Appartement Benet Los Pinares

Appartement Benet Los Pinares
9,4

35 tips over Appartement Benet Los Pinares

Caro, 16-9-2017
Voor vragen over b.v. de appartementen, autohuur enz. kan je de eigenaresse bellen of mailen. Zij spreekt Nederlands en gaf ons snel antwoord. Zie website www.apartamentosbenet.com voor e-mail adres of telefoonnummer of kijk bij Zoover onder het kopje: appartement info.
Claudia Pirnaij, 20-6-2015
Huur een auto en rij naar de mooie stranden. Leuke strand op loopafstand is Cala Pada.
ladytigerkiller, 16-6-2015
strand cala vadella is voor ons het mooiste strandje. Ligt in een mooie rustige baai en je kan goed eten voor redelijke prijzen. Cala llonga is vooral heel praktisch met kids (grote speeltuin) en is heel betaalbaar! vanaf dit strand kan je ook heel goedkoop een dag naar Formentera. Ga dan naar de andere kant van het eiland! daar is het een stuk betaalbaarder dan waar alle toeristen heen geleid worden.

We hebben een aantal aanbieders voor Benet Los Pinares voor je op een rij gezet:

hortensius, 10-6-2015

De ligging is prima met Santa Eularia op 5 minuten rijden. Het strand Cala Pada op ongeveer 10 minuten lopen is zeer de moeite waard. Het s'argamassa strand op 5 minuten lopen vonden wij iets minder. Maar bij de hippiecamping kun je wel heerlijke falafel eten. Verdere eet tips: RIAS op Cala Pada, Pura Vida in Es Canar. Op het complex is de keuken ook meer dan prima. Hamburger voor €5 met friet is helemaal top.

Een auto huren is wel echt aan te raden om zo de rest van het eiland te verkennen.

Gert van Beek, 7-6-2015
Zeker met jonge kinderen is het zwembad perfect.
melis082_1, 5-5-2015
Huur een auto en ga op verkenning uit. Op het eiland is genoeg te zien en te beleven.

de_Lutjes, 6-11-2014

Boek eens kamer #8!

Bovenste verdieping met groot eigen terras en 3 x 2 persoons slaapkamers

Bosch, 12-10-2014
Er is geen airco maar de ramen kunnen allen open, complete woning entree hal, keuken, woonkamer hal badkamer en slaapkamer alles in Moorse stijl ingericht ligbad/douche bidet, wastafel en wc. Een auto geeft meer mobiliteit als je omgeving wenst te verkennen. Na 1 oktober zijn er minder bus verbindingen en is er in de steden rondom ibizastad minder te doen. Immers het is geen hoog seizoen meer. In de zomer rekening houden met blok 1 aan het eerste zwembad, balkon is dan minder zon belast.
anne , 16-9-2014

Neem de boot vanaf het strandje Cala Pada naar Cala Llonga. Echt een fijn strandje voor kleintjes.

Boodschappen kun je beter bij de supermarkt Eroski doen in Santa Eularia. De supermarkten in de buurt zijn voor de grote boodschappen wat duur maar voor brood en kleine dingetjes prima.

Maud Hirs, 10-7-2014
Wel auto huren, gewoon bij Lillibeth! Kamer met dakterras (bijna 70 vierkante meter). Punta Arabi in Escanar (te lopen via het strand) elke woensdag. Treintje pakken bij club Augusta, sight seeing.