Appartement Benet Los Pinares

Appartement
Appartement Benet Los Pinares
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Benet Los Pinares voor je op een rij gezet:

221 reviews over Appartement Benet Los Pinares in het Nederlands

Top vakantie

John en Angelique
23-6-2018

Zijn net weer terug van een fijne vakantie op het zonnige Ibiza waar we verbleven op het complex Benet Los Pinares waar we genoten hebben van een heerlijke sfeer, een ruim en schoon appartement, top service van de nederlandse eigenaresse met zoon, een gezellig en goed eetcafé, 2 prachtige zwembaden . In één woord Top. Voor een volgende vakantie op Ibiza weten we waar we moeten zijn!

Prettige en vriendelijke sfeer!

Jeroen
8-6-2018

Wij zijn hier geweest met een gezin met 2 kinderen van 2 & 4 jaar oud. Zoals vaker aangegeven door andere reizigers hebben wij ook ervaren dat het erg schoon en netjes is! Het complex heeft een vriendelijke sfeer zowel vanuit het personeel als de uistraling bij de zwembaden en het restaurant. Een plek waar wij ons direct op ons gemak voelden en waar we graag weer terug komen :-)!!

Los Pinares= heerlijk & ontspannen vakantie vieren

Thijs en Linde
30-5-2018

Als je een ontspannen vakantie wil, dan is Benet Los Pinares de plek op Ibizia! Uitermate schoon en verzorgd, zowel complex in het algemeen, appartementen en zwembaden. Leuk restaurantje waar je goed kunt eten en de eigenaren staan altijd klaar om je te helpen. (spreken Nederlands wat zeer prettig is). Zowel geschikt voor gezinnen als stellen, jong en oud. Zeker een aanrader, wij komen in ieder geval volgend jaar terug!

Fantastich zeker een aanrader.

Hera Couwenberg
28-5-2018

Een prachtig kleinschalig complex, met 2 mooie zwembaden.

Een restaurant waar je heerlijk kunt eten een aanrader is de zelfgemaakte paella.

Het appartement werd zeer goed schoongehouden en van handdoeken gewisseld, een fijn extra is de theedoek en schuurspons op de aanrecht en het bijvullen van wc papier, dat zie je niet overal bij appartementen. Lieve eigenaresse met zoon die je bij iedere vraag vriendelijk te woord staan en voor je uitzoeken.

Het was een fantastisch verblijf wat ik ieder kan aanraden en je ziet centraal, dus met ieder vervoer alles gemakkelijk te bereiken.

Zeer zeker een plek om naar terug te gaan.

Arco & Conny
21-5-2018

Een kleinschalig complex met 2 aparte zwembaden, gezellige bar-restaurant waar je goed kunt ontbijten, lunchen en dineren en heerlijk kunt borrelen. Zeer schoon, appartementen worden zeer goed schoongehouden. Zeer gastvrije en zorgzame eigenaresse, die samen met zoon, dit complex runnen. Ook regelen zij de huur van je fiets, scooter of auto tegen een goede prijs. Wij komen hier graag terug.

Hanneke
9-5-2018

Wat een ontzettend goed verzorgde, schoon appartementencomplex is Benet Los Pinares. We hebben enorm genoten van het mooie appartement en de goede faciliteiten waaronder de zwembaden. De eigenaresse is zeer vriendelijk en servicegericht. Volgend jaar gaan wij hier weer naartoe! Absoluut een aanrader

We gaan dit jaar weer

Anneke
14-4-2018

Leuk,schoon,knus,rustig. We gaan dit jaar gewoon weer heen

Het was weer héérlijk!

Bertie
29-10-2017

Relaxt, leuk, gezellig, vriendelijk, schoon. Uitstekende uitvalsbasis om Ibiza rond te toeren en ook uitstekende locatie om met elkaar op te trekken. Was al weer het vijfde jaar. Lillibeth: top!

Heerlijk genoten!

Fam. Buis
27-10-2017

Prima ligging, prima appartement, mooie zwembaden! Maar vooral een dikke 10 voor de gastvrijheid van Lillibeth en Alejandro.

Ook weer heerlijke paëlla gegeten in het restaurant!

Dit jaar voor de 5e keer geweest en volgend jaar komen we zeker weer!

Genieten!

Simone
26-10-2017

Het is een heerlijk apartementen complex waar een rustige en gezellige sfeer hangt. Een leuk barretje met goed personeel. Twee prima zwembaden en een prima ligging in de omgeving!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Benet Los Pinares in Es Cana / Playa Es Cana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Benet Los Pinares zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Benet Los Pinares scoort een 9.37 uit 10 op basis van 253 reviews.