Appartement Benet Los Pinaressterster

9.6Fenomenaal

• 9.2Inrichting
  • 9.4Hoeveelheid ruimte

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Benet Los Pinares voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

Benet Los Pinares is persoonlijk en gezellig. Een fijn verblijf als je houdt van een kleinschalig appartementencomplex in Spaanse stijl. Het barretje bij het zwembad is een ontmoetingsplek. In het restaurant eet je lokale en verse gerechten. De eigenaren zijn vriendelijk en houden alles goed schoon. De hippiemarkt in Es Canar ligt op loopafstand.

315 reviews over Appartement Benet Los Pinares

• 2019
    10Fam van Beek10-11-2019

Fantastische vakantie en vaste Ibiza plek!

Volgend jaar gaan we voor de 3e keer terug naar dit heerlijke, sfeervolle appartementencomplex van Lillibeth en haar zoon. Het is fijn kleinschalig en perfect gelegen op loopafstand van Cala Pada Beach. Lillibeth en haar zoon zijn super vriendelijk en heel behulpzaam. We boeken de auto ook altijd via hun, die kun je perfect parkeren naast het complex. De 2 kamer appartementen zijn ruim en worden goed schoon gehouden door de vriendelijke schoonmaaksters. Onze 2 dochters komen hier super graag en vinden de pizza's heerlijk, de sangria is ook erg lekker trouwens :) je merkt hier heel weinig van het feestpubliek en dat is met kids heel fijn. Wel op tijd boeken want ze zitten snel vol, iedereen komt graag terug en dat zegt genoeg! De ligging is perfect en met de auto kun je makkelijk andere stranden aanrijden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Gert Peppelman08-11-2019

Vriendelijke zeer goede service, het appartement is ruim en wordt goed en vakkundig schoongemaakt. Om de andere dag schone handdoeken en 2x per week schone lakens. Storingen (komen bijna niet voor) worden gelijk verholpen. Goed restaurant en 2 zwembaden. De ligging is perfect, vlak bij zee supermarkt om de hoek en hippie- markt op loopafstand. Wij hebben een geweldige vakantie gehad en zullen zeker hier nog weer terug komen

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Ineke & Frank08-11-2019

Heerlijk plekje op Ibiza

Los Pinares is een locatie met ruime spierwitte appartementen met grote balkons temidden in een tuin met prachtige palmen. Superschoon met om de 2 dgn poetsen, schone lakens en badhanddoeken en sinds kort ook voorzien van airco. Een zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding. Moeder en zoon zijn zeer gastvrij en werkelijk behulpzaam in alles. Ideale ligging in alle rust, uitgangspunt naar de meest mooie baaien in direkte omgeving alwaar nog authentieke restaurantjes. We verheugen ons nu alweer op komend voorjaar.

• 10Aad en Louise Alsemgeest08-11-2019

Nog vele jaren vertoeven daar hoop ik

Ik kom er al jaren is echt geweldig Schoon , zijn er andere problemen dan worden die geweldig op gelost

• 9Lex Pronk07-11-2019

Een heerlijk vakantieplekje 🌞

Superfijn appartementencomplex met een zeer vriendelijke eigenaresse en haar zoon die het goed verzorgen. In de bar/restaurant werkt een fijne familie die het de gasten zo goed mogelijk naar hun zin proberen te maken met hun versnaperingen wat ons altijd goed bevalt. Wij komen er graag elk jaar weer terug. 🍹👌😉

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Rita07-11-2019

Fantastisch! Hier is het thuiskomen....

Een fantastische complex met 2 zwembaden en een gezellige bar/restaurant. Mooie appartementen en erg schoon. Lillibeth en haar zoon staan altijd voor je klaar. Wij komen hier al 7 jaar met erg veel plezier. Het is erg relaxed en als je een autootje hebt ben je zo overal.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Odilia07-11-2019

Zeker een aanrader! Vriendelijk personeel! Heel gezellig complex en zeer schoon! Wij hebben weer geboekt 😊

• 9Connie07-11-2019

Wij komen al jaren bij lillibeth en we vinden het geweldig bij haar Ze is vriendelijk , behulpzaam , en Nederlands ! En het is er super schoon .Wij willen echt nergens anders heen . love Ibiza and love lillibeth , en haar zoon is ook erg aardig .

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Erika Schaap07-11-2019

Een aanrader!!!

Heerlijk schoon verblijf op een mooie centrale locatie, hartelijke ontvangst en een fijn restaurant bij de apartementen.Een aanrader, snel weer terug!!!

