Hotel Fiesta Cala Nova

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag20°11°
Hotel Fiesta Cala Nova

9 reviews over Hotel Fiesta Cala Nova in het Nederlands

Geweldig hotel voor een prima vakantie!

Mark,
3-8-2018

Wij zijn net terug van Ibiza en verbleven 10 dagen in Hotel Fiesta Cala Nova. Het Hotel heeft een schitterende ligging met een fantastisch uitzicht op de zee. Wij vinden het hotel gedateerd maar er wordt alles aan gedaan om het zo schoon mogelijk te houden, zowel binnen als buiten. Wij hadden een familiekamer geboekt maar deze was erg klein voor een familie met 4 personen maar het uitzicht maakte veel goed. Als je met een gezin gaat kun je beter 2 kamers boeken met een tussendeur. Het is eten is erg goed en zeer gevarieerd met name het avondeten. Wat zeer prettig is dat de deur naar het zwembad pas om 8:00 uur open gaat zodat "handje leggen" geen stress oplevert om al heel erg vroeg op te staan. Het animatieteam doet erg zijn best om de mensen te amuseren, overdag darts, pingpong/biljart, jeu de boules en waterpolo. Iedere avond is er een programma gevarieerd met zang of dans , quiz enz. Kortom een prima hotel!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018
Marta M.,- Hospitality Manager, Social Media, 5-8-2018

Dear Mark,

Thank you very much for taking the time to tell us about your experience in Fiesta Hotel Cala Nova.

It makes us very happy to read that your experience has been good and that you have enjoyed with our cleaning, our views from the beach Cala Nova, our gastronomic offer and the variety and of course, our fantastic entertainment staff and the night shows.

We take all your views seriously and we will do our best.

We are looking forward to welcoming you again,

Kind regards,

wij komen terug!

Tessa Pijpers-Schults,
21-5-2018

eten is super goed, kamers netjes en goed schoon, jammer dat je voor een kluis moest bijbetalen, moet er gewoon bij zitten vind ik,toplocatie en volgende keer gaan we zeker terug naar dit hotel

Gereisd met partner in mei 2018
Pedro C., Hospitality Manager, Social Media, 22-5-2018

Dear Tessa,

Thank you for taking the time to tell us about your stay at the Fiesta Hotel Cala Nova ,your positive remarks and recommendations.

We continuously strive to meet your needs and expectations; therefore your feedback is very important to us.

Best regards,

Nee, ondanks de ligging. Nooit weer !

Jan van der Woude,
16-5-2018

Wij: ik en mijn vriendin en onze zoon van 7 zijn van 01 tm 15 mei in dit hotel geweest. Het hotel heeft een prachtige ligging met een fantastisch uitzicht. De kamers waren toen we kwamen schoon. Echter dit was na een paar dagen minder. Ook zijn de kamers gedateerd maar dat is op zich niet erg. Het eten is ook niet bijzonder en wij en meerdere gasten vonden het erg zout of juist smakeloos. De bediening en het barpersoneel is erg aardig, net als het animatieteam. Helaas hebben wij een melding moeten maken van verdwenen spullen uit onze kamer. Mijn vriendin miste een paar oorbellen en mijn zoon een nieuwe knuffel die we voor hem hadden gekocht daar. Daarvan bij de receptie een melding van gemaakt en die zouden eea onderzoeken. Tot de dag voor vertrek hiervan niets gehoord, dus zelf maar weer eens gaan vragen. Ze deden er vrij laconiek over. Antwoord: tja dan had u maar een kluis moeten huren. Dus knuffels horen in een kluis ?

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018
Pedro C., Hospitality Manager, Social Media, 22-5-2018

Dear Jan van der Voude,

Thank you for taking your time to review our hotel.

We all would love to thanking you for your very positive and kind remarks towards our services & location.

We truly value the opinions of our customers and we apologize that this time we did not meet your expectations, please contact me about the unresolved matter during your stay calidad.calanova@palladiumhotelgroup.com

Bests regards,

Heerlijke vakantie gehad!

Melanie Liebrecht
22-4-2016

Hartstikke leuk hotel om te verblijven maar wel vooral gericht op Engelse gasten..animatie voor kinderen dus ook. De kamers zijn wel wat gehorig en vrij krap. Het kinderbedje pastte maar net. Maar met zon mooi eiland ben je bijna nooit op de kamer. Het kinderzwembadje was voor onze dochter erg leuk, het strand is anders via trapje zo te bereiken. Cala nova is een erg mooi masr druk strand. Wel 2 leuke strandtentjes waar wij lekker gezeten hebben! Es Cana stelt niet zo veel voor maar met huurauto kun je ook leuke andere plekjes zien. Je kan er wel in verschillende restaurants lunchen dineren en ook de hippiemarkt van punta arabi is lopend te bereiken! Wij hebben een heerlijke vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015
Hospitality Manager, Social Media, 3-5-2016

Beste Melanie, Hartelijk dank voor het plaasten van uw ervaringen op Zoover. Wat fijn dat u zo genoten heeft bij ons en dat u zulke positieve ervaringen met onz medewerkers gehad heeft! Goed om te lezen! We zullen uw opmerkingen zeker delen! We zijn erg blij dat u een prettig verblijf bij ons gehad heeft. Met vriendelijk groet,

Hospitality Manager

Goede vakantie!

