Reviews over Valsequillo

Een prachtige plek

christiane,
    8-5-2012

Finca de La Fuente is een prachtige plek - enorm genoten van de schone & mooie yurts met uitzicht op olijfbomen & sinaasappelbloesem. Vogel gekwetter 's morgens, Tempeliers fort in de buurt, uitzicht op zee, ruisende bomen. Werkelijk een heerlijk plek om te genieten van de zon & elkaar.

Finca Fuente een wereld.

Roy de Beunje,
    6-12-2010

Eenmaal thuis bezig met de dagelijkse beslommeringen kan je teren op de schone herinneringen opgebouwd in Finca Fuente. Niet alleen de zon maar de hele plek is mooi, romantisch en zeer prettig vertoeven. Zelden hebben we zo'n heerlijk vers ontbijt voorgeschoteld gekregen. We hadden het bijna niet gevonden wat ook betekent dat het 'verborgen' ligt om ontdekt te worden. Maar geen paniek! Eenmaal gevonden is het op rij afstand van kleine bijzondere dorpen, de zee en het prachtige Valencia. Wij zijn zeker van plan om een keer terug te gaan!

Valsequillo scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews