Hotel Alua Miami Ibiza

• Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.3Goed

• Animatie
  • Kinderopvang

Gevarieerd en lekker eten doe je bij Hotel Alua Miami Ibiza. Hier word je kamer elke dag schoongemaakt op een moment dat het jou uitkomt. Sommige kamers hebben ook uitzicht op zee. Al zijn de ligbedden bij het zwembad soms bezet, je vindt hier wel een leuk piratenbad voor de kinderen. En anders is de zee vlakbij voor een frisse duik.

70 reviews over Hotel Alua Miami Ibiza

• 2019
    9Antoine18-09-2019

Mooie ligging. Super eten.

Auto huren. Echt een must. als je half pension pakt is dat een ideale combinatie.

Gereisd met partner in september 2019

• 7Roxanne13-09-2019

Goed, maar niet voor herhaling vatbaar

Absoluut geen slecht hotel, maar voor ons niet voor herhaling vatbaar. De kamer is enorm klein, vooral met 3 bedden (waarvan 1 bed niet nodig) en een babybedje. Je zit elkaar letterlijk en figuurlijk op de lip. Gelukkig zijn wij geen echte hotelgasten en zijn wij er hoofdzakelijk om te slapen, maar met een kleintje die net de wereld lopend ontdekt is deze kamer echt te klein. Balkon is ook erg klein, jammer! Hotelkamer was verder best schoon en elke dag schone handdoeken. Personeel aan de receptie kunstmatig vriendelijk en kampioen in afschepen. Leuk zwembad voor de kleintjes en het eten in hotel was wonder boven wonder erg goed en voor ieder wat wils.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 9Dion29-08-2019

Fantastische vakantie gehad!

Erg fijn hotel wat in een prettige omgeving is gelegen. Hotelkamers en hotel geheel gerenoveerd en zeer modern! Hotelkamer met zeezicht is werkelijk prachtig! Personeel zeer vriendelijk! Elke dag wordt de kamer schoongemaakt en we kregen elke dag schone handdoeken! Eten is prima, gevarieerd en voor ieder wat wils. Elke avond een thema qua eten! Animatie viel ons wat tegen, kan ook aan onze smaak liggen. We raden hoe dan ook dit hotel iedereen aan. Prijs en kwaliteit ligt goed in verhouding!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Antje27-08-2019

Prima hotel voor ons de 2 de keer . Komen zeker terug. De ligging aan zee is fantastisch. Eten prima en gevarieerd. Personeel vriendelijk. Mooi gerenoveerd. Animatie in avond mag wat professioneler( show groepen van buitenaf). Animatie hotel actief. Handdoek leggen is altijd vreselijk maar waar is dat niet. Wat verbeterd kan worden : Fitness, verhoogd podium buiten, meer parasols en controle op handdoek leggen( niet aanwezig dan handdoek verwijderen)

• 8C. Bruggeman23-08-2019

Prima hotel!

Hotel was helemaal prima. Wij hadden een kamer met zeezicht geboekt, was prachtig qua uitzicht. Konden de hele baai overzien. Kamer was goed, recentelijk gerenoveerd. Schoonmaak dagelijks. Het eten was zeer uitgebreid. Veel keus en meerdere thema avonden per week. Kwaliteit was goed. Konden heerlijk buiten zitten tijdens het eten. Er staan inderdaad mensen klaar met hun handdoek in de ochtend. Wij liggen niet de hele dag aan het zwembad dus voor ons geen probleem. Bij het all inn waren ook cocktails inbegrepen en veel soorten sterke drank. Diverse ijsjes ook de hele dag verkrijgbaar. Personeel was zeer vriendelijk, op een enkeling na. Het hotel is Engels georiënteerd. Onze dochter vond de kinderclub en kinderdisco erg leuk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 6Timmermans20-08-2019

Familiehotel aan leuke baai

Familiehotel met veel kleine kinderen, Brits georiënteerd. Goed en uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel. Kamers schoon maar wel erg gehorig. 10 min lopen naar restaurants en bars van Es Canar. Rond het zwembad was het helaas overvol. Gasten staan in de rij bij het zwembad en als het open gaat rent men naar de ligbedden om een plekje te bemachtigen. Daarna gaan ze ontbijten en liggen er overal handdoeken maar geen gasten. Nauwelijks roulatie bij het zwembad. Als je later komt is het lastig om een ligbed te vinden. Als je dit niet prettig vind zou ik echt voor iets anders kiezen in augustus. Voor oudere kinderen is er in het hotel maar ook in de omgeving qua uitgaan niet veel te doen.

Geboekt bij neckermann

• 2D.11-08-2019

Voor ons nooit meer

Wanneer je twee-kamerappartement boekt, betaal dan niets extra voor zeezicht. Wij hebben extra betaald voor zeezicht en elk appartement heeft zeezicht behalve de begane grond en eerste etage. Onze keuken was echt vies. Vieze vlekken op keukenkastjes. Achter de kookplaat vieze vet vlekken. Verschillende keren aangegeven om opnieuw schoon te maken maar helemaal niet gebeurt!! Haren op grond en in bed. Op slaapkamer hing een vieze zweetlucht. Ontbijt hadden wij erbij en was zeer zeer matig eigenlijk wel slecht.

• 8Florien Harrevelt20-05-2019

Fijn hotel

Fijne kamer. Goed bed, mooie badkamer en schoon. Mooi Hotel. Bar vonden we niet zo gezellig. Eten was heerlijk. Echt boven verwachting. Personeel niet onvriendelijk maar ook niet echt hartelijk. Al met al zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 2018
    10Armanda Coenraadts04-11-2018

Geweldig! Kon niet beter!

In 1 woord geweldig gewoon!!! Door geluk bij een ongeluk.. ( vliegtuig gemist) dus latere aankomst was onze accomodatie al bezet.. waardoor wij het aanbod kregen om 1 van de allerbeste kamers van het hotel te krijgen met daarbij jaja ontbijt lunch en diner met drankjes erbij gratis!!! Als tegemoetkoming! Nou waren natuurlijk heel erg benieuwd wat betreft het eten en de kamer! Maar prachtige kamer met uitzicht op zee!!! Elke dag schoonmaak van de kamers wanneer het jou uitkomt dus je hoeft hiervoor niet je bed uit! En dan het eten.. wauw echt geweldig!!! Elke morgen middag en avond een verassing! wat een prachtig groot en enorme keuze uit eten!!! Echt voor iedereen wat wils... ongeloofelijk!!! Ik kan er gewoon niets anders over zeggen! Super hotel! Super personeel! Gewoon alles was geweldig!!! Echt een dikke 10!!!

Gereisd met partner in oktober 2018

• 5mo03-10-2018

nooit maar dan ook nooit meer.

We waren er einde van het seizoen was echt merkbaar. Gastvrijheid was matig. Zwembad en ligplekken bij zwembad niet schoon en veel ligstoelen waren kapot. Gasten waren daar ook debet aan . Smeten alles op de grond, lege plastic bekers, ijs enz... Werden hier niet op aangesproken. Was totaal geen controle op. Roken rondom het zwembad gebeurde daar gewoon en peuken lagen op de grond. Terwijl het een non smoke gebied was!! Heb zelf een klacht ingediend bij de manager. Inderdaad om 8 uur stonden ze in de rij om aan handdoekje leggen te doen en verdwenen daarna om te gaan ontbijten. Eten was eenzijdig en slecht, lauw. Ben de tweede dag ziek geworden. Maaltijden waren gericht op de engelse gasten. Kortom ben geen tevreden klant en kom hier never nooit meer terug.

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

Hotel Alua Miami Ibiza info