Aparthotel El Pinar

30 reviews over Aparthotel El Pinar

• 2019
    7Maria Opstal30-09-2019

Simpelgoed

De kamer was zeer ruim en netjes, het eten was eenvoudig en goed van smaak. We konden zo het strand oplopen en kwamen in een rustige baai met heerlijke bedjes. We hadden all inclusieve voor 5 dagen de eerste dag kwamen wij helaas 's avonds om half twaalf pas aan, vanwege het tijdstip ( na elf uur ) moesten we een glaasje wijn met chips voor eigen rekening aan de bar nemen, een welkomstdrankje kon er niet vanaf terwijl wij wel voor deze hele dag betaald hadden! Daar hadden en hebben wij geen begrip voor.

Gereisd met vrienden in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    8Mulder19-11-2018

Leuk complex op een toplocatie!

Leuk appartementencomplex op een toplocatie voor een prima prijs. Wij hadden een tweekamerappartement met uitzicht op zee, helemaal geweldig. Niet superdeluxe maar de appartementen hebben alles wat je nodig hebt en zijn bovendien netjes en schoon. We hadden ontbijt bijgeboekt maar dat viel een klein beetje tegen. Helemaal op de Engelsen gericht en weinig variatie. Er is een privé-parking een klein stukje verderop, ideaal! Al met al een topvakantie gehad, we gaan er zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Vakantiegangers05-07-2018

Heerlijk

Dichtbij t strand ! Heerlijk hotel , rustig gelegen . Schone en ruime kamers met n schone badkamer . Leuk strandtentje op t strand Waar je lekker kan eten en drinken .. leuk dorpje

Gereisd met vrienden in juni 2018

• Oude reviews

8natas06-11-2017

lekker hotel

wij hebben dit hotel als prettig ervaren. In mei was het heerlijk rustig op ibiza. dus ook in het hotel. We hadden geluk met het weer. Uitzicht op de baai (wat heel mooi was) prima nette kamers en schoon. wij hadden geen eten bijgeboekt. We haalden in de ochtend zelf broodjes en waren verder de hele dag op pad. Cala llonga ligt redelijk afgelegen dus een auto is echt een aanrader. Op het strand zelf zit een klein koffie tentje waar je heerlijke cocktails kan krijgen! En er zijn genoeg restaurtantjes waar je wat kan eten.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 5Susan31-07-2015

Matig hotel

Matig hotel. We hebben het hotel met 4 vriendinnen geboekt vanwege de airco en wifi. Wifi is tot volgend jaar niet meer mogelijk. Dit werd ons na 3 keer vragen aan iemand anders verteld. Ook de airco deed het nauwelijks, werden wakker van de warmte in de nacht en vroeg in se ochtend. Het hotel ligt verder aan een prachtige baai met strand en het zwembad was prima. Kortom, we hadden tijdens dese vakantie geen airco en wifi en er werd ook niet iets geregeld om dit te compenseren met het bedrag wat we hier wel voor hebben betaald.

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 9NC04-06-2015

Geweldige plek

Na twee jaar terug gegaan naar El Pinar vanwege de ligging. Geen ontbijt geboekt omdat het toen niet goed was. De eerste ochtend zagen we het ontbijt en er is heel wat verbeterd dus ontbijt bijgeboekt. Perfect ontbijt. Het enige wat mist is roomboter maar dat zelf in de super gekocht. Personeel is super! Bij de receptie een nederlandse dame die uitermate vriendelijk is en alles weet in de omgeving. Uitzicht fabelachtig. Wij hadden een kamer met aan de ene kant uitzicht op de baai, andere kant op het zwembad en de pijnbomen. Een feest om op te staan. Met bus, taxi, boot of auto zo op een andere plek voor 's avonds een aanrader. Op de dag hoef je nergens anders heen dit is de mooiste baai!!

Gereisd met partner in mei 2015

• 9Bram Wenderich01-08-2014

Heerlijk tot rust komen!!!

El Pinar is een perfecte accomodatie om helemaal tot rust te komen. Het personeel is fantastisch! De ligging is briljant met direct uitzicht op het strand en de baai van Cala Llonga vanaf het terras van het hotel. Het eten is soms laat soms te wensen over, maar over het algemeen ruim voldoende.

Gereisd met partner in juli 2014

• 9Renée en Eline van Asch10-05-2014

Heerlijke vakantie gehad!

We kwamen op 1 mei aan. Het hotel was net open. We hadden echt een heerlijke kamer in het hoofdgebouw met zeezicht en balkon. (logies). We hebben een paar keer á la carte gegeten in het hotel. Perfect! Heel goedkoop. Elke ochtend lekkere cappucino in het zonnetje op het terras , prachtig uitzicht!. Heel aardig personeel! Als je van rust houd is het een perfecte plek.(In Cala Lunga zelf is niet veel te doen) In het voorseizoen is het openbaar vervoer slecht geregeld. (bus gaat maar paar keer per dag) Een auto huren zou wel handig zijn. Met taxi naar Ibizastad is ongeveer 40 euro (retour). Er gaat ook een boot naar Ibiza stad.(zelfde prijs) De hippiemarkt in El Canar is erg leuk, ligt ook vlak bij het strand.. Als je van drukte houd is dit hotel niet aan te bevelen maar voor een week in het voorseizoen super!!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2014

• 3Lara27-09-2013

Niet voor herhaling vatbaar

Saai complex aan een prachtige baai. Mooi uitzicht maar dat was het dan ook. Er valt niets te beleven in de omgeving, veel Engels georiënteerd. Het serviceniveau is ver beneden peil. Bij all inclusive krijg je niet eens een plakje kaas tussen de middag als je er om vraagt. Verder was het eten niet goed. Veel gefrituurd, veel hetzelfde, vet en soms niet eens gaar. Ontbijt was het beste. Kamer was ok, behalve dat de douchekop volledig uit de muur gevallen kwam. Dit duurde twee dagen voordat het gemaakt was. . Op de dag van aankomst en vertrek niet een gebruik kunnen maken van de all inclusive. Al met al een zware teleurstelling

Gereisd met vrienden in september 2013

• 3de veld26-09-2013

nooit meer

heeeeeel erg slecht eten, geen service. all in heeft geen waarde hier. Je moet veel betalen. Zelfs een ijsje voor je kind. Het enige wat mooi is hier is het strand. Er is ook niks te beleven in de omgeving. Al helemaal niet op dit complex. Wij gaan hier nooit meer heen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2013

Aparthotel El Pinar info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen