Hotel Alua Miami Ibiza ****

8,1

50 reviews over Hotel Alua Miami Ibiza in het Nederlands

fantastisch

anoniem, 23-10-2017

Super mooie locatie gelijk liggend aan het strand

Winkeltjes zijn op een loopafstand van 5 a 10 minuten

Je kunt heerlijk op het terras genieten en kijkend over es canar en de zee

Het eten is gevarieerd en er is elke dag iets anders

Het personeel is zeer vriendelijk en staan voor je klaar

De entertaimentgroep echt een dikke duim super leuke activiteiten gehad waaronder bingo tafeltennis waterpolo en s avonds minidisco voor de kids en aansluitende een specstaculaire show fantastisch toppers

Kamer bevat alles wat je nodig bent en word iedere dag keurig schoongemaakt

Zeer fijne ontvangst aan de balie ze nemen echt tijd voor je als gast

Ook is dit hotel ideaal voor een avondje stappen

Nooit meer

Van de berg, 19-10-2017

Hotel Intertur Miami is voor ons een helaas absolute eens maar nooit meer geworden. Genoeg ervaring met all in clusive hotels maar helaas nog nooit zoiets meegemaakt. Kamer stonk naar sigarettenlucht, overplaatsing gevraagd en gekregen maar bleek exact hetzelfde. Laat je niet misleiden door de mooie kamerplaatjes want die zijn er niet. Kamers zijn gedateerd, op weg naar de eetzaal lagen de kakkerlakken op de trap. Het eten is simpel, niets bijzonders. Voor onze kinderen was het zwembad leuk een lichtelijke plus hier, echter welke ingenieur heeft bedacht 2 schommels neer te zetten bij de ingang van het speelgedeelte? In 1 week tijd 3 peuters tegen de vlakte zien gaan. Hotel zat daarnaast vol luidruchtige Engelsen en het entertainment liep de gehele dag door als travestiet verkleed bij het zwembad...kortom No-go!

Super fantastisch

lottie, 18-10-2017

Vriendelijk personeel

Wees niet bang voor de taal ze spreken engels spaans duits en af en toe zelf een beetje nederlands

Echt een aanrader om hier naar toe te gaan

Lekker eten en heerlijk warm ruime keus iedere dag wat anders

All inclusive is een echte aanrader

Wat mij betreft nog een keer

Je hebt op nog geen 10 minuten afstand te lopen winkelcentra en een boot waar je mee naar ibiza stad kunt voor bijna niks en de hippymarkt is een aanrader

Super mooie ligging

Antoine en Birgit., 13-9-2017

Mooie ligging.Mooie kamer Behulpzaam en vriendelijk personeel.Zeker aan de bali. Niks op aan te merken en we zijn echt wel iets gewend. Dit hotel is perfect voor een 3 sterren .Je zou bijna zeggen een 4 sterren. Zeker een aanrader. Voor herhaling vatbaar.

Prachtige ligging

Smit, 24-8-2017

Prachtige ligging van het hotel! De familie kamer die wij hadden was klein en gedateerd, is echt aan vervanging toe. Badkamer bij aankomst nog vies, overal zwarte lange haren op de grond en in het bad. Gelijk de schoonmaakster erbij gehaald maar die sprak alleen maar spaans.. uiteindelijk heeft ze de badkamer vloer schoongemaakt en vertrok met een kwaad gezicht! Kamers TE gehorig, een scheet van de mensen naast ons was letterlijk te horen. De all inclusive formule was opzich prima, eten gevarieerd (keuken is wel vooral gericht op de engelsen!) en voor ieder wat wils. Entertainment was leuk gedaan. In de 9 dagen dat wij er waren hebben wij geen 1x bij het zwembad kunnen liggen. Om 9 uur gaan de linten weg (om half 8 stonden de eerste mensen er ) en mag je gaan rennen voor een bedje. Alle mensen hielden vast aan hun eigen plekjes.
Intertur Hotels Team, Agente de Reservas, 6-9-2017

Dear Smit. Thank you for your comment. We are pleased to inform you that for 2018 the hotel will be refurbished and upgraded to 4 star category.

On the other hand, we take special note regarding cleaning service for future improvements.

Geslaagde vakantie

Frederique, 26-7-2017

Geslaagde vakantie gehad.

Ideaal hotel voor koppels met jonge kinderen. Het kinderzwembad met piratenboot en de ligging onmiddellijk aan het strand zijn ideaal. Ook de animatie voor de kinderen is super. Ons zoontje houdt nog een middagdutje en dit werd echt gerespecteerd door de poetsdames.

Het eten is lekker met meer dan genoeg keuze. We hebben alle dagen buiten kunnen eten zowel 's morgens als 's avonds.

Ook van de beruchte 'handdoekenrace' hebben wij geen hinder ondervonden. Er waren steeds genoeg ligbedden, misschien wel niet onmiddellijk aan het zwembad maar wel op het terras met prachtig zicht op de baai en de zee.

De kamers hebben alles wat noodzakelijk is en waren proper. Enig minpunt : gedateerde kamers.

Een aanrader voor ouders met jonge kinderen.

Intertur Hotels Team, Agente de Reservas, 6-9-2017

Dear Frederique. Thank you very much for your comment. We are pleased to know you had a fantastic stay at our hotel. We are also pleased to inform you that for 2018 the hotel will be refurbished and upgraded to 4 star category.

We are looking forward to seeing you again soon.

Goed hotel

Ray, 6-7-2017

Het hotel was goed. Het hotel is wel op Engelsen gericht. De kamer was goed. alleen zachte matrassen. Het eten was redelijk tot goed. De animatie is vooral op kinderen gericht. Vanaf 21.30 uur is er animatie voor volwassenen.

