Aparthotel
8,4

Hotel Invisa es Figueral Resort is een all-inclusive hotel, gelegen aan een baai op Ibiza. Voor afkoeling is een duik in een van zwembaden heerlijk. Deze zijn namelijk niet verwarmd. Het hotel biedt een ruim aanbod aan eten. Reis gratis met de shuttlebus van het hotel naar Santa Eulalia of verken de rest van het eiland met een gehuurde auto.

We hebben een aantal aanbieders voor Invisa Es Figueral Resort - Club Cala Blanca voor je op een rij gezet:

Beachcheck

201 reviews over Aparthotel Invisa Es Figueral Resort - Club Cala Blanca in het Nederlands

Heerlijk

R,
25-10-2018

Heerlijk verblijf gehad, goed eten en drinken. Jammer dat er voor de kleinste niet heel veel te doen is. Als het minder weer is is er niet veel dat vonden wij jammer. Jammer dat ons niet verteld was dat de laatste dag alleen ontbijt inbegrepen was. Wij waren er tot savonds.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Nooit meer. All in= op is op

Verwend??,
15-10-2018

Revieuws op 1 na goed nou zal wel aan die ene liggen.. niet dus! Eten koud en rauw! Cocktails heel slecht. Mensen zijn heel aardig kamers prima maar all-in en dat was echt slecht! En is er vaak ook niet pizza en tosti’s bij het zwembad waren op en werden biet bijgevuld. Wij zijn iedere dag uit eten geweest en hebben ons vermaakt maar nooit meer terug !

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Vriendelijk personeel en groot complex

Rose,
12-10-2018

Wij hebben een goede vakantie gehad, mede door het vriendelijke personeel. Het ontvangst was zeer goed. Er was iets fout gegaan met onze boeking maar hier ging het personeel erg goed mee om.

Persoonlijk vonden wij het resort erg afgelegen en niet voldoende te doen om de hele dag bij het zwembad te zitten. Vergeet niet dat dit 3,5 sterren heeft dus dat zie je terug in de activiteiten die er iets minder waren dan 4 of 5 sterren.

Het eten was wel een teleurstelling. Ik zou als tip willen meegeven aan het hotel, biedt was minder aan, maar iets beter. Want het aanbod was groot (maar koud) TIP: Upgrade je verblijf naar all inclusief bij aankomst, hier betaal je veel minder voor dan vooraf. TIP: Ga een keer bij het restaurant naast het hotel eten, staat erg goed aangeschreven, en je proeft ook waarom.

Ik had last van een ontsteking in mijn vinger, ik kon via het hotel direct bij de dokter terecht aan de overkant, heel goed geregeld!

Huur een auto, het eiland is te mooi om dit niet te doen. Autohuur kun je via het hotel regelen. TIP: Online scheelt het €100,- bij hetzelfde bedrijf.

Kamer; wij zaten in een gerenoveerde kamer. Heel netjes, goede schoonmaak, Net iets te klein voor 2 volwassenen en 2 kinderen.

Fijn resort, waarbij alles lekker verspreid is opgezet. Dit betekent wel dat je soms veel moet lopen, voor ons was dit prima. Prijs/kwaliteit was goed!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Fijne tijd

jolanda,
9-10-2018

Het is een mooi groot resort. De kamers aan de kleine kant maar wel met goede bedden en heerlijke douche ook goed schoon en dat is belangrijker dan de ruimte vinden wij. Het eten is ook heel lekker en genoeg keus voor iedereen wat wils. Bij de zwembaden ook fijne ligbedjes minpuntje dat ze heel strak tegen elkaar staan zodat je je been er nog niet naast kan zetten, bij het only Adults zwembad is dat ruimer. Ook was er een hele leuke animatie die voor de avonden leuke shows gaven. Voor vertier buiten het hotel moet je wel een auto hebben je kan niet even naar een plaatsje lopen. Het personeel is zeer behulpzaam en erg vriendelijk al met al hebben wij er een hele fijne tijd gehad.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima Hotel op mooie locatie

Wim,
8-10-2018

Mooi , groot resort. Schone kamer , wel met een rioollucht op de badkamer . Dagelijks schone handdoeken. Mooi gelegen in een baai , direct aan het strand. Diverse zwembaden , niet verwarmd , zelfs een adult only bad .Wil je echt iets van Ibiza zien , huur dan wel een auto. Eten is prima , all inclusive over the top!!

