Appartement Globales Montemar

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Globales Montemar voor je op een rij gezet:

108 reviews over Appartement Globales Montemar

• 8PT10-08-2019

Heerlijke vakantie

Hotel ligt tegen een heuvel dus minder goed bereikbaar voor mensen die slecht ter been zijn. Wandeling naar centrum/strand Cala Llonga is goed te doen. Naar Santa Eularia is echt wel een hele wandeling. In Cala Llonga zijn een paar leuke winkeltjes en supermarkten. Ook is er op donderdag een kleine markt. Globales Montemar is een goed hotel. Wij verbleven op all in basis. Eten was echt goed. Hele dag door en voor ieder wat wils. Vriendelijk en behulpzaam personeel (vooral fijn dat er Nederlandstalig aanspreekpunt is) Kamer was prima, we misten alleen wat hang- en legruimte. Er is maar 1 kledingkast en 1 nachtkastje dus een extra kastje waar je wat op spullen op kwijt kunt zou een welkome aanvulling zijn. De kamers zijn voor het oog schoon, je moet alleen niet veel verder kijken. Handdoekwissel om de dag en bedwissel om de week. Al met al is het zeker een aanrader!

• 1Shannon. bericht 1 van 2.02-07-2019

Niet aan te raden!

Zondag teruggekomen, absoluut geen aanrader!! Was hier samen met mijn beste vriendin. We zijn ons rot geschrokken van hoe onze kamer was. De geur was niet om te houden, het leek eerst alsof het riool niet goed was. Hierover geklaagd en hier zou wat aan gedaan worden. Toen we 's avonds terugkwamen was de stank veel erger. Alsof er ergens een dode rat in de kamer lag. Elke dag geklaagd en elke dag kregen we te horen dat het opgelost zou worden. Tot op de laatste dag is de stank niet verholpen. Aan de buren gevraagd of zij er ook last van hadden, dit was niet het geval. Ook was de schoonmaakservice ver te zoeken. Zondag aangekomen, woensdag nog geen schoonmakers gezien. Woensdagochtend bij de receptie om nieuwe handdoeken en wc papier gevraagd, dit meegekregen en tot onze verbazing was de schoonmaakster in de kamer toen we daar weer aankwamen. Toeval? Wij hadden een All-Inclusive, maar dit hadden we beter niet kunnen doen. 2 keer in het restaurant gegeten en 2 keer allebei ziek op de wc. Het eten was vet, weinig keuze en alles was telkens op. De snacks (lees beschimmeld fruit en taaie broodjes hotdog) waren tot 17.00 uur te verkrijgen, echter was om 16.00 uur alles op. De laatste nacht viel plotseling de gordijnrail van de muur, deze hebben wij zelf teruggeplaatst maar het leek erop alsof dit vaker gebeurde. Het is absoluut zonde om naar dit hotel toe te gaan! Wij raden het iedereen af.. We kregen het gevoel alsof het hotel failliet is, maar toch nog kamers verhuurt om zo een beetje staande te blijven. Erg jammer!

• 2018
    5Linsey krijger03-09-2018

Nooit meer !

De hotelkamer / appartementen zijn echt toe aan renovatie ook was de eetzaal en annimatiezaal erg ongezellig . De bar bij het zwembad was ook super ongezellig ! Wij hebben er s ‘ avonds nooit een drankje gedaan . Het zwembad is ook te klein . Er was totaal geen Ibiza sfeer . En het avondeten was heel slecht daar hebben we ook geen gebruik van gemaakt .

Met jonge kinderen

• 8Daph11-06-2018

Top hotel, goed personeel/goed eten/ juiste ligging! Super fijn verblijf gehad, ik zou zeker terug gaan,.....Alleen gehorig en veel trappen

• Oude reviews

7joke wassenaar17-01-2016

goed maar erg luidruchtig door animatie laat id av

animatie is goed overdag maar elke avond tot 23.00 uur is te veel van het goede. een boek op het balkon lezen is er niet bij door het harde geluid van de animatie. het verblijf zelf was goed, kamers wel aan een opknapbeurt toe. park ligt hoog dus niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. veel trappen lopen als je toevallig het hoogste appartement hebt

Met jonge kinderen

• 5Henk31-08-2015

nooit meer

de appartementen zijn echt aan renovatie toe, in het bad zit roest, leidingen hangen los, ooit heeft er een kit rand gezeten en her en der schimmel. alles is oud en versleten, het enige nieuw was de airco, die werkte perfect. zwembad is goed en netjes. bij de receptie zijn ze wisselend behulpzaam, in het begin erg vriendelijk, op de laatste dag kon er niets meer, late uit check was niet mogelijk, terwijl de een kwart leeg stond, de ruimte waar je einde van de dag nog kunt douche en omkleden was smerig en kon niet op slot, en we kregen 2 handdoeken om met 4 personen te douche. Erg jammer Cola llonga is geweldig, leuk strand en restaurantjes. leuke uitstapjes, Ibiza stad, zons ondergang bij Benirras, klein strandje bij Cala Olivera, hippie markt Las Dalias en Santa Eularia is een leuk stadje.

