Appartement Las Mondonadas

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag22°16°

We hebben een aantal aanbieders voor Las Mondonadas voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Las Mondonadas in het Nederlands

2006

prachtige huisjes, meervoud dus

TML Veen
19-3-2006

prachtige huisjes, meervoud dus. Het is alleen wat raadselachtig welke u verhuurd. In 2005 beviel het ons zo goed dat we hetzelfde huisje boekten, om vervolgens in het buurhuisje te belanden.(Volgens de organisatie op GC verhuurt u het eerste huis niet en konden we daar niet eerder gezeten hebben???) Die huisjes zijn erg verschillend dus aanvankelijk wel even slikken. De eigenaar was echter zo vriendelijk om ons gebruik van haard en tuin van het andere door ons begeerde huis ter beschikking te stellen, dus alles is tot tevredenheid opgelost. Karakteristieke, authentiek huisjes, met net genoeg comfort voor de verwende Hollander, met prachtig uitzicht, afslagje direct vanaf doorgaande G15, tuin, zonneterras en - nogmaals - uitzonderlijk vriendelijke behulpzame eigenaar.

Gereisd Anders in Sun Mar 19 2006 16:16:17 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij waren erg gecharmeerd van dit prachtige huis

anne de meer
13-2-2006

Wij waren erg gecharmeerd van dit prachtige huis. De ligging is midden in het prachtige wandel-berggebied van Tejeda. Als je naar een strand wilt moet je minstens anderhalf uur rijden. Maar wil je wandelen dan zijn er in de buurt legio mogelijkheden. In januari en februari regent het wel erg veel in de bergen

Gereisd Anders in februari 2006

Appartement info

• Op het terreinTerras, Tuin

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenHiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Las Mondonadas in Vega de San Mateo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Las Mondonadas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.