Appartement Benet Los Pinares

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag20°14°
Appartement Benet Los Pinares
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Benet Los Pinares voor je op een rij gezet:

245 reviews over Appartement Benet Los Pinares in het Nederlands

Super, top, volgend jaar weer!

Bertie
5-11-2018

Het was weer heerlijk bij Lillibeth en Alejandro. Alles goed verzorgd en heerlijke ligging van de appartementen. Kleinschalig en daardoor persoonlijk en gezellig. Volgend jaar weer op herhaling, top!

Nu nog andere rosé bij Diego 😄

Geweldig!

Esther
24-10-2018

We waren er met vrienden en alle kinderen voor een weekje tijdens de herfstvakantie. We hebben zo genoten! Alle appartementen lagen bij het zwembad / bar / terras. Het terras was onze ontmoetingsplek. De appartementen hebben een echt Spaanse uitstraling. Lillibeth en Alejandro zijn erg attent en behulpzaam. Volgend jaar gaan we zeker weer!

Was weer een topweek!

K. Marinus
24-10-2018

Weer een geweldige vakantie gehad in dit fijne appartementen complex! Super schone appartementen. Ligging is ook prima. Lillibeth en Allejandro zijn hele gastvrije mensen. Huurauto staat al klaar op het vliegveld, alles prima geregeld. De huisgemaakte paella is ook heerlijk! Dit was al de 6e keer dat we hier verbleven en volgend jaar komen we zeker weer terug!

S. Luttikhuis
24-10-2018

Dit appartementencomplex is ideaal om met een groep, gezin of met je partner te verblijven. Dit complex ligt in de buurt van een hele leuke hippiemarkt en heeft een fijne sfeer. Het personeel is erg vriendelijk en het heeft leuke en knusse kamers. De afgelopen 6 jaar dat ik hier ben geweest heb ik heel fijn ervaren, ik kom graag ieder jaar weer terug.

Helemaal TOP!

RVDA
24-10-2018

Los Pinares, ‘n dikke vette 10! Alles is tot in de puntjes verzorgd en geregeld. Heerlijke ruime appartementen met airco en WIFI. Op het complex zijn 2 zwembaden met bar en restaurant waar je tegen een goede prijs lekker kunt eten en drinken. Wil je eventueel een auto huren, ook dit is geen probleem, dit kan geregeld worden door eigenaresse Lillibeth en haar zoon Alejandro die dagelijks voor je klaar staan.

Kortom, helemaal geweldig! hasta el proximo año!

Heerlijke locatie voor zonvakantie

Bernard Luttikhuis
24-10-2018

Lekker sfeertje, kleinschalig, persoonlijk ontvangst (Nederlands/Spaans), heeeeerlijke locatie op een leuk ☀️eiland

Super vakantie

Jenny Thalen
8-10-2018

Super vakantie gehad. Vriendelijke eigenaresse, goede service. Appartement netjes en schoon. We hadden nu een studio, gaan de volgende keer voor een 2 kamer app, auto gehuurd had dit van te voren via de mail geregeld. Leuke plek om vanaf daar t eiland te ontdekken. Het was voor ons de eerste keer op ibiza, maar we komen zeker terug en dan ook naar los pinares.

Ronduit prachtige vakantie beleefd !

Saskia&Gunther
4-10-2018

Wij kwamen op vakantie in Benet los Pinares deze zomer met onze zoon van 12 en dochter van 1 jaar. Werkelijk alles was tot in de puntjes verzorgd. We hadden een heel goed contact met de eigenaresse op voorhand en niets was te veel gevraagd. Ook ter plaatste was dat zo. Ook al moesten we eigenlijk niets vragen want alles was in orde! De appartementen waren voorzien van al het nodige comfort. Geen geluidsoverlast en het werd zeer regelmatig gekuist en ook de bedden werden opgemaakt. Leuke zwembaden en ook een leuke bar waar je ook snacks kan krijgen. Wij hadden hier een topvakantie en komen zeker terug! Hele lieve eigenaars die steeds ik de weer zijn voor iedereen.

Miranda Heijmeskamp
14-9-2018

Net terug van een geweldige vakantie top accommodatie, om de dag schoonmaak nieuwe handdoeken theedoek keukendoek vaatdoek nog nooit ergens meegemaakt,om de 4 dagen schoonheid alles tot in de puntjes geregeld ..eigenares samen met zoon staan altijd voor je klaar heerlijke zwembaden goed restaurant.

Fam. Speek
    12-9-2018

We hebben met ons gezin anderhalve week in Los Pinares doorgebracht en het was heerlijk. Mooie ruime van airco voorziene appartementen, mooie zwembaden, goed eten, elke 2 dagen clean up, gemakkelijk via de receptie een auto huren en super vriendelijk personeel.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Benet Los Pinares in Es Cana / Playa Es Cana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Benet Los Pinares zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.