Aparthotel

8 reviews over Aparthotel Ola Club Cala Llenya in het Nederlands

Goed, maar.........

Tineke Boersma
29-5-2014

Het resort is enigzins gedateerd, maar niet afgetrapt. Onder een nieuwe directie zal het gemoderniseerd worden, waarvoor de gasten om ideeën werd gevraagd. De appartementen werden op zes van de zeven dagen schoongemaakt. Iedere dag nieuwe , grote, hagelwitte handdoeken. Eten en drinken prima. De bar bij het zwembad verstrekte ook eten. Heel verrassend geen friet en burgers, maar broodjes, sandwiches, koekjes, cake en fruit. Ook stonden er grote schalen met chips en zoutjes op de balie. Het personeel was erg aardig en vriendelijk. Het enige echt grote minpunt was de ligging van het resort. In the middle of Nowhere! Je hebt daar echt een huurauto nodig. Er ging slechts drie keer per dag een bus langs en helemaal niet op zondag. Je zit er dus aardig opgehokt. Lekker rustig was het wel. Het is een familiepark . Het zwembad was ook niet fantastisch. Gewoon een rechthoekige bak met water. Langs het zwembad veel stoelen en ligbedden, zowel in de zon als onder een afdak in de schaduw,

Gereisd Met partner in mei 2014

Niet wat we ervan hadden verwacht

K.Bakker
6-10-2012

Normaal ben ik niet van het schrijven van reviews maar in dit geval was iedereen zo positief dat ik mijn negatieve punten van onze vakantie wel toe moet lichten. Een gemiddelde van rond de 8 is namelijk niet reëel. De accomodatie was vroeger misschien aantrekkelijk maar in mijn ogen is het park zwaar verouderd en is het toe aan een facelift. De kamers zin simpel maar voor de prijs voldoende. Het enige probleem is dat onze slaapkamer geen ramen had en dat er dus bijna geen ventilatie was. We hoesten nog steeds. Het eten was de eerst drie dagen ronduit slecht. Het aanbod is iedere dag bijna hetzelfde en de overgebleven rauwkost van de dagen ervoor wordt iedere dag gewoon afgdekt en weer opnieuw opgedient. De friet was slap, de aardappels vet en het vlees karig. Nu was de prijs ook niet hoog, maar voor hetzelfde bedrag hadden we in andere hotels betere buffetten. Wat kindvriendelijkheidbetreft, een goede kinderstoel die niet kappot is zou al veel goodwill opleveren,

Gereisd Met jonge kinderen in september 2012

uitstekende accomidatie

naam naam
21-8-2012

erg leuke animatie, eten super!

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2012

Mooi park met schitterende baai

Geert Cuijk
16-9-2010

Heerlijk rustig gelegen. Auto huren en in een paar dagen heb je het hele eiland gezien. 10 min. lopen naar het strand wat mooi gelegen ligt in een baai. Twee meiden van 15 die een schitterende tijd hebben gehad. Goede en gastvrije animatie en personeel. Met de auto is het 10 min. rijden naar het nabijgelegen dorp San Carlos maar ook de grotere plaatsen zijn in een notime te bereiken. Schitterend eiland wat zeker een tweede bezoek waard is het is veelzijdig en er is voor iedereen wat wils. Ibiza stad en de hippiemarkt bezoeken is zeker de moeite waard. Een echt schitterend eiland....

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 26 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

zomer 2006 hier geweest met vrouw en kind van 5 jaar

marcel
1-2-2007

zomer 2006 hier geweest met vrouw en kind van 5 jaar. zwembad allesbehalve schoon, zeer smoezelig. eten monotoon en zelden warm. er zijn verschillende woning types, varierend in grootte, netheid en privacy. we kunnen het weten , we hebben er binnen 13 dagen in drie gezeten. slechte busverbinding. op loopafstand geen activiteiten. animatie met hoog camping gehalte. auto huren aanbevolen, mooi eiland.

Gereisd Anders in februari 2007
2006

Ik was hier op vakantie en heb heel veel vrienden ontmoet

Joyce
31-12-2006

Ik was hier op vakantie en heb heel veel vrienden ontmoet alleen ze waren allemaal iers het was heel gezellig! en iik mis het daar egt en het iis cker wel voor tieners want er is een disco tot 1 uur en sommige tieners houden ook van mini disco en het was gewoon heeel gezeliig soon leuke vakantie had ik nog nooit gehad je kon er oook iin alle rust slapen en ik kon het ook heel goed vinden met het animatie team! :)My friends names are Shannon,darphella,cloe,mark,addam and a lot of people(F)

Gereisd Anders in december 2006

erg mooi complex ligt boven op een heuvel heeft een niet

piet
10-4-2006

erg mooi complex ligt boven op een heuvel heeft een geweldig strand. inderdaad niet voor tieners wel ideaal voor gezinnen met kleine kinderen. leuk animatieteam doen echt alles. vooral de shows waren geweldig. komen hier zeker weer terug

Gereisd Anders in april 2006

* Zeer rustige locatie (ideaal voor kleine kinderen, zeker

Anoniem
10-3-2006
  • Zeer rustige locatie (ideaal voor kleine kinderen, zeker niet voor tieners!) 15 min. van St. Eulalia, en 40 min. van Ibiza stad.
  • Achter park een supermarkt (iets duurder dan gemiddeld) en zeer goede pizzaria.
  • Voldoende activiteiten overdag en 's avonds voor jong en oud (waterpolo, aerobics, darts, miniclub etc)
  • Leuke shows in de avond, grease, saterday night fever, sister act etc.
  • 2005 was voornamelijk Ierse gasten, 2006 wordt internationaal.
  • 15 minuten van strand, veel trappen. Ook mogelijk om met de hotelbus te gaan.
  • Eten op halfpension. Hoop dat u hier iets aan heeft, ik heb hier zelf in de zomer van 2005 gewerkt! Groetjes een entertainer!!
Gereisd Anders in maart 2006

Aparthotel info

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Ola Club Cala Llenya in Cala Llenya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Ola Club Cala Llenya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.