Aparthotel Ola Club Cala Llenya

• Kinderopvang

8 reviews over Aparthotel Ola Club Cala Llenya in het Nederlands

• 8Tineke Boersma29-05-2014

Goed, maar.........

Het resort is enigzins gedateerd, maar niet afgetrapt. Onder een nieuwe directie zal het gemoderniseerd worden, waarvoor de gasten om ideeën werd gevraagd. De appartementen werden op zes van de zeven dagen schoongemaakt. Iedere dag nieuwe , grote, hagelwitte handdoeken. Eten en drinken prima. De bar bij het zwembad verstrekte ook eten. Heel verrassend geen friet en burgers, maar broodjes, sandwiches, koekjes, cake en fruit. Ook stonden er grote schalen met chips en zoutjes op de balie. Het personeel was erg aardig en vriendelijk. Het enige echt grote minpunt was de ligging van het resort. In the middle of Nowhere! Je hebt daar echt een huurauto nodig. Er ging slechts drie keer per dag een bus langs en helemaal niet op zondag. Je zit er dus aardig opgehokt. Lekker rustig was het wel. Het is een familiepark . Het zwembad was ook niet fantastisch. Gewoon een rechthoekige bak met water. Langs het zwembad veel stoelen en ligbedden, zowel in de zon als onder een afdak in de schaduw,

9Kindvriendelijk
    6Zwembad
    8Eten
    7Kamers
    8Prijs/kwaliteit
    1Ligging

• 4K.Bakker06-10-2012

Niet wat we ervan hadden verwacht

Normaal ben ik niet van het schrijven van reviews maar in dit geval was iedereen zo positief dat ik mijn negatieve punten van onze vakantie wel toe moet lichten. Een gemiddelde van rond de 8 is namelijk niet reëel. De accomodatie was vroeger misschien aantrekkelijk maar in mijn ogen is het park zwaar verouderd en is het toe aan een facelift. De kamers zin simpel maar voor de prijs voldoende. Het enige probleem is dat onze slaapkamer geen ramen had en dat er dus bijna geen ventilatie was. We hoesten nog steeds. Het eten was de eerst drie dagen ronduit slecht. Het aanbod is iedere dag bijna hetzelfde en de overgebleven rauwkost van de dagen ervoor wordt iedere dag gewoon afgdekt en weer opnieuw opgedient. De friet was slap, de aardappels vet en het vlees karig. Nu was de prijs ook niet hoog, maar voor hetzelfde bedrag hadden we in andere hotels betere buffetten. Wat kindvriendelijkheidbetreft, een goede kinderstoel die niet kappot is zou al veel goodwill opleveren,

6Kindvriendelijk
    4Ligging

Met jonge kinderen

• 9naam naam21-08-2012

uitstekende accomidatie

erg leuke animatie, eten super!

10Kindvriendelijk
    9Eten
    7Kamers
    9Prijs/kwaliteit
    7Ligging

Met oudere kinderen

• 9Geert Cuijk16-09-2010

Mooi park met schitterende baai

Heerlijk rustig gelegen. Auto huren en in een paar dagen heb je het hele eiland gezien. 10 min. lopen naar het strand wat mooi gelegen ligt in een baai. Twee meiden van 15 die een schitterende tijd hebben gehad. Goede en gastvrije animatie en personeel. Met de auto is het 10 min. rijden naar het nabijgelegen dorp San Carlos maar ook de grotere plaatsen zijn in een notime te bereiken. Schitterend eiland wat zeker een tweede bezoek waard is het is veelzijdig en er is voor iedereen wat wils. Ibiza stad en de hippiemarkt bezoeken is zeker de moeite waard. Een echt schitterend eiland....

9Kindvriendelijk
    9Eten
    9Kamers
    10Prijs/kwaliteit
    8Ligging

Met oudere kinderen

• 6marcel01-02-2007

zomer 2006 hier geweest met vrouw en kind van 5 jaar. zwembad allesbehalve schoon, zeer smoezelig. eten monotoon en zelden warm. er zijn verschillende woning types, varierend in grootte, netheid en privacy. we kunnen het weten , we hebben er binnen 13 dagen in drie gezeten. slechte busverbinding. op loopafstand geen activiteiten. animatie met hoog camping gehalte. auto huren aanbevolen, mooi eiland.

5Prijs/kwaliteit
    6Service
    6Ligging

• 10Joyce31-12-2006

Ik was hier op vakantie en heb heel veel vrienden ontmoet alleen ze waren allemaal iers het was heel gezellig! en iik mis het daar egt en het iis cker wel voor tieners want er is een disco tot 1 uur en sommige tieners houden ook van mini disco en het was gewoon heeel gezeliig soon leuke vakantie had ik nog nooit gehad je kon er oook iin alle rust slapen en ik kon het ook heel goed vinden met het animatie team! :)My friends names are Shannon,darphella,cloe,mark,addam and a lot of people(F)

6Prijs/kwaliteit
    8Ligging

• 8piet10-04-2006

erg mooi complex ligt boven op een heuvel heeft een geweldig strand. inderdaad niet voor tieners wel ideaal voor gezinnen met kleine kinderen. leuk animatieteam doen echt alles. vooral de shows waren geweldig. komen hier zeker weer terug

7Prijs/kwaliteit
    7Service
    7Ligging

• 8Anoniem10-03-2006

• Zeer rustige locatie (ideaal voor kleine kinderen, zeker niet voor tieners!) 15 min. van St. Eulalia, en 40 min. van Ibiza stad.
    • Achter park een supermarkt (iets duurder dan gemiddeld) en zeer goede pizzaria.
    • Voldoende activiteiten overdag en 's avonds voor jong en oud (waterpolo, aerobics, darts, miniclub etc)
    • Leuke shows in de avond, grease, saterday night fever, sister act etc.
    • 2005 was voornamelijk Ierse gasten, 2006 wordt internationaal.
    • 15 minuten van strand, veel trappen. Ook mogelijk om met de hotelbus te gaan.
    • Eten op halfpension. Hoop dat u hier iets aan heeft, ik heb hier zelf in de zomer van 2005 gewerkt! Groetjes een entertainer!!
    8Prijs/kwaliteit
    8Service
    4Ligging

1 tip over Aparthotel Ola Club Cala Llenya

• Tineke Boersma, 29-05-2014

Zorg voor vervoer, want anders kun je maar weinig doen.

0 vragen over Aparthotel Ola Club Cala Llenya

Aparthotel info