Appartement AluaSun Miami Ibiza

Appartement
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag19°14°
Appartement AluaSun Miami Ibiza
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor AluaSun Miami Ibiza voor je op een rij gezet:

4 reviews over Appartement AluaSun Miami Ibiza in het Nederlands

The place to Be.

Hans Lamens
25-6-2016

Mooie appartementen.

Goede ligging.

Prijs kwaliteit verhouding is goed.

Een aanrader.

Intertur Hotels Team, Responsable Marketing, 28-10-2016

Thank you very much for your comment. We are pleased to know you enjoyed your stay with us.

We are looking forward to seeing you again in the near future.

Leuk, fijn, goed hotel/appartement

fam. Maissan
14-5-2016

Wij kwamen op 29 april aan en toen opende het hotel pas. Alles moest dus echt opgestart worden. In de buurt waren winkeltjes en barretjes ook nog gesloten. Het piraten kinderbad ging pas op 4 mei open en mede hiervoor had ik dit hotel geboekt.Gelukkig was er wel een hele leuke animatie (pandaclub) voor de kinderen. De mini disco ook leuk en elke avond daarna entertainment. We hadden met 2 kids een 3 kamer appartement met dus 2 slaapkamers. Heerlijk ruim met een grote eettafel en 2 banken en een balkon met uitzicht op de baai. All inclusive in het hotel waar je in 2 min. lopen bent. Eten was prima. Altijd warm en meer dan genoeg keuze. Er waren relatief weinig Nederlanders. Meer (luidruchtige) Engelsen.Het zwembadwater was verschrikkelijk koud. Voor kleintjes niet te doen. Ik zou zelf niet meer eerder dan bv 5 mei gaan omdat het eiland dan pas tot leven komt. De locatie van dit complex is top. Es Cana is aan te lopen en ook de hippiemarkt op woensdag loop je zo naartoe.

Intertur Hotels Team, Responsable Marketing, 28-10-2016

Dear stephanie_5. Thank you very much for your feedback. We are pleased to know you enjoyed your stay with us, however, we are sorry to know you couldn't enjoy the splashpool until 05/05 (due to maintenance reasons).

We are looking forward to seeing you again in the near future.

Leuke vakantie gehad

martijnvanb
23-9-2014

Voor een vakantie van 10 dagen zijn wij hier geweest ( 2 volw. en een kind van bijna 2 jaar).

Appartementen zijn redelijk simpel maar goed genoeg. De ligging is goed. Met 5 minuutjes lopen ben je in het centrum. Vanaf je balkon kijk je zo de baai over. Elke dag word er schoongemaakt alhoewel dit af en toe wel iets beter kan. Vooral de vloeren en de keuken konden wel iets beter worden schoongemaakt, maar ja je zit in een appartement dus schoonmaken is sowieso al mooi meegenomen.

Nadeeltje is wel dat het hotel aan de achterzijde van het gebouw zeer luide avond animatie heeft die erg goed te horen is in de slaapkamer.

Voor de kleintjes is het zwembad met bijbehorend speeltuintje van het hotel erg leuk.

Al met al een leuke accommodatie met een goede prijs-kwaliteit verhouding. Gewoon een 3 sterren appartement.

Intertur Hotels Team, Responsable Marketing, 28-10-2016

Dear martijnvanb. Thank you very much for your comment. We are glad to know you enjoyed your stay with us.

We take note regarding your comment about cleaning service for future improvements.

We hope you give us the chance to accommodate you again.

Kind regards

We hebben het heerlijk gehad

Melanie
16-5-2014

Het is een appartementencomplex (hoogbouw) direct aan het strand van Es Cana Ibiza. Wij zaten (op verzoek) op de begane grond en keken daarbij uit op het zwembad, maar als je hoger zit kun je zeker de zee zien. Het complex ligt net even (loopafstand) van het centrumpje. Het is daardoor niet zo druk/rumoering. In het hoogseizoen kan ik mij voorstellen dat je de muziek van het entertainment van de omliggende hotels kunt horen. Het personeel was heel vriendelijk, we hebben twee maal een glas kapot laten vallen in het appartement en dat werd voor ons opgeruimd. De prijskwaliteit verhouding was niet te geloven. Iedere dag schoon gemaakt met schoon beddengoed/handdoeken voor nog geen 300,- voor een week met 2 volw. en 1 baby. Wel jammer dat je de kinderstoel moest huren voor 2,- per dag. De appartementen zien er prima uit, koelkast, magnetron, waterkoker en broodrooster en natuurlijk pannen, servies en bestek. Het kinderbad in het zwembad is wat diep voor een baby.

Juan Llop, Responsable Marketing, 13-8-2014

Thank you very much for your feedback. We are glad to know that you had a great time in our Intertur Apartamentos Miami Ibiza.

We hope you give us the chance to accomodate you again in the near future.

Kind regards

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement AluaSun Miami Ibiza in Es Cana / Playa Es Cana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement AluaSun Miami Ibiza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.