Ibiza

Reviews over accommodaties in Ibiza

Super!

Laura,
    14-4-2019

Top hotel! Vriendelijkheid van het personeel, ook al is het all inclusive, bediening met een glimlach van hardwerkende mensen. fantastisch eten, ruime kamer, mooi zwembad. Sant Antoni leeft nog niet echt in april maar dat vonden wij juist fijn. Relaxte sfeer.

Gereisd met vrienden in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

toplocatie

jan van eldik,
    7-1-2019

prima appartement,zeer gunstig gelegen, in het seizoen veel jeugd maar ook prima voor ouderen

Gereisd alleenreizend in april 2018

Aanrader....Adults only hotel

Patty,
    27-11-2018

Dit adults only hotel is rustig gelegen aan een straat voor bestemmingsverkeer. En op loopafstand van Ibiza-stad. Leuke restaurantjes op de Boulevard die via de tuin van het hotel te bereiken is. Fijne ligbedden met handdoeken service bij het zwembad, waar tevens een toolbar is. Het onnodig bezetten van de ligbedden wordt niet op prijs gesteld. De kamers zijn redelijk ruim. Tip....neem indien mogelijk een kamer met zeezicht, het is heerlijk om s'avonds nog even op het balkon te zitten met zicht op het water en het verderop gelegen Playa d'en Bossa.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Heerlijk relaxen op Ibiza!

Jenny Reiz,
    15-11-2018

Als je wat wilt zien is een auto erg handig. Prachtige omgeving. Veel mooie baaien. Eten in buffetvorm. Ontbijt, lunch top. Diner vonden wij persoonlijk iets minder. Wel veel hoogte verschillen. Dus goed te been is wel vereiste. Giri café in San Joan Labirinth een aanrader. Net als the boathouse in San Vicent. Bezoek ook zeker een van de groten en de oude stad Evissia. Een gave woonwinkel Sluiz.... Een weekje echt genieten!

Gereisd met partner in oktober 2018

Super verblijf

Sanne,
    3-11-2018

Heerlijk hotel met prachtige ruime kamers en balkon. Ontbijt is zeer uitgebreid, voor ieder wat wils. In juni lekker rustig aan het zwembad en hoef je absoluut niet bang te zijn geen plek te hebben. De ligging in in het uiterste puntje dus een auto is geen overbodige luxe. Parkeren is wel een uitdaging naast het hotel met weinig plek en slecht terrein maar is ons steeds gelukt.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)