Kleine hotelsWeer vandaag29°22°

3 reviews over Hotel Club Cala Azul in het Nederlands

Heerlijk relax Ibiza

Karel
27-6-2019

Complex mooi in wel rustige omgeving. Appartement ruim met 2 badkamers en zelfs wasmachine. Royaal terras. Zwembad prima groot en genoeg bedjes. Minpunten: stank in appartement( gemeld maar niets aan gedaan!) Interieur verouderd. Grootste probleem is wel het parkeren bij complex, dagelijks een drama om auto te parkeren. Bediening aan bar zwembad 😥. Verder genoten van prachtig eiland ☀️🍷

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019

Heerlijk hotel

Hel
27-6-2016

Was tevreden, we hadden een goede hotelkamer, lekker binnenplaatsje erbij met schaduw, goed bed, en vriendelijk personeel, mooi zwembad, leuke restaurantjes ook in de buurt en de hippie markt dichtbij. Rustige buurt en strandjes zijn ook erg leuk hier, Cala Nova is wat groter maar geen massa. Had wel wat meer schone handdoeken willen hebben, maar dat is mijn mening. Ideaal hotel met kinderen, maar ook om lekker week tot rust te komen.

Gereisd Met partner in juni 2016

Hele fijne plek om vakantie op Ibiza te vieren.

Annemarie
15-5-2013

Cala Llenya is een heel klein plaatsje direct aan de prachtige kust van Ibiza. De accomodatie van Club cala Azul ziet er erg mooi uit. Witte gebouwen met palmbomen. Een prachtig groot zwembad en behulpzaam personeel. Toen wij er waren was het seizoen eigenlijk nog niet van start gegaan. Daarom waren de faciliteiten (behalve het zwembad) nog niet open. Daarvan heb ik dus geen idee. De appartementen waren op zich prima, maar de bedden waren niet comfortabel. De spiralen waren duidelijk voelbaar en je kreeg lakens en dekens. De huisraad was ook niet erg uitgebreid, maar we hebben ons er wel prima mee gered. Het geheel deed van de binnenkant wat oubollig aan, maar dat maakt niet veel uit als je toch de hele dag heerlijk buiten bent.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2013

We hebben een aantal aanbieders voor Club Cala Azul voor je op een rij gezet:

• ZwembadBuitenzwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Op het terreinTerras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Cala Azul in Cala Llenya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Cala Azul zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.