Es Cana / Playa Es Cana

We hebben een aantal aanbieders voor Es Cana / Playa Es Cana voor je op een rij gezet:

vakanties Es Cana / Playa Es Cana

Reviews over Es Cana / Playa Es Cana

Es Canar prima uitvalsbasis

H & R
    18-10-2018

Gezellig plaatsje met weinig opvallende bezienswaardigheden. Leuke strandjes op loopafstand, zowel richting het noorden als naar het zuiden. De moeite waard om niet alleen de hoofdwegen te gebruiken maar juist de smalle paadjes langs de kust te zoeken. Het winkelaanbod is beperkt, evenals de restaurantjes. Busverbinding ideaal en goedkoop richting Santa Eularia en Ibiza-stad. Naar het noorden helaas slechte verbinding. Omgeving vooral groen. Voor begin oktober ook weinig bloemen in vergelijking met Nederland. Hippiemarkt weinig Hippie. Gewoon een zeer drukke braderie waar je veel van hetzelfde tegenkomt en veel geduld moet hebben als je alles wilt zien. Stranden kleurrijk door verschillende aarde- en rotsstructuren. Bij veel strandjes in de buurt van Es Canar, niet bij Cala Nova en Cala Lenija!, spoelen er massa's stukken zeegras (ook wel wieren genoemd) aan dat het zwemmen op sommige plekken minder prettig maakt.

Gereisd Met partner in oktober 2018

Leuk en afwisselend

Remco
    19-7-2018

Het strand van Es Canar is prima, soms wat druk maar prima. Winkelstraat met souvenirs winkels zoals overal in Spanje. Diverse leuke restaurantjes en zeker ook een leuke beachclub. De hippie markt is best leuk om eens overeen te lopen maar het `hippie´ gebeuren is er wel een beetje vanaf. Tip, ga direct in de ochtend dan is het nog niet zo heel druk. We hebben Es Canar gebruikt als uitvalsbasis en daar is het prima geschikt voor.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Niet echt spannend, wel gezellig!

MissM
    22-5-2018

Es Cana is een klein plaatsje met veel horeca, iedere avond her en der live muziek. Wel voornamelijk gericht op engelse toeristen. Es Cana is niet hip en trendy als je daar naar op zoek bent. Toch is er voor elk wat wils, en zelfs een wat modernere loungeclub. Aan toeristenwinkeltjes geen gebrek.

Gereisd Met partner in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gezellig

Angélique
    24-5-2017

Es Canar is een gezellig badplaats in een grote baai met een mooi en fijn zandstrand. Wordt keurig elke nacht schoongemaakt. Bedjes en parasols voldoende te huur. Leuke winkeltjes met allerlei snuisterijen en ook voldoende supermarktjes aanwezig. Voldoende locaties waar een auto of een scooter kan worden gehuurd. Op loopafstand van de bekende en gezellige hippiemarkt. Voldoende restaurantjes en barretjes aanwezig. Toeristen zijn voornamelijk Britten. Leuk voor gezinnen, minder als je echt van uitgaan houdt. Voor mij alleen, een prima uitvalsbasis om et eiland te ontdekken.

Gereisd Alleenreizend in mei 2017

fantastische accomodatie: Los Pinares, Es Canar

A. Melissen
    20-2-2017

Mooi appartementencomplex, heel schoon en zeer gastvrije eigenaresse. Complete keuken met alle benodigde apparatuur. Twee zwembaden en op loopafstand van de zee de wekelijkse hippymarkt in Es Canar. Supermarkt op 25 meter en leuk restaurant bij het complex. Es Canar heeft ook voldoende restaurantkeuze en met het openbaar vervoer of te voet te bereiken. Ook het stadje Santa Eulalia is met de bus, die voor de deur van het appartementencomplex stopt, goed te bereiken. Maar we raden iedereen aan om bij de appartementen ook een auto te huren om het hele eiland te verkennen! Wij komen hier ieder jaar weer terug!

Gereisd Met partner in september 2016
Es Cana / Playa Es Cana scoort een 6,8 uit 10, op basis van 80 reviews