Hotel Sirenis Cala Llonga Resort

Hotel Sirenis Cala Llonga Resortstersterster

8.3Fantastisch

Spanje, Ibiza, Cala Llonga

8.3Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Sirenis Cala Llonga Resort voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

In Sirenis Cala Llonga Resort op Ibiza vind je een mix van nationaliteiten. Het internationale animatieteam zorgt ervoor dat iedereen het naar zijn zin heeft. Het zwembad geeft uitzicht op de baai en de kinderen kunnen spetteren in het aparte kinderbad. Het eten bij de all inclusive formule is uitgebreid. Bezoek eens Santa Eulalia.

28 reviews over Hotel Sirenis Cala Llonga Resort

• 2019
    10Fred Willems15-08-2019

wil meteen weer terug

Wat een feest... hier geweest met het hele gezin tgv ons 40 jarige huwelijk. Wat een heerlijke tijd. Prima kamers, zelfs de gezinskamers met extra douche en wc. airco standaard perfect. eten helemaal geweldig. drankjes bij elke bar top... (cocktails) bijzonder vriendelijk personeel. ligging top. zwembaden top. kinderbad top. kortom..... wat een feest om hier te verblijven.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 8Corrie Geelhoed09-07-2019

We gaan zeker een keer terug

Je hebt een prachtig uitzicht over de baai,leuk strandje en winkeltjes,je kunt er op de bus stappen om naar Ibiza stad te gaan,het oude gedeelte van de stad is het mooist met smalle straatjes met winkeltjes en restaurants.ook mooi om even bij de haven te gaan kijken en je vergapen aan alle luxe jachten die daar liggen.wel een aanrader om een auto te huren en het eiland verkennen met hele leuke dorpjes en diverse strandjes.zeker het binnenland is heel leuk.

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Linda09-07-2019

Heerlijk en groot resort in prachtige baai

Groot resort, verschillende hotels samengevoegd. Familiesuite zijn 2 slaapkamers (tussendeur)ieder eigen badkamer, goede bedden en airco. Wel gehorig. Las veel over luidruchtige en dronken Engelsen. Niet gemerkt. Wel veel Engelsen, geen last van dus. Eten is prima, niet hoogstaand, wel voor elk wat wils. In Deluxe gedeelte bij zwembad kun je ook nog eten bestellen (tosti, baguettes, broodje hamburger etc) All inclusive zeer uitgebreid. Heerlijke coctails. Voor ijsjes (Magnum, cornetto etc) bijbetalen, vanille bakje zit bij all in. 5 zwembadjes waaronder Splash voor de kleintjes. Drankjes worden aan zwembad gebracht Boottaxi retour Ibiza stad €22 pp, bus max €3 pp en taxi ook betaalbaar. Zit meteen aan strand, vanaf zwembad 2 trappen naar beneden. Kleine boulevard met wat eettentjes en souvenirshops. Ook een Spar. Rustige baai met prachtig uitzicht. Ligt centraal, met boot/taxi/bus kun je de drukte opzoeken. Wij geven 9!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    9Glenn23-10-2018

Geweldig!

Zeer goed hotel, om 09:00uur al op de kamer , meteen bij binnekomst.vriendelijk personeel Die dag en nacht voor je klaar staan . Restaurant:uitstekende service heel snel en vriendelijk. Kamers waren ouder en gehoorig als je luidruchtige dronken ruziemakende engelse naast je hebt liggen. Maar alles was wel schoon! Prachtig uitzicht genoeg te eten als je all inclusive hebt. Genoeg entertaiment zelfs in oktober. Echt een Top vakantie gehad.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 4Roos-Anne24-06-2018

Nooit meer

Het leek op internet een goed hotel. Maar wat ons echt heel erg tegenviel is het eten en de hoeveelheid Engelsen. Hele luidruchtige kamers, je kon de buurman horen praten. Persoonlijk zal ik hier nooit meer heen gaan. Qua ligging is het wel prima. Maar dat is ook het enige positieve wat ik er aan kwijt kan.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• Oude reviews

