Appartement Oasis Sa Tanca

Appartement Oasis Sa Tancasterster

8Fantastisch

Spanje, Ibiza, Cala Llonga

Op vakantie geweest naar Oasis Sa Tanca?

8Fantastisch

11 reviews over Appartement Oasis Sa Tanca

• 2019
    8Lilian05-07-2019

Dé verrassing van Ibiza

In ongeveer 20 minuten vanaf de luchthaven Eivissa rijd je naar deze plaats op Ibiza. Dit hotel is een moderne oase (met fantastische badkamer) in de idyllisch ruige natuur van Ibiza. Vanaf deze baai met leuke strandtenten en veel ruimte reis je met de ferry in een uur naar het prachtige Formentera. Een must see! Het restaurant biedt mogelijkheid om er rustig de dag te beginnen met croissants en verse jus maar ook de avondmaaltijden zijn goed. De bar, gelegen aan het zwembad, is een goeie plek om na het strand of diner nog een cocktail te drinken.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 2018
    8Marije08-10-2018

Goede accommodatie, zeker boeken

Mooie moderne appartementen, niet groot maar prima. Schoon. Heel aardige mensen en goede ligging. Goed ontbijt in het restaurant. En tijdens verblijf van 5 dagen schoonmaak en schone handdoeken tussendoor. Ernaast zit een goede autoverhuur. Leuke restaurantjes in de buurt.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 8Celine04-09-2018

Rustig, netjes en goede uitvalsbasis

Netjes, gerenoveerd appartement. Lekkere regendouche met goede straal. Het zwembad is klein, maar prima. Er zit een restaurant bij waar je wat kan eten. In omgeving een aantal restaurants en winkeltjes. Het is een rustig plaatsje. Auto huren om erop uit is zeker de moeite waard!

Bijzonder: de schoonmaakster komt vaak vroeg in de ochtend, wanneer je nog niet klaar bent komt ze niet opnieuw langs maar drukt ze je de handdoeken en lakens in de handen en mag je zelf de bedden verschonen. Wij zijn gewend dat ze later terug komen, maar dat doen ze hier niet.

Gereisd met partner in september 2018

• Oude reviews

9kooij03-08-2017

goed en rustig

zijn er 8 dagen geweest en hebben het er goed naar ons zin gehad, leuk appartementen complex met gerenoveerde appartementen, zijn goed schoon , leuke bar en restaurant met super behulpzaam persooneel,alles op loopafstand en super mooi strand, leuke restaurantjes in de buurt vooral flippers bar zeer goed en betaalbar,vooral als je van rust houd is hier goed vertoeven,cala llonga is een klein plaatsje en ik raad aan om een auto te huren om de rest van dit mooie eiland te zien,einigste minpunt handoeken leggers heb je daar ook maar daar werd direct wat aan gedaan zodat bijna iedereen een ligbed had bij het zwembad, al met al een heerlijke vakantie gehad in dit mooie , leuke complex

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Willeke04-10-2016

heerlijk

Het laatste weekend van september hebben wij 5 nachten doorgebracht in appartement Oasis Sa Tanca. Het was er erg goed en schoon. Wat andere ook zeggen, er is niet veel luxe, maar echt niks te klagen. Personeel is erg vriendelijk, ze maken een praatje met je en zijn behulpzaam. De ligging is ook erg goed. Vlakbij restaurantjes, pin automaten, supermarkt, winkeltjes en het strand. In de ochtend ontbijten bij het appartement is ook een aanrader. Kortom, niet moeilijk doen maar gewoon boeken bij Oasis sa Tanca

Gereisd met vrienden in september 2016

• 8maureen19-09-2016

Ligging heel erg fijn tov. strand restaurants enz.

Super super schoon, maar balkon aan het eind van de middag bloedheet, zodat je er niet kon zitten.Het was op ibiza dan ook erg heet toen wij er waren. De receptie medewerksters en het andere personeel heel erg beleefd en vriendelijk. Echt fijn! Het zwembad niet echt gezellig met een muur erom heen.

Gereisd met vrienden in september 2016

• 7Imke31-08-2016

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Lekker centraal gelegen appartementen complex. Niet luxe maar voldeed prima. Schoon op t oog. Maar de verborgen hoekjes liet wat te wensen over. Mistte ook een relaxstoel op t ruime balkon. Verder prima. Dichtbij strand, winkeltjes, restaurantjes en pinautomaat.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

• 6Yvet25-06-2016

Dag en nacht lawaai van de bar, verder prima

De bar onder de appartementen loopt door tot het terras aan het zwembad. Er klonk dag en nacht muziek op hoog volume die nog extra weerkaatst werd doordat het complex in een blok rond het zwembad staat. Er schijnen wat appartementen te zijn aan de buitenkant waar je er geen last van hebt, maar wij hadden gevraagd om een rustige kamer en toch erg veel geluidsoverlast gehad.

De appartementen waren prima. Schoon, simpel en fijn balkon. Sobere inrichting maar ruim en prima voor 2 personen (een derde zou ik niet aanraden). Mooie plek middenin het plaatsje. Zeer vriendelijke efficiente service, niet persoonlijk, maar prima. Zwembad gingen wij niet heen omdat daar de muziek ook overdag luid te horen was. Ik geef een onvoldoene voor ligging omdat ik niet aan kan geven hoe de ligging tov bar de sfeer beinvloed.

Gereisd met partner in mei 2016

• 8Richard Nijveld16-07-2015

Beter dan we verwacht hadden.

Prima accommodatie. Sinds kort zijn alle apartementen voorzien van arco. Zeer schoon en leuke nieuwe gastrobar onder het complex, met superlekkere en orginele honemade tapas en dat voor een goede prijs. Aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 8Corrie10-09-2013

Prettig Schoon Apartement

Gunstig gelegen bij prachtig strand. Schoon, regelmatig handdoek en laken wisseling. Meerdere supermarkten in de omgeving. Minpunt, geen airco. En dat er na acht uur s avonds geen bus meer rijd.

Gereisd met partner in juni 2013

1 tip over Appartement Oasis Sa Tanca

• jennifer havelaar, 06-08-2012

Doen: jeepsafari bij adventura.com, zo zie je het eiland van een heel andere kant. Vermijd BoraBora beach en hippiemarkt Es Canar. Hippiemarkt Las Dalias is de moeite waard. s'Avonds en dus lekker afgekoeld. Het Aquamundo waterpark is erg leuk en toen wij er waren lekker rustig. Boottocht naar oude Ibizastad ook leuk.

0 vragen over Appartement Oasis Sa Tanca

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
    • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• AdresCarretera Cala Llonga , s/n 7840(toon op kaart)
    • E-mailadres
    • Website