Gereisd met partner in oktober 2018

Receptie, park en kamer mooi! Receptie modern, park is netjes onderhouden. Wij hadden een premiumkamer en deze was perfect. Badkamer ook modern met een heerlijke douche. Kamers zijn wel erg gehorig!! Zwembaden waren goed, maar ik heb mooiere meegemaakt. Water erg koud. Het restaurant is echt vreselijk! Dit heb ik nog nooit meegemaakt, zo lelijk en massaal restaurant....en zo druk. Gewoon in een rij staan om het restaurant in te komen om vervolgens in een rij te staan voor je eten... Echt verschrikkelijk. Het eten was wel goed. Hotel zit vol met Duitsers.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastische vakantie gehad

Lot,
9-9-2018

Heerlijk vakantie gehad! Mooie rustieke baai. Je loopt zo van het zwembad naar het strand via een trap. All inclusive, was echt alles inclusief! Zelfs flesjes water onbeperkt, snacks en ijsjes tussendoor en een snackbuffet. Verse koffie bij bar zwembad. Wel druk bij het zwembad. Erg leuke enthousiaste mensen van de animatie. Wij aten altijd buiten op het terras bij het restaurant, keek je mooi uit over zee. Je kunt met de bus van het hotel naar Ibiza stad, Hippy market en Santa Eulalia (laaste is gratis). Enige minpunt. Kamer wat verouderd, stoelen versleten. Wij hadden een juniorsuite, erg ruim en grote woonkamer en groot terras. Wilden een familiesuite boeken, maar deze had geen bakon/terras bleek bij reserveren. Publiek erg wisselend. Geen last gehad van mensen die heel luidruchtig waren of heel veel dronken, wat soms wel wordt verwacht. Paar winkels dichtbij, spar en souveniers. Verder weinig te doen in de buurt.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Dit hotel niets voor ons!

Buijs,
27-8-2018

All in niet oké, voor veel dingen weer extra betalen bv ice koffie 2,90 en dan niet eens zelf gemaakt. Bijna al het ijs bijbetalen, vind ik slecht als je voor all-in 22 euro per dag betaald. Duur hotel en zeker geen 3.5 ster waard. Voor mensen met hele kleine kinderen vast leuk! Veel klimmen hier, dus je kuitspieren worden getraind. Mooie kamer maar badkamer stink na riool, ook verder op het complex. Kamers heel erg gehorig helaas. Voor ons zeker geen 2e keer hier! Voor 1270 euro pp zeker een beter hotel kunnen boeken. Oh ja bij het zwembad lig je bij elkaar op Schoot, gezellig!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Geweldig! Volgend jaar willen we weer :)

Maartje Schijven,
16-8-2018

Heerlijk hotel (Cala Blanca)! Geweldig voor de kinderen. We hebben 2 dochters van 1,5 en 3,5. Het zwembad met piratenschip zit aan de overkant van de straat. Voor ons heel kort lopen vanaf de kamer. De 1e dag was het erg eng maar daarna wilden ze niet meer weg. Mooie schone kamer. Volgend jaar willen we wel een kamer met aparte slaapkamer boeken, gewoon omdat dit net wat handiger is met de kindjes. Onze oudste sliep op de bedbank, voor de jongste was er een campingbed. Eten was heerlijk en divers. Restaurant boven met uitzicht op zee ook erg lekker. Animatie heel leuk! Wel veel klimmen/trappen lopen. Goed voor de lijn :) Autoverhuur tegenover, ideaal. Winkeltje ertegenover. Auto huren is zeker aan te raden. We hebben het aquarium in San Antoni bezocht (klein maar leuk voor de kids) en een super leuk eettentje in St. Llorenç (La Paloma). Ook de markt in San Joan bezocht op zondag. Iets kleiner, autenthieker. Wel al druk om 11.00u.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijn verblijf gehad!

Barbara,
16-8-2018

Goed: De zwembaden, ook fijn dat er een 18+ zwembad is. Het eten, iedere avond een ander thema, in 10 dagen iedere dag iets anders gegeten! Het personeel, allemaal even vriendelijk. De uitstraling, mooi aangelegd, diverse gebouwen met daartussen mooie tuinen. Aan het strand. Badlakenservice, wel borg betalen maar dan kun je ook iedere dag een schone ophalen. Voldoende gratis parkeerplaatsen. Supermarktje in de straat. Wifi (gratis) goed op de openbare plekken zoals zwembad, restaurant en receptie. Koelkastje op de kamer. Leuke animatie. Om 12 uur echt stil op het terrein. Goede schoonmaak van de kamer en als je wilt iedere dag een schoon bed en handdoeken.

Iets minder: Weinig in de buurt, huur daarom zeker een auto, dat is het echt waard! Wifi in de kamer slecht. Bedjes en parasol op het strand zijn duur, 6 euro per bedje en 5 euro voor parasol, reken maar uit!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Geldautomaat, Autoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportKanoën
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Hiken
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan5, Aanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Invisa Es Figueral Resort - Club Cala Blanca in Es Figueral, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Invisa Es Figueral Resort - Club Cala Blanca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.