Cala Blanca