Appartement Benet Los Pinares

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9.5Fenomenaal

• 9.3Hoeveelheid ruimte

Zoover gold Award 2019

Appartement info

Meer appartement info

Ibiza ontdekken? De appartementen van Los Pinares Benet bieden een oase van rust op dit Spaanse eiland. De vriendelijke Nederlandse eigenaresse en haar zoon doen er alles aan om je verblijf tot in de puntjes te verzorgen. Het complex is erg populair en kent veel terugkerende gasten. Wil je ook weten waarom Los Pinares Benet zo goed wordt aangeschreven? Lees dan snel verder.

Laat het aantal sterren je niet beïnvloeden, Los Pinares Benet heeft alles in huis wat je nodig hebt om te genieten van een heerlijke vakantie. Gasten waarderen het restaurant met lokale en verse gerechten. Bij het barretje aan het zwembad geniet je van een glas heerlijke sangria en ontmoet je andere gasten. Ook beschikt Los Pinares Binet over twee zwembaden waar je heerlijk kunt relaxen. Voor de kleinste bezoekers is er een peuterbad en een speeltuin aanwezig.

Accommodaties

Los Pinares Benet is een sfeervol appartementencomplex met tweekamerappartementen voor twee tot vier personen en studio’s. De woningen zijn ruim en worden goed schoon gehouden. Vakantiegangers die je voorgingen geven een bijzonder hoge score voor de hygiëne van de appartementen. Elke accommodatie beschikt over een balkenplafond, een groot balkon en een zithoek. In sommige appartementen vind je ook een open haard en kun je zelf koken in de aanwezige kitchenette.

De studio’s van Los Pinares Benet beschikken over twee losse bedbanken in het woongedeelte en hebben geen aparte slaapkamer. Verder zijn de voorzieningen in de appartementen en studio’s gelijk aan elkaar. In beide verblijven vind je een badkamer met bad, douche en toilet en een compleet ingerichte keuken met onder andere een oven, magnetron, koelkast en koffiezetapparaat.

De accommodaties van Los Pinares Binet worden drie keer per week voor je schoongemaakt. Twee keer per week worden de lakens verwisseld zodat je na een dag vol strand en zwemmen in een fris bed kunt duiken. De dag sluit je gezellig af aan de bar of op het sfeervolle balkon van je accommodatie.

Ligging

Het Los Pinares Benet appartementencomplex heeft een zeer gunstige ligging. Op kleine afstand vind je het strand, een supermarkt en een hippie-markt. Vanaf het complex heb je bovendien direct toegang tot Cala Pada Beach. Het complex is rustig gelegen buiten het centrum, wat ervoor zorgt dat ook gezinnen met jonge kinderen hier fijn kunnen verblijven.

Ontdek het eiland Ibiza vanuit Los Pinares Benet. Op het eiland vind je adembenemende baaien die je met een huurauto of taxi kunt bereiken. Ibiza is daarnaast een echt watersporteiland. Je kunt er fantastisch kajakken, surfen en suppen. Met een snorkel- of duikexcursie ontdek je het fascinerende onderwaterleven in het kristalheldere water.

Ook wandelaars komen goed aan hun trekken op Ibiza. Het eiland kent vele natuurgebieden en parken. Of bezoek een van de heilige kerken, kathedralen of andere historische locaties. Ibiza is meer dan een feesteiland, maar uiteraard is er ook op uitgaansgebied veel te beleven. Voor een afwisselende vakantie zit je hier dus goed.

Is Ibiza jouw volgende reisbestemming? Boek dan je vakantie bij Los Pinares Benet en geniet van een zonnige vakantie in Spanje.

318 reviews over Appartement Benet Los Pinares

• 10RVDA01-09-2020

Op naar "De Los Pinares Fiesta 2021"....

Wij hebben het fantastisch gehad! Mooie en ruime in Ibiza-stijl gebouwde appartementen met TOP service van de eigenaresse Lillibeth en haar zoon Alejandro. Schoonmaak, schone handdoeken en de inrichting van de appartementen/keuken is allemaal super geregeld. Twee mooie zwembaden, met in het voorste gedeelte bij de receptie een gezellige bar voor een koud drankje en wat lekkers te eten tegen prettige prijzen. Ondanks het Coronavirus, voelden wij ons erg veilig in Los Pinares en Ibiza door de voorgeschreven maatregelen, die ook door iedereen netjes werden nageleefd. We hebben genoten en zien weer uit naar volgende jaar!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 8Marcel27-07-2020

Altijd garant voor een lekkere vakantie!

