Aparthotel El Pinar

28 reviews over Aparthotel El Pinar in het Nederlands

Heerlijk

Vakantiegangers
5-7-2018

Dichtbij t strand ! Heerlijk hotel , rustig gelegen . Schone en ruime kamers met n schone badkamer . Leuk strandtentje op t strand Waar je lekker kan eten en drinken .. leuk dorpje

lekker hotel

natas
6-11-2017

wij hebben dit hotel als prettig ervaren. In mei was het heerlijk rustig op ibiza. dus ook in het hotel. We hadden geluk met het weer. Uitzicht op de baai (wat heel mooi was) prima nette kamers en schoon. wij hadden geen eten bijgeboekt. We haalden in de ochtend zelf broodjes en waren verder de hele dag op pad. Cala llonga ligt redelijk afgelegen dus een auto is echt een aanrader. Op het strand zelf zit een klein koffie tentje waar je heerlijke cocktails kan krijgen! En er zijn genoeg restaurtantjes waar je wat kan eten.

Matig hotel

Susan
31-7-2015

Matig hotel. We hebben het hotel met 4 vriendinnen geboekt vanwege de airco en wifi. Wifi is tot volgend jaar niet meer mogelijk. Dit werd ons na 3 keer vragen aan iemand anders verteld. Ook de airco deed het nauwelijks, werden wakker van de warmte in de nacht en vroeg in se ochtend. Het hotel ligt verder aan een prachtige baai met strand en het zwembad was prima.

Kortom, we hadden tijdens dese vakantie geen airco en wifi en er werd ook niet iets geregeld om dit te compenseren met het bedrag wat we hier wel voor hebben betaald.

Geweldige plek

NC
4-6-2015

Na twee jaar terug gegaan naar El Pinar vanwege de ligging. Geen ontbijt geboekt omdat het toen niet goed was. De eerste ochtend zagen we het ontbijt en er is heel wat verbeterd dus ontbijt bijgeboekt. Perfect ontbijt. Het enige wat mist is roomboter maar dat zelf in de super gekocht. Personeel is super! Bij de receptie een nederlandse dame die uitermate vriendelijk is en alles weet in de omgeving. Uitzicht fabelachtig. Wij hadden een kamer met aan de ene kant uitzicht op de baai, andere kant op het zwembad en de pijnbomen. Een feest om op te staan. Met bus, taxi, boot of auto zo op een andere plek voor 's avonds een aanrader. Op de dag hoef je nergens anders heen dit is de mooiste baai!!

Heerlijk tot rust komen!!!

Bram Wenderich
1-8-2014

El Pinar is een perfecte accomodatie om helemaal tot rust te komen. Het personeel is fantastisch! De ligging is briljant met direct uitzicht op het strand en de baai van Cala Llonga vanaf het terras van het hotel. Het eten is soms laat soms te wensen over, maar over het algemeen ruim voldoende.

Heerlijke vakantie gehad!

Renée en Eline van Asch
10-5-2014

We kwamen op 1 mei aan. Het hotel was net open. We hadden echt een heerlijke kamer in het hoofdgebouw met zeezicht en balkon. (logies). We hebben een paar keer á la carte gegeten in het hotel. Perfect! Heel goedkoop. Elke ochtend lekkere cappucino in het zonnetje op het terras , prachtig uitzicht!. Heel aardig personeel! Als je van rust houd is het een perfecte plek.(In Cala Lunga zelf is niet veel te doen) In het voorseizoen is het openbaar vervoer slecht geregeld. (bus gaat maar paar keer per dag) Een auto huren zou wel handig zijn. Met taxi naar Ibizastad is ongeveer 40 euro (retour). Er gaat ook een boot naar Ibiza stad.(zelfde prijs) De hippiemarkt in El Canar is erg leuk, ligt ook vlak bij het strand.. Als je van drukte houd is dit hotel niet aan te bevelen maar voor een week in het voorseizoen super!!

Niet voor herhaling vatbaar

Lara
27-9-2013

Saai complex aan een prachtige baai. Mooi uitzicht maar dat was het dan ook. Er valt niets te beleven in de omgeving, veel Engels georiënteerd. Het serviceniveau is ver beneden peil. Bij all inclusive krijg je niet eens een plakje kaas tussen de middag als je er om vraagt. Verder was het eten niet goed. Veel gefrituurd, veel hetzelfde, vet en soms niet eens gaar. Ontbijt was het beste. Kamer was ok, behalve dat de douchekop volledig uit de muur gevallen kwam. Dit duurde twee dagen voordat het gemaakt was. . Op de dag van aankomst en vertrek niet een gebruik kunnen maken van de all inclusive. Al met al een zware teleurstelling

nooit meer

de veld
26-9-2013

heeeeeel erg slecht eten, geen service. all in heeft geen waarde hier.

Je moet veel betalen. Zelfs een ijsje voor je kind. Het enige wat mooi is hier is het strand. Er is ook niks te beleven in de omgeving. Al helemaal niet op dit complex. Wij gaan hier nooit meer heen.

Simpel hotel

Mireille H
26-7-2013

all-inclusive:Er staan 7 bakken met eten, en daarnaast altijd dezelfde bakken met salades. Veel gefrituurd,zeker geen hoogstaand eten. Wat mij stoorde was dat ik 2x bij de receptie in 2 weken tijd) heb gezegd dat de glazen wanden vanaf het buitenrestaurant waar je naar de baai kijkt supersmerig waren,en gepoetst moest worden.Vieze resten van eten,afdruken van kinderhandjes.Maar is 0x schoongemaakt!daar kijk je iedere keer tegenaan.Wij sliepen in bijgebouw zonder balkon en stonk heel erg muf. We kregen een luchtvervrisser om de stank te verdrijven, maar dat lukt natuurlijk niet.De badkamer heel oud en viezig. Wordt niet goed schoongemaakt, en de bedden zijn heel erg hard.Animatie is 3x in de week. Het hotel ligt wel mooi aan de baai. Voor kleine kinderen ideaal, tot 200meter laag water. Heel veel engelsen met tatoos. Al met al prima vakantie gehad, maar ik zou daar niet meer heen gaan.

mooie ligging

wil
10-5-2013

prachtige ligging, dorp erg saai ....... echt niets te belven dus voor echt rustzoekers

mooi strand , sobere appatementen

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel El Pinar in Cala Llonga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel El Pinar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel El Pinar scoort een 7.38 uit 10 op basis van 28 reviews.