Luxe hotel, Kinderhotel, Zorghotel, Kleine hotelsWeer vandaag17°10°
Hotel Parador de Cruz de Tejeda

We hebben een aantal aanbieders voor Parador de Cruz de Tejeda voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Parador de Cruz de Tejeda in het Nederlands

Hoog in de wolken

Karel Klumpers
30-11-2013

Dit luxe hotel ligt midden op het eiland, op een hoge berg. 's Avonds vond ik het daar wat desolaat: eenzaam, donker en koud. Als ik de gordijnen 's morgens open deed, zag ik vaak alleen maar grijze mist en regen. Als de zon er wel was, was het uitzicht fraai. Bizar was dat, als je naar het strand bij Maspalomas ging, de temperatuur snel opliep van bijvoorbeeld 9 naar 24 graden. Maar dat is dan wel 1,5 uur rijden. Het personeel was prima, heerlijk restaurant, prijs/kwaliteit normaal. Mijn kamer was ruim en fraai en werd elke dag schoon gemaakt. Ik zou hier nooit met kinderen heen gaan, omdat er voor hun niks te doen is. Voor wandelliefhebbers en rustzoekers is het een schitterende locatie. Zonaanbidders zou ik aanraden dichter bij Maspalomas te gaan zitten.

Gereisd alleenreizend in november 2013

Superchic voor gunstige prijs

Wouter
21-4-2012

We hebben in maart een week in dit hotel verbleven, midden op het eiland op 1500 m hoogte met schitterend uitzicht. Je moet niet opzien tegen veel (lange) bergritten om hier te komen en ander plekken te bekijken, maar het verblijf is er heerlijk. Een mooi en groot complex. Zeer ruime kamers met eigen terras, een ge-wel-dig ontbijt, en een fantastisch restaurant waar je gerust meerdere keren in de week kunt eten; een zesgangendiner met lokale specialiteiten was maar 36 euro. Veel wandelmogelijkheden in de omgeving. Zijn er nadelen te noemen? Hooguit de dure spa (33 euro), de te snelle opeenvolging van maaltijdgangen (maar dat vinden ze service) en geen wifi op de kamer (maar wel in de lounge e.d.). Maar dat zijn kleinigheden. De pakketprijzen bij reisaanbieders zijn zeer aantrekkelijk. Vooral doen dus.

Gereisd met partner in Mon Mar 12 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Klasse accommodatie

a.compen
5-3-2011

Het hotel is schitterend gelegen. De kamers zijn erg mooi, klasse! Het ontbijt is erg uitgebreid maar dat mag ook wel voor 17 euro pp. Het eten in het restaurant is erg duur en niet zo lekker. Zeker niet als er een ober rondloopt die je zo snel mogelijk buiten wil hebben.Daarom gaan eten in het restaurant tegenover het hotel: Il Refugio. Daar zaten bijna alle hotelgasten met dezelfde klacht.

Gereisd met partner in Sun Feb 27 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kitesurfen, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parador de Cruz de Tejeda in Tejeda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parador de Cruz de Tejeda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.