Tweede jaar op rij en dat is niet voor niets! Geweldige service van Lellibet en haar zoon. Heerlijk relaxed app, eenvoudig maar voorzien van alle gemakken. Het is schoon en elke twee dagen wordt er schoongemaakt. Ook in tijden van covid-19 erg schoon en netjes. De voorzorgsmaatregelen zijn hier prima in orde en belangrijker nog iedereen houdt zich er ook aan op Ibiza waardoor het hier op dit moment veiliger is dan in NL waar iedereen lakt heeft aan regels en het dragen van een mondkapje teveel gevraagd is.

Dus ik zou zeker nog even hier naar toe komen om te relaxen. Het is altijd fijn om hier te zijn.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 9Monique en Michel26-07-2020

Heerlijk appartement! Ibiza is klaar voor gasten.

Schoon appartement, om de dag schone handdoeken en beddengoed. De eigenaresse is zeer behulpzaam. Ibiza is klaar om de toeristen weer te ontvangen. Het is er heerlijk rustig, je ziet Nu hoe mooi Ibiza eigenlijk is. Het buiten dragen van mondkapjes went heel snel. Wij zijn blij dat we na heel veel twijfel toch zijn gegaan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 2019
    10Fam van Beek10-11-2019

Fantastische vakantie en vaste Ibiza plek!

Volgend jaar gaan we voor de 3e keer terug naar dit heerlijke, sfeervolle appartementencomplex van Lillibeth en haar zoon. Het is fijn kleinschalig en perfect gelegen op loopafstand van Cala Pada Beach. Lillibeth en haar zoon zijn super vriendelijk en heel behulpzaam. We boeken de auto ook altijd via hun, die kun je perfect parkeren naast het complex. De 2 kamer appartementen zijn ruim en worden goed schoon gehouden door de vriendelijke schoonmaaksters. Onze 2 dochters komen hier super graag en vinden de pizza's heerlijk, de sangria is ook erg lekker trouwens :) je merkt hier heel weinig van het feestpubliek en dat is met kids heel fijn. Wel op tijd boeken want ze zitten snel vol, iedereen komt graag terug en dat zegt genoeg! De ligging is perfect en met de auto kun je makkelijk andere stranden aanrijden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Gert Peppelman08-11-2019

Vriendelijke zeer goede service, het appartement is ruim en wordt goed en vakkundig schoongemaakt. Om de andere dag schone handdoeken en 2x per week schone lakens. Storingen (komen bijna niet voor) worden gelijk verholpen. Goed restaurant en 2 zwembaden. De ligging is perfect, vlak bij zee supermarkt om de hoek en hippie- markt op loopafstand. Wij hebben een geweldige vakantie gehad en zullen zeker hier nog weer terug komen

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Ineke & Frank08-11-2019

Heerlijk plekje op Ibiza

Los Pinares is een locatie met ruime spierwitte appartementen met grote balkons temidden in een tuin met prachtige palmen. Superschoon met om de 2 dgn poetsen, schone lakens en badhanddoeken en sinds kort ook voorzien van airco. Een zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding. Moeder en zoon zijn zeer gastvrij en werkelijk behulpzaam in alles. Ideale ligging in alle rust, uitgangspunt naar de meest mooie baaien in direkte omgeving alwaar nog authentieke restaurantjes. We verheugen ons nu alweer op komend voorjaar.

• 10Aad en Louise Alsemgeest08-11-2019

Nog vele jaren vertoeven daar hoop ik

Ik kom er al jaren is echt geweldig Schoon , zijn er andere problemen dan worden die geweldig op gelost

• 9Lex Pronk07-11-2019

Een heerlijk vakantieplekje 🌞

Superfijn appartementencomplex met een zeer vriendelijke eigenaresse en haar zoon die het goed verzorgen. In de bar/restaurant werkt een fijne familie die het de gasten zo goed mogelijk naar hun zin proberen te maken met hun versnaperingen wat ons altijd goed bevalt. Wij komen er graag elk jaar weer terug. 🍹👌😉

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Rita07-11-2019

Fantastisch! Hier is het thuiskomen....

Een fantastische complex met 2 zwembaden en een gezellige bar/restaurant. Mooie appartementen en erg schoon. Lillibeth en haar zoon staan altijd voor je klaar. Wij komen hier al 7 jaar met erg veel plezier. Het is erg relaxed en als je een autootje hebt ben je zo overal.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Odilia07-11-2019

Zeker een aanrader! Vriendelijk personeel! Heel gezellig complex en zeer schoon! Wij hebben weer geboekt 😊

Appartement Benet Los Pinares info

• Aantal personen2 tot 4