• 8Fam. Dekker25-07-2015

genoten!

Onze dochters (12 en 15) hadden snel contact met anderen (Spaans, Engels en Nederlands). Prima ruim appartement (2 kamer) met veel kastruimte, schoon en groot balkon. Leuk zwembad en altijd genoeg ligbedden met parasol. Ontzettend vriendelijk personeel en super lief animatie team. Wij hadden al in Nederland een auto gehuurd en dat scheelt geld (Eurocar) en op Ibiza heb je echt een auto nodig. Het strand is mooi schoon en ligt op 15 min lopen de berg af. Het hotel ligt lekker rustig en beneden in het dorp kun je de drukte opzoeken. Volgend jaar hebben alle appartementen airco vertelden ze bij de receptie (vaak NL sprekend). Het eten vonden wij bij het zwembad matig (maar de kinderen vonden de cheeseburger heerlijk). Wij hopen hier weer terug te kunnen komen!

• 8Antsje Steenstra16-06-2015

Super-week!

Onze algemene indruk van de accommodatie is prima! :) Behulpzaam en aardig personeel, wisten ons veel leuke tips/ weetjes en dingen te vertellen. Voordat je bij de accommodatie bent moet je wel een kleine klim maken maar is prima te doen. Ons appartement werd om de 2 dagen schoongemaakt en dan werden de handdoeken ook vervangen. Kamers (Studio C5) en balkon zeer ruim. Drankjes bij het zwembad hebben een prima prijs/kwaliteit verhouding. Zwembad was schoon en prima ligbedden. Cala Llonga vinden we een beetje gericht op gezinnen en ouderen maar dit heeft ons niet gestoord, we kwamen om te relaxen. :D Douche lekte een beetje maar dit was niet heel storend.

• 10joy pannekeet04-03-2015

Beste vakantie ooit!

Dit was de beste vakantie ooit, dit jaar gaan we weer! We zaten aan het zwembad dus hadden geen last van trappen. Ik ben zelf een kind van 14 en had daar een hele vriendengroep opgebouwd waar ik nu nog steeds contact mee hebt. Het is heel goed te doen naar de stad en het strand met de bus, taxi of auto. Elke avond zaten we wel tot laat ca. half 1 buiten. Maar dan zaten we in de speeltuin te klooien dus niemand had last van ons! Was nogmaals De Beste Vakantie Ooit!

• 4jth01-09-2014

Te doen, maar niet gauw opnieuw

Appartementencomplex ligt bovenin Clala Llonga, erg leuk plaatsje met alle voorzieningen die je nodig hebt. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Appartement (2 kamer) zeer gedateerd. Koelkast lekte water en vriesvak was defect. Douchewater spoelde niet weg, na melden is dit tijdelijk opgelost maar probleem bleef steeds terugkomen. Keukenvoorzieningen zijn slecht. Het complex is erg rumoerig, wij hebben 2 weken slecht geslapen door lawaai 's nachts en 's ochtends vroeg (kinderen die 'de tent afbreken'). Entertainment in de avond moet je van houden, wij hadden er vooral last van (volume stond extreem hoog). Met jonge kinderen misschien een leukere beleving, als stel of met oudere kinderen in mijn ogen geen aanrader.

13 tips over Appartement Globales Montemar

• Ebert87, 16-07-2013

Boek waterexcursies in de baai van Cala LLonga en niet bij de touroperator en/of hotel. Scheelt je een hoop geld! Verder, bezoek Formentera via Ibiza haven (met bus ben je er binnen 20 min voor 3 eu de man). Wij raden Aqua Bus aan, deze is stukken voordeliger dan de andere bootmaatschappijen. Overvaren duurt maar een half uurtje langer en onderweg is genoeg te zien. Verder, neem je snorkelset mee naar Cala Llonga strand, wij hebben zelfs een octopus gezien!

• Susanne, 07-10-2011

auto huren om kleine dorpjes te bezoeken. Formentera met de boot, klein uurtje varen vanuit Cala Llonga

• Gerson Pieters, 18-07-2013

Leuke locatie, uitzicht is top. Complex anders dan anders. All in is niet aan te raden maar voor een snelle hap kun je altijd aan de bar terecht. Auto huren is echt een must, wegen hebben duidelijke signalering. Bezoek Eivissa, Santa Eularia,Sant An * , Formentera en de mooie stranden. Een hippy markt bijv Las Dalias op zaterdag of maandag avond mag zeker niet ontbreken. Ga lekker naar het strand van Cala Llonga en bezoek restaurant L`altre Balagar, wat echt een aanrader is.

1 vraag over Appartement Globales Montemar

• Annemiek, 12-12-2011

Waar te boeken?

Waar hebben de mensen, die dit jaar nog geweest zijn, geboekt? Rechtstreeks? Via reisorganisaties kan ik voor de meivakantie 2012 niets vinden, kan natuurlijk ook vol zitten. Bij een reisbureau geweest, maar hadden het niet in hun programma.

Monique Kaihatu, 13-02-2012

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand900 m
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Magnetron, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken