Hotel aan zee, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag27°22°
8,5

Palladium Hotel Cala Llonga is een 18+ hotel waar je hartelijk welkom wordt geheten met een glas cava en een verfrissend handdoekje. Hier kun je gevarieerd eten binnen de all-inclusive formule. Er worden soms wel ligbedden gereserveerd bij het zwembad. Palladium Hotel Cala Llonga ligt op Ibiza op slechts vijf minuten lopen van het strand.

We hebben een aantal aanbieders voor Palladium Hotel Cala Llonga voor je op een rij gezet:

51 reviews over Hotel Palladium Hotel Cala Llonga in het Nederlands

Ge-wel-dig!!!

Fiona
10-9-2019

Heerlijk rustig hotel, geen kinderen, geweldig restaurant, dichtbij treintje en ferry. Geweldige stek!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Dat het een super hotel is met super personeel

J teunissen
10-8-2019

ibiza gangers die al jaren graag op Ibiza kome

Gereisd Met partner in juli 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Hospitality Manager, Social Media, 24-8-2019

Beste gast, Heel erg bedankt voor het kiezen van ons Palladium Cala LlongaHotel als uw vakantiebestemming op Ibiza. We zijn blij dat alles perfect is geweest tijdens uw verblijf en we willen u bedanken voor uw mooie woorden en het waarderen van het geweldige werk dat ons personeel elke dag doet om onze gasten zich comfortabel te laten voelen in het hotel.

We kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen.   Vriendelijke groeten, Isidor. Gastvrijheidsmanager

Prima hotel voor een paar dagen of een weekje

Veenstra
13-8-2018

Prima hotel met positieve punten, maar ook een paar minpunten. Positief: zeer vriendelijk personeel; goed én warm eten; ligging vlakbij het strand (vijf minuten lopen); auto huren kan in de lobby (wordt voor de deur afgeleverd). Minder positief: airco werkt niet goed genoeg bij > 30 gr. (toen we 's avonds aankwamen had deze überhaupt niet aan gestaan, de gordijnen waren open, dus het was bloedheet op de kamer), de rest van de week was het niet onder de 26 graden te krijgen; het zwembad vonden wij niet prettig: bedjes allemaal bovenop elkaar en vaak al vroeg bezet of gereserveerd met handdoekjes (wat niet mocht maar niet werd gehandhaafd). Op het strand was het rustig qua bezetting van de bedjes dus daar hebben wij voor gekozen. Een minpunt voor touroperator: de kamer (weinig opbergruimte) met zeezicht was absoluut geen zeezicht!! Wij zaten aan de voorkant en zagen alleen een stukje baai maar vooral de parkeerplaats en ingang van het hotel!

Gereisd Met partner in augustus 2018
Hospitality Manager, Social Media, 21-8-2018

Geachte Veenstra,

Graag willen wij u allereerst hartelijk danken voor de door u genomen moeite om feedback te geven over uw verblijf.

Wij betreuren het ten zeerste dat uw verblijf niet geheel naar wens was.

Uw kritiek is besproken met de desbetreffende afdelingshoofden.

Uiteraard zullen er passende maatregelen worden genomen om te voorkomen dat dergelijke situaties in de toekomst herhaald zullen worden.

Het doet mij deugd om te lezen dat onze medewerkers uw verblijf specialer hebben gemaakt.

Wij hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Federica

Hospitality Manager

Palladium Hotel Cala Llonga

Overweldigend fijn geweest daar

C Brekelmans
17-7-2018

Mooi hotel met verschillende buitenterrassen in rustige baai. Mogelijkheid tot zwemmen in zee en zwembad. Zeer vriendelijk personeel. Heerlijk eten, uitgebreid buffet. Let op: 18 + hotel

Gereisd Met partner in juli 2018
Hospitality Manager, Social Media, 18-7-2018

Beste C Brekelmans,

Hartelijk dank voor uw fantastische beoordeling op Zoover! Het is zeer belangrijk voor ons om te weten hoe wij aan de verwachtingen van onze gasten voldoen. Uw complimenten over onze Team Members zullen worden doorgegeven binnen ons team.

