Géén boekingskosten

Hotel Azuline Club Cala Martina Ibiza

SpanjeIbizaEs Cana / Playa Es Cana

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Azuline Club Cala Martina Ibiza voor je op een rij gezet:

5.3MatigScore uit 54 reviews

• Sportfaciliteiten

55 Reviews over Azuline Club Cala Martina Ibiza

• 6Anne31-07-2022

Een keer maar niet weer

Ondanks een leuke vakantie die we op Cala Martina hebben doorgebracht was het voor ons een keer maar nooit meer. Kamer was erg gedateerd met een hele kleine en simpele badkamer en wc. De kinderen sliepen op opvouwbare matrassen, luxe was ver te zoeken. Pluspunt van het hotel is het zwembad met een prachtig uitzicht. Het strand Cala Martina vonden wij minder mooi. Op redelijke loopafstand zijn vele mooiere stranden te vinden. Eten was redelijk maar niks bijzonders. Helaas troffen we op een avond een kakkerlak aan in de kamer op een moeilijk te bereiken plek. De mensen van het hotel wilde niet komen helpen en daar zaten we dan. Wij hadden de reis bij TUI geboekt, bij aankomst in het hotel bleek er geen reservering bekend te zijn bij het hotel. De TUI medewerker konden ons niet helpen, gelukkig kon het hotel ons uiteindelijk een kamer geven.

• 4Ellen20-05-2022

Nooit meer

Zo mooi als het leek op de plaatjes, hoe anders was de werkelijkheid. In potentie een mooi park, maar nog veel ruimte voor verbetering. Ontvangen door zeer chagrijnige receptionisten. Later bleek ook waarom...de ene na de andere klacht kwam aan de balie. Premium kamer met 2 losse bedden geboekt, maar kregen een twijfelaar. Er werd niet meegedacht over een oplossing en alles wat we aandringen kon niet. Voor nood 1 nacht elders geslapen. Volgende dag wel een kamer beschikbaar. In potentie een mooi complex, maar het onderhoud is ontzettend achterstallig. De Premium kamer stonk naar riool, de wastafel lekte, de deurkruk vd wc hing los, geen rookmelder (eraf), vieze muren en vloeren. Ons bed is in een week niet verschoont. Het aanbod van eten was karig, maar wel ok. Loungebedden zoals op de plaatjes waren er niet meer, privéstrand was dicht. Peuken, naalden, kapotte hekjes in het tuintje bij ons huisje. Kortom, een vies zooitje.

• 7Vd Berg30-07-2020

Prima

Leuk en net aangelegd park, huisjes/bungalow prima (klein, maar fijn). Iedere dag schoonmaak, goeie airco, goeie wifi. Wij waren hier in coronatijd; dit was voornamelijk te merken bij het buffet (niet zelf mogen/kunnen pakken, dus lange rijen). Maar iedereen doet zijn best, niks aan te doen. Eten in restaurant was ok, niets bijzonders. Voldoende keuze, dus er zat altijd wel iets bij. Verder was het relatief rustig, wat juist fijn was. Zwembad is niet groot, maar wel erg mooi gelegen. Kunt goed overzicht houden met kleine kinderen. Snacks bij het zwembad waren prima. Animatie deed z'n best ondanks alle maatregelen. Kortom: voor gezinnen gewoon een prima verblijf.

• 7Dirk25-07-2020

Prima hotel, restaurant kan beter

Om te beginnen zijn we in coronatijd in dit hotel geweest. Hotel was pas net geopend en net als iedereen worstelend met coronamaatregelen. Eigenlijk ging alles prima; af en toe mondkapje om, zwembad met bar geopend, huisjes eenvoudig maar prima (wel gehorig). Alleen het restaurant was een drama; 15-20 min in de rij staan omdat voor iedere gast 1 voor 1 werd opgeschept. We zijn daarom, ondanks all-in, zeker de helft uit eten geweest. Verder draaide alles op het eiland duidelijk op halve kracht. Geen grote feesten, dus ook minder dronken Engelsen en patserige dikdoeners. Dwingt je tegelijk Ibiza van een andere kant te bekijken en dingen te ondernemen. Een auto huren is dan wel een must en een dagje Formentera een werkelijke aanrader.

