23 tips over Aparthotel Invisa Es Figueral Resort - Club Cala Blanca

• familie suls, 28-12-2011

Er hangen wel signalisaties die je erop wijzen om geen plaatsen aan het zwembad te 'reserveren' door er vroeg in de morgen je handdoek op te leggen en wij deden dat sowieso al niet want vinden dat heel vervelend. Maar misschien moeten jullie het wel doen want anders heb je geen plaats .:( De receptie gaf ons als oplossing dat we dan maar zelf handdoeken moesten weghalen en hopen dat die mensen niet opdaagden. Een totaal gebrek aan professionaliteit, lijkt mij.

• rene_son, 13-01-2014

Naast de grote Hippy market moet je zeker de kleinere Hippy markt bezoeken; met de auto ben je er binnen 15 minuten. Vanuit Es Figueral kan je leuke dagtripjes maken en zo veel van het eiland zien. Het plaatsje Santa Eularia is ook erg gezellig (marktje/terrasje/winkeltjes). Natuurlijk moet je de sunset nog zien vanuit St. Antionio (wel een uurtje rijden).

• varm, 17-07-2013

Boottocht vanaf het hotel naar Santa-Eularia is zeer leuk en die vertrekt echt vanop het strand voor het hotel. De Italiaan heeft heerlijke pizza's (alle andere gerechten die we geprobeerd hebben trouwens ook) en het is er zeer aangenaam om te zitten. Bar Es Alocs op het strand heeft heerlijke Sangria en Mojito's en is recht op het strand met een fantastisch uitzicht en toch koel onder de bomen.

• D de RUYTER, 06-08-2013

Het ligt idd iets afg maar er was genoeg te beleven en er was 1winkel maar daar had je genoeg te koop ,van goedkoop tot veel merkkleding.het Boeda bad is ook een oase van rust met grote lounge bedden!Cala Comté moet je ook gezien hebben prachtige baai! jetset achtig. maar het mooist is wel de ligging pal aan een lange baai en dan met uitzicht naar de bergen!!

We hebben een aantal aanbieders voor Invisa Es Figueral Resort - Club Cala Blanca voor je op een rij gezet:

• Pierre, 29-08-2013

Reserveer tijdig een auto. Doe dit niet als je er al bent. Doe dit via Classrentacar.es. Zij hebben een vestiging in het resort. Laat nooit iets in de auto achter en doe het handschoenkastje open als je de auto verlaat. Bij ons is ingebroken ondanks dat er niets in de auto aanwezig was. Bezoek de hippymarkt, de grotten met stalagmieten en stalagmieten, ga naar Es Vedra, St. Eulalia en rij door het binnenland. Ibiza is erg leuk en dat had ik als fervent VS bezoeker niet verwacht. Ga zeker nog 1x

• Heleen Strik, 09-09-2013

Een auto huren is noodzakelijk las je wat van het prachtige eiland wil zien.

• Dora, 13-05-2013

Bij het strand tegenover het hotel is er een klein hotelletje met restaurant. Je kunt daar prima lunchen en dineren tegen redelijke prijzen en gratis WiFi. Aardige mensen daar. In de straat, iets terug lopen, zit ook een italiaans restaurant, er is een klein supermarktje in de straat. Auto huren kost ongeveer 45 euro p.d. En dan kun je Ibiza makkelijk verkennen. Ibiza is ong 45 km. Er zijn leuke plekjes en leuke stranden. St. Gertrudis is een barretje met lekkere bocadios.

• MC, 31-08-2012

met 2 volwassenen en 2 kids van 13 en 15 jaar op kamer voor 3 personen geslapen, met extra bed : is geen probleem : kamer voldoende groot . En scheelt heel veel in prijs : boek dus via reisbureau waar deze keuze mogelijk is ( voor ons : Neckermann Belgie )

• ckr, 24-07-2012

neem genoeg geld mee, zal nodig zijn als je een bed wil op strand of een standlaken van het hotel (20 euro borg) , of een ijsje met smaak bijv. en leer wat Frans want dat is wel de voertaal blijkbaar.

