Es Cana / Playa Es Cana

We hebben een aantal aanbieders voor Es Cana / Playa Es Cana voor je op een rij gezet:

vakanties Es Cana / Playa Es Cana

Reviews over Es Cana / Playa Es Cana

Kristel,
    16-11-2018

Leuke accomodatie, schoon en schattig ingericht! Het personeel was ook heel erg vriendelijk, en de service in 1 woord geweldig. Ik zou het zeker aanraden als je gezellig met zn tweetjes er tussen uit wilt!

Gereisd met partner in juli 2017

Super, top, volgend jaar weer!

Bertie,
    5-11-2018

Het was weer heerlijk bij Lillibeth en Alejandro. Alles goed verzorgd en heerlijke ligging van de appartementen. Kleinschalig en daardoor persoonlijk en gezellig. Volgend jaar weer op herhaling, top!

Nu nog andere rosé bij Diego 😄

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Geweldig! Kon niet beter!

Armanda Coenraadts,
    4-11-2018

In 1 woord geweldig gewoon!!! Door geluk bij een ongeluk.. ( vliegtuig gemist) dus latere aankomst was onze accomodatie al bezet.. waardoor wij het aanbod kregen om 1 van de allerbeste kamers van het hotel te krijgen met daarbij jaja ontbijt lunch en diner met drankjes erbij gratis!!! Als tegemoetkoming! Nou waren natuurlijk heel erg benieuwd wat betreft het eten en de kamer! Maar prachtige kamer met uitzicht op zee!!! Elke dag schoonmaak van de kamers wanneer het jou uitkomt dus je hoeft hiervoor niet je bed uit! En dan het eten.. wauw echt geweldig!!! Elke morgen middag en avond een verassing! wat een prachtig groot en enorme keuze uit eten!!! Echt voor iedereen wat wils... ongeloofelijk!!! Ik kan er gewoon niets anders over zeggen! Super hotel! Super personeel! Gewoon alles was geweldig!!! Echt een dikke 10!!!

Gereisd met partner in oktober 2018

Geweldig!

Esther,
    24-10-2018

We waren er met vrienden en alle kinderen voor een weekje tijdens de herfstvakantie. We hebben zo genoten! Alle appartementen lagen bij het zwembad / bar / terras. Het terras was onze ontmoetingsplek. De appartementen hebben een echt Spaanse uitstraling. Lillibeth en Alejandro zijn erg attent en behulpzaam. Volgend jaar gaan we zeker weer!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Was weer een topweek!

K. Marinus,
    24-10-2018

Weer een geweldige vakantie gehad in dit fijne appartementen complex! Super schone appartementen. Ligging is ook prima. Lillibeth en Allejandro zijn hele gastvrije mensen. Huurauto staat al klaar op het vliegveld, alles prima geregeld. De huisgemaakte paella is ook heerlijk! Dit was al de 6e keer dat we hier verbleven en volgend jaar komen we zeker weer terug!

Gereisd met vrienden in oktober 2018
Es Cana / Playa Es Cana scoort een 6,7 uit 10, op basis van 80 reviews