35 vragen over Aparthotel Invisa Es Figueral Resort - Club Cala Blanca

• Fenja Jansingh, 03-07-2018

Busvervoer en excursies

Hallo

Ik twijfel om dit hotel te boeken of het hotel sirenis tres carabelas in playa den bossa. Ben zelf 24 weken zwanger. Iemand tips en ervaringen?

Kun je vanaf dit hotel ook naar andere dorpjes en standen of alleen naar Ibiza stad en naar santa eulalia? Zijn er leuke excursies te boeken?

M.v.g. Fenja

• Anne, 13-06-2018

Cala verde of Cala blanca?

Welke van de twee (Cale Verde of Cale blanca is de beste optie voor kinderen?

Ramona, 24-06-2018

Beste Anne, het enige wat ik kan zeggen is dat Cala Blanca dichter bij de zee ligt. Cala Verde ligt op een berg, maar als je niet van de zee houdt is dat niet erg. Wij hebben in Cala Blanca gezeten wat is ons prima is bevallen. Cala Verde kennen wij niet, ze zeggen dat het daar wat rustiger is. Misschien kun je het hotel een mail sturen, het mailadres is: [email protected]

• Juliët Burgers, 01-03-2018

Hoe warm in april?

Hallo! Wij zijn van plan om van 25-4 t/m 2-5 een weekje naar Ibiza te gaan... Hoe zit het dan qua temperatuur? Wij zijn nog nooit naar deze eilanden geweest en ook nog nooit in april/mei op zonvakantie geweest.

• Vakantieganger, 23-02-2018

auto huren

Heeft iemand een tip wat betreft een auto huren voor een aantal dagen?

We hebben een aantal aanbieders voor Invisa Es Figueral Resort - Club Cala Blanca voor je op een rij gezet:

Beachcheck
    FTI Reizen
    Bebsy
    Bebsy

• Verona, 08-01-2018

All in bij boeken bij het hotel

Ik las dat je beter All in bij het hotel kunt bij boeken dat dat goedkoper was dan als je dat hier in Nederland erbij boekt. Maar aan welk bedrag moet ik dan denken voor 8 dagen?

Verona, 10-02-2018

Hoi Rachel, Een vraag wanneer gaan jullie naar dit hotel toe? Mocht dit voor juli a.s zijn zou u mij dan door kunnen geven wat het kost om bij het hotel all in erbij te boeken.

Alex, 19-07-2018

Inmiddels weet ik wat het ons kost om all inclusive via het hotel bij te boeken.Wij zijn met 2 volwassen en 2 kinderen van 8 en 11.Hebben nu hp voor 12 dagen.Voor all in moeten we 720 euro bij betalen dus 60 euro per dag. Rechtstreeks via touroperator zouden we 770 betalen

Rachel, 04-02-2018

Wij hebben ook halfpension geboekt (naar aanleiding van review) en ook benieuwd naar de te betalen meerprijs ter plaatse voor all in

Esther, 18-01-2018

Ben ik ook benieuwd naar. Heb net via de reisorganisatie 110 euro extra betaald voor HP voor 2 personen voor 1 week. Ben wel nieuwsgierig wat het ter plaatse kost.

• Verona, 08-01-2018

Supermarkt en ibiza stad

Hoi hoi< een vraagje is erbij het hotel ook een supermarkt? En kun je vanaf het hotel ook met de bus naar Ibiza of andere leuke dorpjes?

• Saskia, 06-08-2017

Shuttlebus

Op welke dagen gaat de bus naar de hippiemarkt en naar Ibiza stad? En wat kost dat ongeveer? Dank alvast Gr Saskia

Paul, 24-11-2017

Er gaan diverse bussen naar diverse hippie markten of verschillende dagen, sommige zijn gratis en voor andere moet je betalen.

• Miranda, 27-07-2017

boot

Gaat er vanaf het hotel een boot (watertaxi) naar Ibiza stad?

Paul, 24-11-2017

misschien in het hoogseizoen, maar in oktober niet. Er is wel een aanleg (eiland) vanaf het strand.

• Miranda, 28-05-2017

Moet je betalen voor de strandbedjes?

Bakker, 10-06-2017

Ja, die horen niet bij het all inclusive concept. Ook de drankjes op het strand niet dan moet je met de trap naar boven en bij de zwembad bar iets halen.

• Wendy, 11-01-2017

2 persoonskamer en welke gebouw?

Zijn alle 2 persoonskamers met een aparte slaapkamer? En welk gebouw is beste om te zitten? las iets over de straat over steken, dat willen we dus niet...

Bakker, 10-06-2017

De Junior Suite heeft een aparte slaapkamer.

De Grand Premium heeft 2 aparte slaapkamers.