Vakantiehuis El Paso

Vakantiehuis
Vakantiehuis El Paso

Laatste review

Super huis. Zwembad is verwarmd dus in voor-en naseizoen fantastisch te gebruiken en heerlijk voor kinderen. hekjes om het zwembad af te sluiten zijn aanwezig voor de veiligheid. Twee terrassen, waarvan 1 overdekt, met voldoende ruimte om iedere avond buiten te eten. Alle slaapkamers beschikken over airconditioning. Grote living met satelliet televisie. Wifi werkt uitstekend.

Slechts 2 autominuten naar het strand Cala Salada en binnen 5 minuten in San Antonio met winkels, restaurants en supermarkten. Het huis beschikt tevens over een tennisbaan.

1 review over Vakantiehuis El Paso in het Nederlands

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis El Paso in Cala Salada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis El Paso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.