Appartement Benet Los Pinares

Appartement
Appartement Benet Los Pinares
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Benet Los Pinares voor je op een rij gezet:

215 reviews over Appartement Benet Los Pinares in het Nederlands

We gaan dit jaar weer

Anneke, 14-4-2018

Leuk,schoon,knus,rustig. We gaan dit jaar gewoon weer heen

Het was weer héérlijk!

Bertie, 29-10-2017

Relaxt, leuk, gezellig, vriendelijk, schoon. Uitstekende uitvalsbasis om Ibiza rond te toeren en ook uitstekende locatie om met elkaar op te trekken. Was al weer het vijfde jaar. Lillibeth: top!

Heerlijk genoten!

Fam. Buis, 27-10-2017

Prima ligging, prima appartement, mooie zwembaden! Maar vooral een dikke 10 voor de gastvrijheid van Lillibeth en Alejandro.

Ook weer heerlijke paëlla gegeten in het restaurant!

Dit jaar voor de 5e keer geweest en volgend jaar komen we zeker weer!

Genieten!

Simone, 26-10-2017

Het is een heerlijk apartementen complex waar een rustige en gezellige sfeer hangt. Een leuk barretje met goed personeel. Twee prima zwembaden en een prima ligging in de omgeving!

Heerlijk verblijf gehad !

Fam. Luttikhuis-Zimmerman, 25-10-2017

Week er tussen uit met kids en vrienden naar het heerlijke Ibiza en het tevens dus heerlijke Benet Los Pinares.

Lekker sfeertje rondom restaurantje en zwembaden (2x) met behulpzame gastvrouw en haar zoon.

Eigenlijk maar 1 minpunt .....we moesten weer terug naar NL ! :>)

Altijd de garantie voor een perfect verblijf

Sacha, 25-10-2017

Een superschone, betaalbare plek op een perfecte locatie met een goed restaurant. De eigenaresse Lillibeth en haar zoon Alejandro zijn supergastvrij en doen altijd net dat beetje extra voor je. Ik kom er nu al jaren met mijn gezin en elk jaar zorgt Lillibeth voor subtiele verbeteringen: een extra ventilator op de kamer, een kaasschaaf, een tosti-apparaat....Lillibeth, ik ben een superfan en ik hoop nog jaren bij je te komen. Thumbs Up !!

Fantastisch!

RVDA, 24-10-2017

Helemaal "Top" met gastvrouw Lillibeth en haar zoon Alejandro!.

Heerlijk en we komen zeker terug!

Conny Melissen, 13-10-2017

Prima accommodatie, dicht bij strand en het mooie plaatsje Santa Eulalia. Hippymarkt elke woensdag in Es Canar op loopafstand. Twee zwembaden, restaurant, gastvrije eigenaresse die er samen met haar zoon voor zorgt dat je er zeker weer terug wilt komen.

FANTASTISCH

Mario en Karin van Teijlingen, 11-10-2017

Kortom een fantastische accommodatie met een Nederlands sprekende gastvrouw

LILLIBETH.

Ieder jaar weer genieten,...heerlijk

Ellen Bravenboer, 8-10-2017

Wij komen hier al voor het zevende jaar, en vinden het iedere keer weer heerlijk om hier te zijn. Het voelt als thuis komen! Wij huren altijd een auto om vanuit deze plek het eiland te verkennen. Geweldig om te doen en zeker aan aan te raden! Hier is het Heerlijk rustig, fijn appartement. De hygiëne is hier echt top! Je kan hier helemaal op jezelf zijn als je dat wilt. Fijne mensen, geen poespas gewoon goed! In het restaurant kan je heerlijk eten, eenvoudige maaltijden, heerlijke tapas en pizza’s met lekkere en goede wijnen🖤

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Benet Los Pinares in Es Cana / Playa Es Cana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Benet Los Pinares zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Benet Los Pinares scoort een 9.35 uit 10 op basis van 247 reviews.