Cala Llenya

We hebben een aantal aanbieders voor Cala Llenya voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Cala Llenya voor je op een rij gezet:

Reviews over Cala Llenya

• 9J. Wolthuizen en C. de Wilde21-06-2015

Mooi gebied, ruige natuur.

Voor wandelaars een mooi gebied maar reken niet op goede wandelpaden. Soms moet je gewoon langs de weg lopen waar ook de auto's en scooters rijden. Niet altijd even veilig. Probeer een goede kaart te bemachtigen met binnenwegen er op. Voor mensen die van winkelen houden is er weinig te beleven, behalve de hippymarkt in San Carles op zaterdag.

• 9Sfeer in stad
    • 9Omgeving
    • 7Zorg voor natuur
    • 4Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 9Stranden

Gereisd met partner in juni 2015

• 8Tineke Boersma29-05-2014

erg mooi maar hier houdt de bewoonde wereld op

Tja, wat moet ik zeggen. Er bestaat geen dorpje dat Cala Llenya heet. Het is de naam van de baai. Er isdaar verder geen amusement voot toeristen of enige vorm van nachtleven

• 8Sfeer in stad
    • 8Stranden

Gereisd met partner in mei 2014

• 9Annemarie15-05-2013

Prachtig, echt vakantie.

Voor iedereen een prachtige plek. Echter dit is niet het uitgaansgedeelte.

• 10Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 10Stranden

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

• 8Entertainster 200517-12-2005

Ik heb afgelopen zomer 5 maanden in Ola Club Cala Llenya gewerkt. Het is een rustig complex met appartementen en flatjes, de appartementen zijn erg ruim, de flatjes wat minder. Het complex ligt op een berg, waar een supermarkt en pizzeria is. Het grote centrum ligt 15 km verderop, St. eulalia hier is echter wel alles te krijgen! Er is een bus halte voor t hotel, maar er komt maar 3 keer per dag een bus. Het strand is op ongeveer 10 minuten lopen (veel trappen, maar ook de mogelijkheid om met een busje van t hotel te gaan), mooie baai super blauw water. Entertainment gedurende de dag en nacht. In de avonden shows. In 2005 compleet Iers hotel, maar de zomer van 2006 word internationaal. Leuk voor mensen met kleine kinderen, de kinderen kunnen niet verloren lopen. Niet voor mensen met pubers, ligt overal te ver vandaan en van t complex af is er s avonds niks te beleven!

• 6Omgeving
    • 1Uitgaanslevenn