8JosAn28-06-2017

Geweldige Vakantie

Net hotel. Service en bediening waren goed en vriendelijk. Wij logeerden in gebouw no. 3. Met kleine hotelkamer maar met goede bedden. In begin is het vinden van restaurant of kamer een zoektocht door afwijkende etagenummers in de liften. Het eten was goed en er was voldoende keus. Er werd met wisselende thema's gewerkt. Een internationaal animatieteam o.l.v. Belg was erg goed! Er was een apart en groot kinderbad. Veel Engelsen en Italianen die nadrukkelijk aanwezig zijn. Ook Duitsers, Fransen en Nederlanders alsmede Russen. De omgeving is erg groen. Het dorpje is erg rustig (slechts enkele straten met bbouwing). Om iets te beleven moet je er met de bus,taxi of huurauto op uit. In het voorjaar kun je er terecht voor je rust. Hoe de zomer zal zijn....??? Dit was voor ons een eerste keer op Ibiza. We hebben nu een positieve eerste indruk en komen zeker nog terug.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Hans Lamens25-06-2017

Zeker aan te raden voor iedereen.

Positief: Mooi hotel. Mooie kamers. Goede service. Verbeterpunt: Waterkoker op de kamer voor het maken van thee of koffie ontbreekt.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Bianca01-06-2017

Mooi hotel en omgeving

Prachtige baai!Zeewater is helder blauw!gerenoveerd super mooie kamer! Bedden ook goed, douche en wc appart wel zo fijn!Enige -punt van de kamer is dat je geen koelkastje en weinig kldgruimte hebt. Zeker voor 3p. Gangen zijn goed en mooi verlicht modern. Iedere dag behalve op dond schone handdoeken op de kamer en bedden opgemaakt. Airco doet het alleen met de blkndeur dicht. Is wel even zoeken met de verdiepingen, hadden beter een kaartje in de lift kunnen gangen waar bijv receptie is en waar de zwembaden.Alleen de wc's waren bij het zwembad continue verstopt in die week dat wij er waren.Eten is vrijwel iedere dag hetzelfde, weinig variatie.Het is wel lekker en warm.Je kunt ook in het hotel ernaast Eten (kleinschaliger) maar het eten is hetzelfde.In hal zit iedere dag personeel van touroperator waar je je excursies kunt boeken.Bij het hotel op het strand ligt een speeltuintje voor kinderen. Handdoekservice €10 borg en kluisje op kamer €2 p.d en €15 borg.Wifi voor 2 apparaten.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 8Sander10-05-2017

Gewoon goed

Samen met mijn vrouw hebben we hier heerlijk 10 dagen genoten. Begin mei hebben we iedere dag zo'n gehad met een gemiddelde temperatuur van 22 graden. Gewoon lekker dus. Het hotel was prima. Zeer vriendelijk personeel. Uitstekende service bij zowel restaurant, zwembad en receptie. Wel is dit resort (of misschien wel heel Ibiza) erg in trek bij de Engelsen (met name gezinnen). Vriendelijke mensen, maar ze zijn nogal luid. De erg gehorige kamers en Engelsen is dan niet bepaald een lekkere combi.

Vind je t leuk om dingen te ondernemen raad ik wel de huur van een auto aan. Het openbaar vervoer is namelijk ruk.

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Jacqueline Vierstraete22-02-2017

Perfecte ligging aan prachtige baai

Mooi stukje Ibiza. Rustig maar uitstekende vertrekpunt voor uitstapjes. Goed verzorgd hotel (echt ALL inclusive) en vriendelijk personeel, zelfs aan het einde van het seizoen. Een aanrader voor een weekje ertussenuit.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

1 tip over Hotel Sirenis Cala Llonga Resort

• Linda, 10-07-2019

• Boottaxi naar Ibiza Stad. Vooral de oude stad is erg mooi. Retourtje kost €22 • Taxi naar hippie markt Las Dalias. Zo’n 200 kraampjes. Sieraden, kleding, verzorgingsproducten, handgemaakte producten. Enkele reis taxi ongeveer €16

3 vragen over Hotel Sirenis Cala Llonga Resort

• Ramon, 18-11-2018

Kamers

Welk van de gebouwen is het beste aan te raden?

• Lot, 15-07-2018

Handdoekservice

Wordt er met de handdoekservice bedoelt dat je elke dag schone handdoeken krijgt voor aan het zwembad?

• Stefan, 18-06-2018

Buiten eten

Ik vroeg me af of het mogelijk is om je ontbijt/diner buiten te eten op een terras?

Hotel Sirenis Cala Llonga Resort info

• Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangToegang via trap

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages