Appartement Fun Vistamar

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag23°17°
7,1

3 reviews over Appartement Fun Vistamar in het Nederlands

Fantastische week gehad met super bediening.

Michel en Gerda
25-6-2017

Ontbijt geweldig, uit zicht over zee midden in es canar. Vlakbij leuke strandjes, hippie markten en op korte afstand van ibiza stad. Eiland vanuit hier overal makkelijk te bereiken. Eigenaar en personeel super behulpzaam. Minder is dat je de huurauto moeilijk kan parkeren.

Gehorig Hotel

Bart
21-9-2016

Schoon, prima personeel, Goed ontbijt met goede service slechte bedden spiralen in je rug. Als er 1 iemand snachts door het hotel loopt of een deur dicht maakt zit je rechtop in bed.

Laatste 2 dagen geen warm water. Douchen in een ander hotel om de hoek.

Dakterras is prima om nog wat te drinken s avonds.

Verandering eigenaar is geen verbetering

Daniëlle
13-6-2016

Locatie is top! Supermarkten, pinautomaten en verschillende winkeltjes in de buurt. Uitzicht op het strand van Es Canar en vlakbij de Hippiemarkt Punta Arabi.

Tv, kluisje, led verlichting en airco moet je borg voor betalen wil je hier gebruik van maken. Badkamer veroudert en kamers erg gehorig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Fun Vistamar in Es Cana / Playa Es Cana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Fun Vistamar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.