Nogmaals bedankt en we kijken ernaar uit om u volgende jaar weer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Federica Hospitality Manager Palladium Hotel Cala Llonga

Hier komen wij zeker terug

H.Suijkerbuijk
2-7-2018

Dit hotel ligt heel mooi aan een baai. Het hotel is zeer schoon , de kamer en badkamer zijn ruim en worden elke dag schoongemaakt en elke dag schone badlakens Tevens worden 2x per week de bedden verschoond. De all-in formule is heel ruim . Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam , zoals de gehele bevolking van Ibiza. De keuken is heel goed en er is heel veel keus in gerechten, zowel vis , vlees als vegetarisch. De eetgelegenheid is mooi en je hebt bijna altijd uitzicht op de baai . tevens zijn de etenstijden ruim Bij aankomst kregen wij een verfrissend handdoekje en een heerlijk glas cava aangeboden. Tevens werden de koffers op de kamer aangeleverd , dus geen gesjouw na een reisdag , heerlijk was dit. Het eiland is leuk om te verkennen , doch een auto is wel gemakkelijk ondanks dat de busverbindingen goed zijn naar de bekende plaatsen. Plaatsen als Santa Eurlaria en Ibizastad zijn zeer de moeite waard en liggen op korte afstand.

Hospitality Manager, Social Media, Tue Jul 10 2018 11:33:34 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste H.Suijkerbuijk,

Hartelijk dank voor uw prachtige review. Wij zijn zeer blij en, eerlijk gezegd, ook een beetje trots om te lezen dat u zo een goed verblijf heeft gehad. Erg fijn ook om te lezen dat uw kamer naar wens is geweest.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groeten,

Bijna onuitputtelijke service

Ad en Marianne Jansen
2-7-2018

Overdag is deze accomodatie erg rustig, mede dankzij het feit dat het adults only is. Daarentegen vonden wij het uurtje muziek ‘s avonds van 21.30 – 22.30 niet bepaald bij de rust passen die dit complex overdag uitstraalt. Muziek vooral afgestemd op de ca. 90% engelse gasten die er op het moment van onze vakantie waren, waaronder zelfs een rock en rollavond. Het hotel ligt inderdaad aan een prachtige baai, waar het de hele dag een komen en gaan is van allerlei jachtjes. Ligt aan eind hellende weg. Er zijn volop ligbedjes op vijf niveau's, die met trappetjes bereikbaar zijn. Het zwembad is ook bereikbaar met rolstoelliftjes. Opvallend aan dit hotel is de bijna onuitputtelijke service van de medewerkers. Zo begaf het de rits van een koffer kort voor vertrek. Twee huismeesters repareerden hem nog snel! Wil je wat van het eiland zien, kies dan voor de jeepsafari. Ter afwisseling aten wij ook in de themarestaurants. Wel snel reserveren!

Gereisd Met partner in juni 2018
Hospitality Manager, Social Media, 3-7-2018

Beste Gast,

Wij willen u bedanken dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven over uw verblijf. Uw hoge waardering en complimenten over ons Team zijn aan onze Team Members doorgegeven en zij voelen zich erg trots.

Wij verheugen ons erop om u weer te mogen verwelkomen op uw aankomende bezoek!

Met vriendelijke groet,

Mooi hotel

H.S uit Enschede
28-10-2017

Hotel goed,eten goed,personeel goed,animatie goed niet opdringerig, ligging goed,kamer goed,mooi klein zandstrandje. Bus halte op 6 minuten lopen,watertaxi 8 minuten lopen naar ibiza stad,santa eulria en het eiland formentera. Let op oktober gaat het vervoer op wintertijd en gaan daardoor minder vaak. Santa eulria een mooi plaatsje met een mooie haven en boulevard. De restaurants en supermarkten en hotels sluiten al in oktober omdat het seizoen teneinde is in oktober waardoor het erg rustig is overal. Het hotel ligt in oktober in de schaduw wat erg koud en fris is omdat de zon dan pas over de berg komt na 11.15 uur. De luchtvochtigheid is erg hoog 75 procent waardoor iedere dag je handdoek erg vochtig tot nat was bij het zwembad. Geen aanrader om in oktober te gaan maar iets eerder in het seizoen. Kortom een leuk en rustig plaatsje.

