Appartement Cocomotion Apartments

Appartement Cocomotion Apartments

8Fantastisch

Spanje, Ibiza, Cala Llonga

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Cocomotion Apartments?

8Fantastisch

• 6.7Inrichting
  • 8.3Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Cocomotion Apartments voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

3 reviews over Appartement Cocomotion Apartments

• 7Sanne11-09-2016

Eenvoudig appartement.

Onlangs in het appartement verbleven. Appartement was zeer eenvoudig maar wel schoon. De bedden lagen prima, de badkamer was voldoende. De keuken echter was wel erg simpel. Zo is er geen koffiezet apparaat, de kraan lekte, de kastjes waren nauwelijks gevuld en niet alles was even schoon. Er is geen kluis aanwezig. Het appartement ligt direct aan de weg, waardoor je de auto's vanaf je terras voorbij ziet rijden. Wij vonden het uitzicht niet heel bijzonder en best storend om auto's enz. te horen. De prijs maakt alles goed, als mede het fijne eiland Ibiza. Wij waren hele dagen op pad, dus weinig in het appartement aanwezig.

Gereisd met vrienden in september 2016

• 8Marjolein13-09-2015

Gezellig resort

Eenvoudig maar hartstikke leuk resort met een relaxte sfeer. Er is een zwembad en een barretje en alles ademt de sfeer van Flower power en lekker "cool man"....... Ons appartement was netjes maar eenvoudig. Klein balkon/ terras met uitzicht op,zoals de eigenaar zei, " biologische tuin" Bij ons heet dat gewoon ravage. Keuken was basic, maar wij gingen dagelijks uit eten. Badkamer vonden wij wel wat matig. De prijs voor dit stekje is echter zeer scherp en dat maakt alles toch weer goed. Wel zou ik dit onderkomen meer aanraden voor de jonge generatie.

Gereisd met partner in september 2015

• 9MC02-06-2014

Heerlijke accommodatie!

Een top week gehad bij Roberto en het personeel van Cocomotion. Zeer vriendelijk, appartement netjes en schoon en iedereen is super ontspannen. Ze hebben echt een paradijsje gecreëerd! Leuke poolbar met heerlijke verse sapjes, top koffie en verse lunchgerechten. In de avond opent een andere bar, ook hier heerlijke cocktails en fingerfood (vers). Zwembad is heerlijk, veel ligbedden en gehele dag relaxed muziekje op de achtergrond. Ze doen er echt alles aan om de gasten het naar de zin te maken. Kortom aanrader! Zeer betaalbaar en fijn strand bij Cala Llonga.

Gereisd met vrienden in mei 2014

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad

• Balkon / terrasAanwezig
      • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• Op het terreinTerras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• WatersportVissen