Appartement Benet Los Pinares

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag29°19°
Appartement Benet Los Pinares
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Benet Los Pinares voor je op een rij gezet:

237 reviews over Appartement Benet Los Pinares in het Nederlands

Met jonge kinderen

Miranda Heijmeskamp
14-9-2018

Net terug van een geweldige vakantie top accommodatie, om de dag schoonmaak nieuwe handdoeken theedoek keukendoek vaatdoek nog nooit ergens meegemaakt,om de 4 dagen schoonheid alles tot in de puntjes geregeld ..eigenares samen met zoon staan altijd voor je klaar heerlijke zwembaden goed restaurant.

Fam. Speek
    12-9-2018

We hebben met ons gezin anderhalve week in Los Pinares doorgebracht en het was heerlijk. Mooie ruime van airco voorziene appartementen, mooie zwembaden, goed eten, elke 2 dagen clean up, gemakkelijk via de receptie een auto huren en super vriendelijk personeel.

Genoten van de mooi, verassend ibza en lokatie

Peter&Ingrid
    12-9-2018

Voor de tweede keer Vacantie bij accomodatie los pinares. Wederom genoten van ons mooie app. En uitzicht vanuit het mooie dakterras. Het app werd om de dag schoongemaakt en voorzien van schone lakens en badlakens. Lillibeth, haar zoon en de huishoudelijke dienst, hardwerkende, vriendelijke mensen, hebben goede tips voor ieder wat wils. De ligging vonden wij ideaal, heerlijk rustig en met de auto ben je zo overal. We zijn vooral van de gangbare wegen af gegaan, de natuur is en deels Ibiza ook wandelend verkend (kustlijn en binnenland) Voor wie het wil zien, veel afwisseling in de natuurwaarin je nog kennis kunt maken met het authentieke Ibiza. Dus als je zo als wij erop uit willen trekken, is los pinares een goede uitvalsbasis.

Top accommodatie

Tamar Ozhazinedar
    7-9-2018

Super fijne accommodatie. Heerlijke vakantie gehad met 2 kinder van 1 en 6 jaar.

Vriendelijk en schoon.

Heerlijk

Josien
    27-8-2018

Wij hebben een geweldige tijd gehad. De appartementen waren heerlijk ruim opgezet en super schoon. De schoonmaaksters waren erg vriendelijk. De eigenaresse en haar zoon waren beiden super behulpzaam. De zwembaden waren ook top. Genoeg ligbedden. De airco vonden wij wel een must. Na de eerste nacht zonder, hebben wij dit wel meteen geregeld. De matrassen in het nieuwe complex vonden wij wel ietsjes aan de harde kant. Niets aan te merken op het appartementencomplex!

Het enige nadeel vonden wij, maar dat heeft verder niets met het complex zelf te maken, de ligging. Wij misten een gezellige straat/boulevard met souvenirswinkels, een cafeetje of cocktailbar en meer keuze aan restaurantjes. Restaurantjes waren er wel, maar het aanbod vonden wij karig.

Wij kunnen dit complex zeker aanbevelen!

Super, wij komen graag terug!!

Greevink
    26-8-2018

Fijne accomodatie met prettige ligging, eigen parkeerplaats, supermarktje op 50 mtr en grote/fijne supermarkten op ongeveer 10min rijden met de auto. Kleinschalig, zelfs in hoogseizoen geen bedjes-reserveren nodig, lekker rustig aan het zwembad. Goede schoonmaak (om de dag, incl. schone handdoeken) en een knusse sfeer.

Heerlijke plek om je vakantie te vieren !!

Robert en Debby
    17-8-2018

Vandaag helaas weer naar huis na een heerlijke vakantie. De accomodatie voelt als thuiskomen, knus, gemoedelijk en gezellig!

Lililbeht en Alejandro maken de vakantie helemaal verzorgd en relax; voor alle vragen, tips en reserveringen staan ze voor je klaar!

De kamers zijn prima, de schoonmaak is perfect, de stille airco is een groot pluspunt ten opzichte van vorig jaar!

Het zwembad vonden de jongens ( 9-12 jaar) wat klein maar de Nederlandse vriendjes en de pooltafel hebben er voor gezorgd dat ze zich niet verveeld hebben!

De bediening in het restaurant is ,over het algemeen, vriendelijk en het eten prima!

Kortom een aanrader en complimenten voor Lilibeth, Alejandro en hun team!!

Super eiland met dit verblijf als aanrader

Hermans
    17-8-2018

Ruime kaners die schoon zijn. Wat gedateerd maar wel echt Spaans. Minimarket met vers brood op 50 mtr

Heerlijk plekje

Gracia
    16-8-2018

Wij vinden dit zo een heerlijk plekje! Een heel gezellig appartementencomplex met hele lieve mensen.Heel veel mensen komen hier al jaren dus dat zegt denk ik wel genoeg! Wat echt helemaal super is,is dat er door het gehele appartement nu airco is. Echt helemaal top!

Een absolute aanrader!

Astrid van Rooij
    6-8-2018

Al voor de 2e keer mogen wij genieten van een top vakantie bij Lillibeth en haar zoon Alejandro, Alex. De accomodatie ziet er leuk uit en de schoonmaaksters werken erg hard en netjes. Om de dag heerlijke verse bedden en schone handdoeken.

De omgeving is prachtig, maar een auto huren is een aanrader. Want dan kun je veel van het eiland zien. Ook hierbij helpen Lillibeth en Alex je graag. Onze kinderen genieten vd zwembaden en de pooltafel.

Bonus vd vakantie is de heerlijke, stille, airco. Die maakt het verblijf nog aangenamer. Kortom een aanrader als je een heerlijke vakantie op Ibiza wil.

Belangrijke tip; boek ver vantevoren want vaak zijn er al veel appartementen besproken als men weggaat. Veel mensen komen graag terug. Veel plezier bij Los Pinares de Benet!

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Benet Los Pinares in Es Cana / Playa Es Cana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Benet Los Pinares zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.