Santa Lucía de Tirajana

We hebben een aantal aanbieders voor Santa Lucía de Tirajana voor je op een rij gezet:

Reviews over Santa Lucía de Tirajana

Leuk dorp om te pauzeren

Rinus Manders
    6-4-2017

Santa Lucia is een erg leuk dorp dat men zeker moet aandoen tijdens een rondrit, er zijn aardig wat voorzieningen zoals enkele restaurantjes en winkels. De dorpskerk heeft een fraaie interieur en het dorp is gezegend met veel groen bovendien is het dorp schitterend gelegen te midden van majestueuze bergen waar wandelaars alle kanten op kunnen. Autorijders zou ik de route van Santa Lucia naar Vecindario willen aanbevelen, het is een prachtige bergroute en men moet dan zeker een stop maken bij de Mirador El Guriete waar men van de indrukwekkende bergwereld kan genieten en zicht heeft op de grotten van La Fortaleza de Ansite

Gereisd Met partner in maart 2017

Fraai dorp in prachtige natuur

Heleen
    27-4-2016

Santa Lucía is een mooi dorp, prachtig gelegen in de Barranco de Tirajana. Palmen, eucalyptusbomen, fraaie bergen en een zee van bloemen kenmerken het dorp en de omgeving. Er zijn diverse eenvoudige supermarktjes, bakkers en restaurants in het dorp. Aan de doorgaande weg is een geldautomaat. De bevolking is zeer vriendelijk en je voelt je er als gast welkom en thuis. Vanuit het dorp kun je mooie bewegwijzerde wandelingen maken. Trek wel je stevige schoenen aan want de paden zijn ruig en hier en daar best steil. Wie Gran Canaria wil leren kennen maar niet houdt van toeristencentra is hier helemaal op zijn plek. Het binnenland van het eiland is onverwacht mooi en groen, met hoge bergen en diepe dalen.

Gereisd Met partner in april 2016

Leuk dorpje

Heike
    20-1-2013

Leuk bergdorpje om uit eten te gaan en je boodschapjes te halen. Mooie natuur en alles ziet er netjes uit. De mensen zijn erg aardig en behulpzaam. Geen typisch toeristen dorp. Er valt niet heel veel te beleven....

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Dec 29 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Santa Lucía de Tirajana scoort een 7,8 uit 10, op basis van 5 reviews