Hotel Can Jordi

• Kinderopvang

7 reviews over Hotel Can Jordi

• 2017
    6Jan12-12-2017

Al bij al wel aangenaam verblijf...

Kamers hebben een opfris beurt nodig. Hygiëne kan beter, schimmelplekken in de douche/bad zou snel weggewerkt kunnen worden met wat javel. Douche/kraan aan vervanging toe. Kleine aanpassingen kunnen hier wonderen doen. Naar mijn mening is hier een degelijk management nodig. De dame die hiervoor instaat lijkt naar mijn mening meer op vakantie i.p.v. de zaak te runnen. Wespen professioneler aanpakken i.p.v. een potje vlees zetten. Verder rustige ligging, vervoer nodig als je iets wil zien.

• 5fam ten tije09-09-2017

nooit meer

Kamers zeer slecht heel veel gebreken defecte airco niet in te stellen geen zonnewering op balkon, riool lucht in de kamer, een heel klein koelkastje aanwezig, vier dagen met een set handdoeken doen zelf om nieuwe gevraagd ze waren vergeten schoon te maken Ontbijt wel goed een ruim voldoende het zwembad was goed alleen weinig ligbedden en enkele ligbedden hadden kussens maar de meeste niet op de laatste dag werden er nieuwe neergelegd zeker iemand geklaagd. Zeker een auto nodig ligt mooi en rustig maar afgelegen naar het strand lopen is te ver en heuvelachtig wel goed parkeren bij het strand

• 4Antoine van der Leeuw06-09-2017

Vreselijk!

Wij hadden kamer 502.Oud versleten .De stroom los aan de muur,lampen kapot.T.V niet aanwezig op de kamer? Veel te weinig verlichting op de badkamer.Vieze smerige kamer.Klerenkast onlogisch. Eten slecht en koud weinig tot geen keuze.Airco moest je bijbetalen 30 euro per dag , niet normaal.Zij tellen hier voor extra's alles meer? Receptiemedewerksters zijn niet zo begripvol, het boeit ze allemaal niet zo!We konden een andere kamer krijgen no:404 deze was net zo erg!Dus hier geen keuze. De dag erna lekkage douche bij andere vakantiegasten en tevens 2 andere koppels met de zelfde vieze slechte kamer en de zelfde klachten bij de receptie.Dus dit nooit meer!!Na 2 dagen via ons reisbureau ons laten inboeken naar een ander hotel in de buurt.

• Oude reviews

7Ciska19-09-2016

Hotel ligt heerlijk rustig!

Prima hotel voor een paar dagen. Wij hadden een ruime kamer met airco, een koelkastje en een groot terras, wat voor ons meer dan voldoende was. Het complex ziet er verder leuk uit, leuk terras waar je kan ontbijten en lekker kan zitten. Het ontbijt was karig en jammer dat het fruit er al bruin bij lag (gesneden fruit zoals appel). Wij hebben er één keer 's avonds gegeten, want het buffet vonden wij echt heel erg slecht. Werd ook vaak niet aangevuld, dus wie het eerst komt... Absoluut geen aanrader. Bij de receptie is er matige wifi, verder niet op het gehele complex. Wat wij ook heel jammer vonden, is dat het terras middenin het hoogseizoen tussen 21.00 uur en 22.00 uur al sloot. Daar mopperden meerdere mensen over. Het hotel is rustig gelegen. Het is wel aan te raden om een auto tot je beschikking te hebben.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9J. Wolthuizen en C. de Wilde21-06-2015

super hotel

Zeer gastvrije mensen waar je je snel thuis voelt. Ontbijt is goed, veel keus en verse produkten. Diner is buffet maar goed. Op loopafstand van het strand, en ongeveer 2 km van een dorp. Iedere dag schone handdoeken op de kamer. Douche en toilet voldoen.

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Sophia-Lois van den Lissen-Looburgh- Smith24-07-2007

Prachtig! Ibiza raad ik aan iedereen aan. Het eiland is wel wat prijzig, maar het is er prach-tig! De sfeer is perfect! Altijd zon! Prachtige dorpjes met pastelkleurige huizen, waarvan we er een hebben geerfd! Is dat niet geweldig! Mijn man, egbert-jan, heeft van zijn oma een geweldig mooi huis geerfd op Ibiza, we hadden het nog nooit gezien en wilden het graag bezichtigen, dus boekten we in club Can Jordi. De service, ik heb nog nooit zo iets gezien, ik ben ook niet zo gewend aan luxe, de service was buitengewoon uitslovend, je kon zelfs een personel shopper inhuren. Ik was bang dat een club te druk zou zijn, zo 3 weken na mijn bevalling, maar je hoorde niets van beneden, het uitgaansleven was er trouwens ook helemaal top, ik was al een keer van een halve dag naar Ibiza geweest voor een fotoshoot, toen was ik 17, al een tijdje geleden dus, ik ben nu net 20, Maar al met al CLUB CAN JORDI WAS GE-WEL-DIG, en Ibiza was niet te beschrijven, het is trouwens ook perfect voor je huwelijksreis

Gereisd met partner in juni 2007

1 tip over Hotel Can Jordi

• J. Wolthuizen en C. de Wilde, 21-06-2015

De omgeving is lopend te verkennen maar om het eiland te bekijken is een auto geen overbodige luxe. Onderweg naar het dichtstbij zijnde strand kom je een autoverhuurbedrijf tegen dat schappelijke huurprijzen rekent.

0 vragen over Hotel Can Jordi

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats