Hotel Rural El Refugio

1 review over Hotel Rural El Refugio in het Nederlands

Pech door hevige regenval

Toos
12-2-2010

Wij hebben weinig kunnen genieten van ons verblijf in El Refugio. Het heeft alleen maar geregend en daardoor kwam van het plan om vanuit het hotel wandelingen te maken niets terecht. Noodgedwongen zijn we in stromende regen naar de kust gereden en 's avonds weer terug. De kamer in het hotel was prima in orde, het ontbijt OK (werd geserveerd in een ruimte buiten het hotel). Bij mooi weer is de ligging geweldig, vooral in de avond als de dagjesmensen weg zijn en de souvenirkraampjes gesloten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rural El Refugio in Tejeda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rural El Refugio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rural El Refugio scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.