Gereisd Met partner in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Hospitality Manager, Social Media, Sun Oct 29 2017 10:51:37 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste H.S,

Hartelijk bedankt voor de tijd die u heeft besteed aan het schrijven van een reactie over uw hotelervaring.

We zijn blij om te weten dat u de faciliteiten en diensten die we in het hotel hebben aangeboden, ook genieten in het kleine dorp Cala Llonga.

Het is waar dat in oktober veel winkels en restaurants sluiten, maar het is nog net zo stil en aangenaam.

We hopen snel terug te komen.

Een hartelijke groet,

Eva Jiménez Hospitality Manager Palladium Cala Llonga

Perfect hotel met erg vriendelijk personeel

Johan
26-10-2017

Goed hotel. Voornamelijk Engelse, Duitse en Nederlandse gasten. Eten goed, kamers ruim en mooi. Hotel ligt in een mooie baai bij rustig dorp. Met bus of taxi kun je je gode verplaatsen. Personeel superaardig. Aanrader

Gereisd Met vrienden in oktober 2017
Hospitality Manager, Social Media, 28-10-2017

Beste Johan,

Hartelijk dank voor het nemen van de tijd om deze recensie te schrijven en laat het ons evenals toekomstige gasten weten hoe uw verblijf in het Palladium Cala Llonga hotel is geweest.

We zijn blij om te weten dat u de locatie heeft genoten, Cala Llonga is een zeer rustig dorpje met een prachtige baai waarvan we het voorrecht hebben elke dag te observeren.

We houden ervan om te weten dat het hotelpersoneel het mogelijk maakt uw verblijf nog aangenamer te maken.

Aarzel niet om contact met ons op te nemen wanneer u Cala Llonga bezoekt.

Ontvang een hartelijke groet,

Eva Jiménez Hospitality Manager Palladium Cala Llonga

Zeer goed verzorgd hotel en vriendelijk personeel

John zwet
27-9-2017

We hebben hier heerlijk genoten, WiFi was echt perfect. Alleen de kamer zijn wel gehorig, maar dat kan ook aan de mensen zelf liggen. Echt een aanrader wij hadden een Jacuzzi op ons balkon, met een mooi uitzicht op het strand.

Gereisd Met partner in september 2017
Hospitality Manager, Social Media, 29-9-2017

Geachte heer Zwet,

Hartelijk dank voor het schrijven van dit leuke commentaar over uw hotelervaring.

We zijn blij om te weten dat de Wifi naar uw zin is, evenals de jacuzzi op het terras.

We voelden dat ik lawaai voelde, misschien was het tijdens de feestdagen van Cala Llonga.

Ontvang een hartelijke groet,

Eva Jiménez Hospitality Manager Palladium Cala Llonga

Geweldig hotel met mooi uitzicht.

Hennie
16-9-2017

De keuken was erg goed met respectvol en goed opgeleid personeel. Verder fantastisch hotel maar de liften waren wat aan de kleine kant.

Hospitality Manager, Social Media, Sun Sep 17 2017 14:50:58 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Hennie,

Ik wil u heel erg bedanken voor het kiezen van Palladium Hotel Cala Llonga en voor deze vriendelijke beoordeling.

We zijn erg blij dat u genoten van uw vakantie en de meeste van hen, ons eten in onze restaurants. Ik zou uw opmerkingen doorgeven aan ons team.

Wij hopen u volgend jaar te zien!

Beste wensen,

• Soort gerechtenGlutenvrij, Internationaal, Lunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palladium Hotel Cala Llonga in Cala Llonga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palladium Hotel Cala Llonga zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.