Het eten was redelijk tot goed voor een hotel.

Het strand wat goed. Een aanrader is om naar het strand van Cala Nova te gaan. Dit stand behoort tot de mooiste stranden van Ibiza. Het ligt maar op 3 minuten lopen van het hotel.

In Es Canar zelf is behalve de winkeltjes niet veel te beleven. Dus als je hier zonder kinderen hen gaat en je wil 's avonds graag een uurtje op stap gaan. Dan zou ik je een ander hotel in een andere plaats boeken.

Ook een dagje met de boot naar Formentera geweest. Een echte aanrader!

Intertur Hotels Team, Agente de Reservas, 20-7-2017

Dear Ray.

Thank you very much for your comment. We are pleased to know you enjoyed your stay with us.

We are looking forward to seeing you again in the near future.

Supermooie locatie

Angélique, 15-5-2017

De locatie is uniek. Vanuit het zwembad en kamer een schitterend uitzicht over strand, zee en Es Canar. Als is er in Es Canar niet zo heel veel te doen (behalve de hippie markt op zaterdag), het hotel ligt prachtig. Ik was alleen op vakantie en heb voor 9 dagen een scooter gehuurd. Geweldig leuk en goed om te doen. Natuurlijk veel goedkoper als een auto huren en je kunt echt overal komen (en makkelijk parkeren).

Mooie kamer, met groot balkon, fijne douche en bad en klein koelkastje wat niet echt goed koelt. Zelf een klein waterkokertje meegenomen. Föhn aanwezig. Ook tv (geen Nederlandse zenders).

Het hotel is mooi al vond ik het eten minimaal. Vooral gericht op de Engelse toerist, dus als je van gebakken eieren en spek houdt, zit je goed. Voor de broodeters onder ons, weinig keus (taaie bruine of witte pistoletjes). Avondeten vond ik ook minimaal. Maar ik ben de Turkse keuken gewend. Ws zijn 3 sterren waard. Personeel is aardig.

Zou zelf nooit meer half pension nemen en al helemaal geen all inclusive (dan moest je voor het water in een flesje zelfs nog bijbetalen). Je kunt voor weinig geld lekker eten. Een koud drankje kocht ik in de supermarkt voor het hotel voor 80 cent. In het hotel betaal je 2,45 euro voor aanleng-cola met ijsklonten. Veel mensen kochten dus buiten het hotel en namen dit mee naar het zwembad (waar overigens niets van gezegd werd). Zwembad gaat om 9 uur smorgens open, wat de mensen dus tegenhoudt om met handdoeken te reserveren. S Avonds om 8 uur sluit het weer.

Overdag geen entertainment, behalve overdag sjoelen en darten. Voor de kleintjes was er 's avonds een mini-disco. Voor de volwassenen een show,, maar daar ben ik niet naar toe geweest. Overigens was er in de kelder van het hotel een hele leuke miniclub waar veel met de kinderen werd gedaan zodat de ouders lekker even rustig aan het zwembad konden zitten,

De gemiddelde leeftijd was ± 70 jaar. Niet echt gezellig om in je eentje tussen te zitten. Wellicht dat het in een ander seizoen anders is.

Het strand is heel mooi. Fijn zand, wat langzaam afloopt in zee. Ook snorkelen erg mooi.

Op het strand zijn ligbedjes en parasols voor 7 euro per stuk, per dag te huur. Ik heb een parasol gekocht voor 8,50 euro en daar een week plezier van gehad.

Intertur Hotels Team, Agente de Reservas, 20-7-2017

Dear Angélique. Thank you very much for your comment. We are glad to know you had a nice stay with us. We take note regarding your comment about food for future improvements.

Heerlijk hotel!

Petra Del Grosso, 13-5-2017

In april 2017 hebben we 8 dagen met onze kinderen van 10 en 12 jaar in dit hotel verbleven. Het was heerlijk! We hadden een familiekamer met zeezicht, was ook ruim genoeg. Het eten was prima en er was genoeg keus. Wel was het vrij druk en rumoerig in het restaurant, maar dat kun je verwachten bij een dergelijk groot hotel. De kinderen hebben zich geweldig vermaakt in het zwembad, op het aanliggende strand en bij de tafeltennistafel. Het terras van het hotel was heerlijk! Daar zat je vrij rustig met een prachtig uitzicht over zee.
Intertur Hotels Team, Agente de Reservas, 2-6-2017

Thank you very much for your review. We are pleased to know you had a great stay at our hotel.

We are looking forward to seeing you again soon.

Leuk centraal gelegen hotel

Bianca Seibels, 8-5-2017

Kleine kamer en balkon, badkamer mooi met stortdouche en makeup spiegel en fohn. Elke dag schoonmaak en de matrassen waren fantastisch! Eten is goed wel dagelijks veel hetzelfde. Wel erg druk met veel lawaai, een zogehete vreetschuur. Voor €3 kan je onbeperkt drinken. Zwembad is netjes met prachtig uitzicht over de zee met een leuk kindergedeelte en lifeguard. Strand en zee waren wat vuil met alg en kwallen. Winkels en restaurants in de buurt en erg betaalbaar. Al met al ruim tevreden en raden wij het hotel, mits je van drukte houdt, zeker aan!
Intertur Hotels Team, Agente de Reservas, 2-6-2017

Thank you very much for your comment and for rating our hotel with 8 points. We are glad to know you enjoyed your stay with us.

We hebben een aantal aanbieders voor Alua Miami Ibiza voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alua Miami Ibiza in Es Cana / Playa Es Cana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alua Miami Ibiza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alua Miami Ibiza scoort een 8.13 uit 10 op basis van 51 reviews.