• Noëlla, 14-01-2013

Een uitstapje naar Eulalia is zeker de moeite waard. Elke dag rijdt er een gratis shuttlebus vanuit het hotel naar het stadje. Leuk om daar de haven te bezoeken of te gaan winkelen.

• Mieke Nijhuis, 28-05-2012

Huur een auto ,in hotel ongeveer 35 euro voor 1 dag excl full casco (10 euro) en ga het eiland bekijken!

• denises, 30-07-2013

Auto huren is een must, naast het hotel heb je alleen een mini spar en een grote winkel voor je zwemspullen, souvenirs en kleren. Dorpje Sant Gertrudis is niet de moeite waard om naar toe te gaan, het is slechts een pleintje met een beetje van hetzelfde soort cafeetjes. Ibiza stad is vrij druk en ook niet echt bijzonder (overdag). Parkeren is dan wel gratis tussen 2 en 5 smiddags. Misschien is het 's avonds gezelliger (wij waren er smiddags). Pacha en Eden zitten wel daar.

• Jos Scholtes, 15-10-2012

Huur een auto bij de lokale verhuurder voor een zeer aantrekkelijke dagprijs en een benzineprijs waar Nederlanders van dromen zie je op 1 dag een behoorlijk deel van het eiland. De wegen zijn goed en vooral duidelijk aangegeven. Een plattegrond en rijadvies van het VVVkantoor in Ibiza-stad is daarbij een mooi hulpmiddel.

• Sonja, 27-05-2013

Huur bij je boeking al een auto vanaf het vliegveld. Met de auto kan je leuke locaties bezoeken en kan je alle kanten op. De pizzeria 'Es Figueral' naast het hotel is TOP. De grootste Hippy Market is op woensdag, de kleinere versie op zaterdagen in Las Dalias. Santa Eulalia is ook erg leuk om te bezoeken en natuurlijk Ibiza Town. De zonsondergang is mooi te zien in Sant Antonio (maar wel heel druk met kinderen).

• Janna van Straalen, 02-07-2015

Met de gratis pendelbus met airco naar de Hippiemarkt

• amy, 26-05-2016

Boek met kinderen een familiekamer grand premium. Bezoek de hippiemarkt.

• Dorien, 15-06-2016

gratis shuttle naar santa eulalia en naar de hippiemarkt (las Dalias) vanuit hotel.Ook kun je 1x p week Tegen betaling naar de hippiemarkt in punta arabi en 1xp week naar Ibiza stad. voor het hotel bus naar santa eulalia, deze stopt ook in het dorpje san carles, erg leuk! Ook een speeltuintje voor kinderen Auto in hotel geboekt.Zo zie je veel. Zeker bezoeken: san joan (giri café) san carles,santa eulalia,Ibiza stad, hippiemarkt, santa gertrudis. Overslaan: portinax, san antonio.

• Marina, 24-05-2015

Huur een auto, genoeg mogelijkheden in de buurt en bij het hotel. Neem een kamer op de begane grond als je kinderen hebt. Wij klommen over het balkon om drinken te halen of om bij het zwembad te zitten als onze zoon sliep (met babyfoon). Zo hoefden we niet door de slaapkamer.

• Paul, 24-11-2017

vanuit het hotel zijn diverse leuke uitstapjes te maken met een huur auto. Las dalias ( hippie markt ) Ibiza stad, Cova de Can Marçà ( grotten ) en diverse leuke kleine strandjes.

• patrick, 17-02-2014

er is in de buurt een gezellige supermarkt en een hippiemarkt. ik raad echt iedereen aan die nog geen plannen heeft om naar ibiza te gaan en naar dit hotel te gaan.

• Alex, 17-08-2014

Massage in het loungegedeelte!

• J Hoezen, 08-06-2015

huur een auto. In de omgeving van casa blanca is niets te doen. Dit kan in het hotel ter plaatse.

• Bakker, 10-06-2017

Huur n auto en verken het eiland er zijn mooie strandtenten aan de west kant!