Leonie
6-8-2014

We kozen, last-minute, voor een all-inclusive arrangement bij Cala Nova. Het hotel ligt fantastisch, op een schitterende baai. Zwembad (druk) en strand nabij. Voor de standbedjes betaal je. Ontbijt en diner prima (wel erg ingesteld op de Engelse gast) maar de lunch hebben we maar 1x gedaan. De eetzaal is druk dus ga lekker buiten zitten! Kamers schoon, balkon met zeezicht. Vriendelijk personeel. Wifi tegen betaling (20 euro voor een week en dan alleen in de hal ed). 's morgens schuift het schoonmakend personeel met de bedden en stoelen en dat is heel gehorig. Animatie team is hele dag druk bezig voor je (wij hebben geen kinderen, maar het zag er leuk uit voor ze). Alles in Engels en Duits terwijl er veel Nederlandse gasten zijn, daar zouden ze nog wat aan kunnen doen! Hele goede vakantie gehad, Cala Nova is met name vanwege de locatie en netheid, vriendelijkheid een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2014
Fiesta Hotel Cala Nova, Social Media, 12-8-2014

Dear Guest, We appreciated your nice comments regarding location, cleaning and staff. Your opinions are essential in our continous improvement program. We hope we can welcome you soon again. Kind Regards,

Jose Colomar. Management Department Fiesta Hotel Cala Nova. Palladium Hotel Group.

Goed hotel op mooie locatie

wtk
17-8-2013

Prima hotel met ligging direct aan het strand. Veel keus wat betreft eten en kwaliteit is goed. Ga bij voorkeur buiten eten. De eetzaal binnen is erg groot en rumoerig. Tijdens de lunch is het terras buiten gesloten. De kamers zijn erg gehorig. Vooral het geschuif met stoelen is irritant. Kamers worden goed schoongemaakt. Bijna alle kamers hebben zeezicht, prachtig! Es Canar is op loopafstand en direct naast het hotel zijn leuke strandtentjesaan zee. Hotelpersoneel behulpzaam en vriendelijk. !!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013
Jose Colomar. MD Fiesta Hotel Cala Nova, Social Media, 26-8-2013

Your comments are essential in our continous improvement program. We are pleased. Please accept our most sincere apologies for the situation that occurred with the noise. We hope to see you soon among us.

Kind Regards,

Fijn hotel, goede ligging aan baai waar we veel dagen hoge golven hadden, stukje lopen en je bent bij de boulevard/ centrum dat niet zo groot is maar wel leuk. Eten is uitgebreid en goed. Kamers erg gehorig en klein. Schoonmaak was zeer goed. 's Middags nog een bedje te bemachtigen bij het zwembad. All in bij de snackbar is beperkt, keuze uit 3 snacks, de rest betalen. Breng een bezoekje aan de hippiemarkt of Ibiza-stad

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013
Jose Colomar.MD Fiesta Hotel Cala Nova., Social Media, 26-8-2013

Many thanks for your comments which I have shared with my team. Your comments help us to improve and get direct feedback. We hope to see you soon among us.

Kind Regards,

In 2008 in dit hotel geweest voor 15 dagen. Staat helaas niet meer in de gids van 2011. Erg goed hotel kan eigenlijk niet beter. Ligt fantastisch aan geweldig en rustig strand. Kamers goed en heel schoon. Eten was fantastisch. Heel uitgebreid en mooie eetzaal. Jammer dat het plaatsje Es cana niet zoveel te doen is. Wel veel terrasjes en een paar winkeltjes ongeveer 15 minuutjes lopen. Goed hotel voor iedereen. Strand fijn zand zee aflopend voor kinderen heel geschikt. Geen steen en schelpen te bekennen in het water. Wel af en toe zeewier. Ligt aan de wind. Auto huren wel nodig. De hippiemarkt op woensdag erg druk maar gezellig.

Gereisd met vrienden in Mon Jun 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

geweldig hotel

Fam. S, Romeijn
23-7-2009

Hotel Fiesta Cala Nova in Es Canar is een fantastisch hotel zeer gemoedelijk en vriendelijk personeel. Goede kamers met vanaf 4e etage geweldig uitzicht op baai en strand en zeer blauwe zee. Het hotel is schoon maar wel in de lounge en bar gedateerd. Het eten is werkelijk fantastisch voor een 3 sterren hotel. Het eten is zeer verzorgd en heel afwisselend heel veel keus zeker 5 sterren waard. Het strand naast het hotel een van de mooiste van Ibiza en heerlijk relaxt. Altijd plek en geen steentje en schelp te zien. Alleen mooi zand, wel af en toe hoge golven maar hele goede strandwachten die heel erg goed opletten. Wij zijn 60+ maar hebben een fijne vakantie gehad. Naar Es Cana 5 minuten lopen vanaf hotel. Voor de avond leuke terrasjes en souv.winkels langs de haven. Al met al mooie omgeving veel bossen en mooie baaien. Naar Ibizastad steeds iets drukker maar ook erg mooi om te zien. Zeer groen eiland en leuk om nog eens terug te komen.

Gereisd met partner in Sun Jun 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 600 m
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Dokter, Autoverhuur, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaHammam
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fiesta Cala Nova in Es Cana / Playa Es Cana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fiesta Cala Nova zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.