Appartement Finca La Salud

Appartement Finca La Salud

9Fenomenaal

Spanje, Gran Canaria, Telde

Op vakantie geweest naar Finca La Salud?

9Fenomenaal

• 9.5Inrichting
  • 9.5Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

2 reviews over Appartement Finca La Salud

• 9MDdH10-09-2014

Aanrader!

Opgehaald vanaf het vliegveld, vanaf het verlaten van de snelweg meegeschreven hoe we reden, zodat we het zelf ook terug konden vinden. Prachtige locatie, prachtig ingericht appartement, modern met oog voor oude details. Goede bedden en heerlijke douche. Keuken heeft alles (behalve vaatwasser en oven). Zeer rustige omgeving. Auto heb je wel nodig. Erg vriendelijke mensen en ook behulpzaam. Redelijk kindvriendelijke accomodatie. Wij hebben een kinderstoel gekocht (en uiteraard achtergelaten), want die was er niet. De bovenverdieping is inderdaad gehorig (houten vloer), een nadeel, maar ook een voordeel, want we hoorden het wanneer onze 4 jarige uit bed was.

Gereisd met jonge kinderen in september 2014

• 9Hester05-11-2013

Sprakeloos

Dat, na landing, de eigenaresse je opwacht en voorrijd naar je vakantieverblijf voelt heel goed.De foto's op de site van touroperator waren al mooi maar in het echt....o, wat een droomhuis. Geweldig. De auto was zeker geen overbodige luxe. Wat een prachtig eiland, wat een natuurschoon. Vooral het afdalen in de vulkaan vlak bij het huis, daar de enige bewoner aan te treffen, deze man woont alleen in de krater van de vulkaan. Het zoeken naar dolfijnen op de oceaan heeft ons een prachtig bezoek geleverd, een grote groep tuimelaars om de boot, een super ervaring! De tip van Unai, neem de auto, rijd van Noord naar Zuid, met wat tips voor onderweg, was de mooiste. Je ziet het eiland in al zijn pracht. Ga lunchen bij Dejate Llevar, Cafe Lounge in Tejeda en bezoek de grotwoningen op de "tafelberg". Nog even dit, goede oriëntatie en een beetje kaartlezen heb je wel nodig want hoe die Spanjaarden dat doen met de bewijzering, het was soms even zoeken....

Gereisd met partner in oktober 2013

Appartement Finca La Salud info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis bedlinnen, Kluis, TV, Wasmachine

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportSnorkelen, Surfen, Vissen