Appartement Bloem

14 reviews over Appartement Bloem

• 2018
    8Familie Koene06-08-2018

Echt super!!

Super appartement, dicht bij de mooiste baai van Ibiza! Echt op 50 stappen van het appartement sta he op het strand! Supermarkt in de buurt en op 25 min van Ibiza stad waar je ook met de taxiboot naar toe kan gaan die in de baai komt. Wij waren met 2 pubers 😉 op vakantie en die hebben het super gehad! De WiFi is top! Ook hadden we een auto gehuurd en zijn we het eiland over gereden, naar de hippiemarkt enz. Cala Llonga ligt heel mooi en daardoor is alles makkelijk te bereiken in de omgeving. Wij hebben een hele fijne vakantie gehad!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

9Helmo en Minoes16-11-2016

Volgend jaar weer!

Ideale ligging om het eiland te verkennen, dichtbij hotspots zoals Bambuhdda Groove en Amante. Maar ook de stranden van Es cavallet slechts op 20/25 min rijden.

Gratis parkeren in de straat

Het appartement was superschoon, voor twee personen misschien wel te groot (positief!) de eigenaren zijn erg aardig en relaxed.

Onder het complex een leuk restaurant waar je een lekker drankje kunt doen alvorens je op pad gaat. Om de hoek supermarkt, broodjeszaak en uiteraard het mooie strand van cala llonga op nog geen 75 passen.

Gereisd met partner in september 2016

• 9Soranna29-09-2016

Heerlijke relaxte vakantie

Accomodatie uitstekend gelegen en goed verzorgd, schoon en zeer gastvrije eigenaren. Centraal gelegen op het eiland, wij hadden een auto gehuurd dus veel gezien, prachtige baaitjes bezocht, geslenterd door Ibiza stad, heerlijk geluncht en gedineerd, yoga bij Amante Beachclub op steenworp afstand zeker gaan doen, een mooiere plek kun je niet verzinnen en een heerlijk ontbijt na de les. Deze vakantie is zeker voor herhaling in de planning. Bedankt Dennis en Annemiek.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 8Avalon07-06-2016

Hippie achtig !

Wij hebben een heerlijke tijd gehad bij bloem. De eigenaar Dennis en zijn vriendin hebben ons goed geholpen. Het appartement is ruim en je wandelt zo binnen 1 minuut het strand op van cala longa! Een auto huren is echt een must wil je wat van het Eiland zien. 1 minpuntje: er was een slechte WiFi verbinding, maar he: je bent op vakantie dus laat die telefoon lekker links liggen. O ja en die douchekop mag echt wel vervangen worden!

Gereisd met partner in mei 2016

• 10Patrick18-01-2016

Geweldig! Super tijd gehad!

Super vriendelijk personeel, we voelde ons meteen welkom. Het appartement was goed en schoon, handdoeken kregen we om de dag verschoond en als we iets wilde weten konden we 24 uur per dag bij Dennis of Annemieke terecht, wel jammer dat we maar 7 dagen hadden geboekt. Volgende keer komen we min 2 weken!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 10Jerrel06-08-2015

In 1 woord: geweldig!

Nice apartment 20 meters away from a beautiful beach. The apartment is not big but got all you need for a fair price. It's clean and our towels were cleaned every other day. The owners are Dutch and are very kind. We were very warm welcomed and everything regarding the accommodation and our apartment was explained in a crystal clear manner. We even received an invite to have dinner at a brand new top class restaurant were one of the owners of the apartment is a resident DJ. We would not have wanted to miss it.

We strongly recommend this apartment to (young) families. We had a great time!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 8Iris15-06-2015

Heerlijke apartementen!

Bloem apartementen is een eenvoudig goed verzorgd en op een heerlijke plek gelegen apartementen complex. Het ligt op circa 40 meter van het Cala Longa strand/baai Met een leuk strandtentje waar je een heerlijk broodje kip kan eten.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

• 8Marjolein18-09-2014

Tot rust komen en van de zon genieten

Fijne ligging, dicht bij het strand. Vooral voor gezinnen leuke plek en omgeving. Voor jonge stelletjes lekker uitrusten maar s avonds weinig te doen in Cala Llonga. Lekker en gezellig Mexicaans restaurant onder het appartementencomplex. Eigenaars van Bloem zijn erg vriendelijk en geven je graag tips over waar je goed kunt eten of waar nog andere mooie strandjes zijn. Enige wat opviel is de Wifi die niet zo goed werkt (maar we zijn ook wel erg verwend voortaan... ;-)

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9rob23-07-2014

alles voor een leuke vakantie

Uitstekend appartement, voor een prima vakantie. Vriendelijke en behulpzame mensen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 9Karin12-05-2014

Mooi ruim kleinschalig appartementencomplex

Wij hadden een appartement met 2 slaapkamers en 2 badkamers. Dit was lekker ruim. Een klein balkom met zitje maar wel ruim genoeg voor 4 personen. De ligging is ideaal op loopafstand van het strand. Vanaf dit appartement kan je het hele eiland bekijken. Vraag de mooie locaties aan Denise. Je wordt netjes ontvangen. Als er problemen voordoen wordt dit meteen naar tevredenheid opgelost. Super gehad hier.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2014

2 tips over Appartement Bloem

• Jeff Dutch, 22-05-2013

Cala Llonga op zich is niet heel bijzonder maar wel voorzien van een groot strand. Heerlijk om hier tot rust te komen! Auto huren is wel aan te raden.

• mma, 20-05-2013

met een auto kun je het eiland verkennen, veel bergen en baaien

0 vragen over Appartement Bloem

Appartement info