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 9Mandy & Ruben Aarts07-11-2019

Fantastisch, gastvrij!

Enorme gastvrijheid, wij voelden ons vanaf de eerste keer meer dan welkom. Ontzettend leuke mensen alles heel goed verzorgd, mooie zwembaden en een ontspannen sfeertje. Sfeervolle Spaanse kamers. De paella is een aanrader. Wij komen hier compleet tot rust!

Gereisd met partner in oktober 2019

35 tips over Appartement Benet Los Pinares

• Ingeborg Wolfrat , 05-05-2012

Een prachtige omgeving om te fietsen. De fietsroutes komen langs de accomodatie. Vlakbij was ook mooi kitestrand.

• Toon & Dingentje, 09-02-2014

Huur een auto en verken de omgeving. Er zijn prachtige baaitjes te vinden in de omgeving.

• J. Kramer, 10-07-2012

Probeer de heerlijke gebraden kip in het Restaurant!!

36 vragen over Appartement Benet Los Pinares

• Miranda Bettman, 02-12-2019

omgeving

Wat is er op loopafstand te beleven? kun je savonds een beetje rondwandelen? Ik heb het idee dat Santa Eulalia iets te ver weg is. Is er een grote supermarkt dichtbij? Mijn zoontje heeft een allergie, ik betwijfel of ik terecht kan bij een buurtsuper.

• Menno van der Wal, 03-01-2019

Aantal slaapkamers

Is er ook een appartement met 3 slaapkamers beschikbaar? Of zijn dit alleen appartementen met minder dan 3 slaapkamers?

Caro, 05-01-2019

Met 3 slaapkamers zijn er ook, maar die kan je volgens mij alleen rechtstreeks bij de eigenaresse zelf boeken en niet via een touroperator. Check de site van Los Pinares de benet zelf: www.apartamentosbenet.com Je kan haar in het Nederlands mailen.

Lillibeth van den Acker, 10-01-2019

Beste heer van der Wal,

Wij hebben 1 appartement met 3 slaapkamers.

• claudia, 26-04-2018

vanalles

wij gaan deze zomer met 4 kinderen en 3 volw. en willen ook een auto huren. Kan ik dat het beste zelf doen vanuit thuis of via de eigenaresse (kostentechnisch gezien) . En dan vooraf of ter plekke? Als ik contact met haar wil opnemen moet dat dan in het engels of nl?

tips voor bezienswaardigheden/activiteiten kinderen zijn ook welkom.

is er verder een goede busverbinding in de buurt?

ook wordt onze jongste op vakantie 6 jaar. Iemand een idee hoe en waar ik daar een taart/ cake kan regelen.

Caro, 12-06-2018

Leuk om te doen: Acrobosc Ibiza klimpark, op loopafstand van Los Pinares Aguamar Waterpark, Playa den Bossa Surf Lounge Ibiza Flowrider, San Antonio, heel leuk voor iets oudere kinderen en volwassenen! Stars boats Ibiza, bootje huren en zelf sturen naar strandjes en snorkelen Oude binnenstad van Ibiza stad, vooral 's avonds heel gezellig met leuke straatjes met winkeltjes en terrasjes. Tip: Google naar de websites voor adressen, openingstijden en prijzen.

Caro, 13-06-2018

Grote uitgrbreide supermarkt Mercadona in St. Eulalia verkoopt kindertaarten met afbeeldingen van bekende tekenfilmfiguren erop. Diepvries, maar wel leuk en lekker. Ik zou slingers, ballonnen en kaarsjes zelf meenemen. Adres: Carrer Maria Villanggomez. 10-15 min met auto. Straat parallel achter de hoofdweg richting St. Eualia, Carrer de Cesar Puget Riquer. Aan deze hoofdweg, ook grote supermarkt Eroski, maar daar geen taarten gezien, wel cake. Beide hebben bushalte op loopastand.

Caro, 12-06-2018

Wij hadden vooraf in Nederland een auto via Sunny Cars gehuurd, maar het kan ook via de eigenaresse Lillibeth, allebei goede ervaringen. Ik zou het wel ruim vooraf reserveren, helemaal in de drukke zomer periode. Je kan haar in het Nederlands mailen, voor allerlei informatie, wij kregen altijd snel antwoord en zij is erg behulpzaam. Bus verbindingen zijn ook goed, bushalte op loopafstand.

Appartement info

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Magnetron, Strijkijzer, TV

• ReceptieAanwezig
  • Overige servicesAutoverhuur, Kluis