Ondanks de Corona toch blij dat m’n vakantie doorging; was heerlijk rustig

• 7Gsm. Vd Sloot21-08-2019

Leuk vakantie

Leuk verblijf, eten goed verzorgd er was genoeg vertier

• 3Michel21-08-2019

Verschrikkelijk slecht,vies hotel met top animatie

Boek dit nooit! Dit mag de naam “hotel” niet dragen, het allerslechtste hotel welke wij ooit hebben meegemaakt. Wij hadden de premium kamer geboekt dus dat schepte een verwachting, maar helaas. Een bed van 190 bij 135 voor 2 personen kan echt niet meer anno 2019. Bij aankomst waren de lakens schoon, verder niet weer vernieuwd, slechts opgemaakt. Het toilet werkte niet maar dit werd al na 24 uur opgelost. Verder heel de vakantie niet schoongemaakt. 11 dagen niet dus. Het kinderbed was een uitsnede in de betonnen muur met een matras. Snoeihard. De douche lekte water naar het toilet en de badkamer in, een apart toilet welteverstaan. Schimmel all over the place, met slippers aan douchen dus. Op het dakterras 2 bistro klapstoelen waar de mierenkolonie vrolijk omheen dartelde. Met duizenden tegelijk. Overal dennennaalden dus uitkijken waar je loopt. Het eten was verschrikkelijk slecht, zelfs het ontbijt was droog.

• 8Jolanda Reitsma02-08-2019

Zou zeker weer gaan!

Ik begrijp alle kritiek op dit hotel niet. Het hotel is een prachtig aangelegd park, met allemaal huisjes, waarin meerdere kamers zitten. Wij hadden twee kamers met een tussendeur. Voor mijn man en ik en drie grote kinderen. De kamers waren mooi ingericht, heerlijke bedden. Vlakbij is een mooi strand, met gratis ligbedden en een bar van het hotel waar je gratis (all inclusive) drinken en ijsjes kunt krijgen. Het enige nadeel bij het zwembad vond ik dat de strandbedjes zo dicht op elkaar lagen. En het zwembad had groter gekund voor alle gasten. Maar wij lagen toch meestal bij het strand. En idd je ligt daar op het gras, maar dat vond ik alleen maar een voordeel, dat je niet helemaal onder het zand kwam te liggen. Het eten in het restaurant is erg goed. We hebben elke dag heerlijk gegeten en voldoende keus. Er zijn wel weinig Nederlanders, wat mijn kinderen wel jammer vonden. Maar ik zou zo weer gaan....

• 8FT17-07-2019

Erg mooi!

Hotel is als een park aangelegd met losse gebouwtjes, de meeste gebouwtjes hebben vervolgens meerdere hotelkamers voor meerdere gasten. De premium kamers zijn mooi, met gratis WiFi, en met koelkast. De standaard kamers zijn voor 4 personen wellicht wat klein. Park is heel groen. Eten is ruim qua keuze en ook veel groente en fruit.

• 5Lamper12-05-2019

Een afrader!

Helaas is er weinig te benoemen wat fijn was aan dit hotel. De kamer was erg enorm vochtig, eten was eentonig en niet goed, personeel onvriendelijk. Hotel was overboekt waardoor we met inchecken bijna 2 uur in de rij voor de balie hebben moeten staan gezamenlijk met vele andere gasten.

• 8Kristel16-11-2018

Leuke accomodatie, schoon en schattig ingericht! Het personeel was ook heel erg vriendelijk, en de service in 1 woord geweldig. Ik zou het zeker aanraden als je gezellig met zn tweetjes er tussen uit wilt!

Hotel Azuline Club Cala Martina Ibiza info

• WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)

• KluisBeschikbaar
  • TweepersoonsbedBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)
  • surfenBeschikbaar (1)