Géén boekingskosten
SpanjeGran CanariaSanta BrígidaAppartementen Santa BrígidaAppartement Caserio de San José las Vegas

Appartement Caserio de San José las Vegas

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

5 Reviews over Caserio de San José las Vegas

• 6M.Jagtenberg25-01-2012

Afgelegen, meer geschikt voor zomer

In de kerstvakantie is het huis (La Casa de la Pitas) onvoldoende te verwarmen. Bovendien ligt het een groot deel van de dag in de schaduw. Het huis ligt voor ons gezin met oudere kinderen erg geisoleerd. Nadeel was dat alle kamers met elkaar waren verbonden door het ontbreken van een plafond. Verder was het huisje leuk ingericht, keuken was wel erg sober ingericht. Twee badkamers was heerlijk alleen bleek de boiler te klein, dus kon er maar 1 persoon douchen. De gastvrouw en gastheer hebben we nauwelijks gezien. Bad en bedlinnen is niet verschoond en was beperkt.

• 8Jostravels14-06-2011

Mooi maar niet spectaculair

Wij verbleven in het huisje El Caqui, wat deel uitmaakt van hetzelfde huis als El Drago. Het huis is mooi traditioneel opgeknapt en schoon en de slaapkamer is erg groot en mooi met een hemelbed. De badkamer was leuk, maar er was een hele kleine boiler, net genoeg voor 1 douche. De benedenverdieping bestaat bijna volledig uit keuken, genoeg ruimte dus (wel slechts 2 pitjes). Er staat ook een bank en er is een soort van loungegedeelte. Door de grote keuken en het lage plafond vonden we deze ruimte echter niet zo gezellig (geen ramen ook). Dat is met name jammer omdat het vaak lokaal bewolkt was en we dus weinig buiten op het (kleine) terras konden zitten. Daarom moesten we altijd met de auto weg als we even in de zon wilden zijn, wel jammer. Op het weer na was de locatie wel prettig, vlak bij Santa Brigida (2 supermarkten en enkele eettentjes) en 20 autominuten van de luchthaven en Las Palmas.

• 8jogonat26-12-2010

mooie rustige plek net buiten santa brigida

wij verbleven in het huisje Casa las Pitas. het huisje ligt op het grote landgoed wat verder afgelegen van het zwembad. dus veel privacy! huisje van alle gemakken voorzien. er is een kleine soort sportruimte met draadloos internet en ook een wii( met spelletjes en wii-board) schoonmaak en wisseling handdoeken 1 x per week. voor boodschappen kun je terecht in santa brigida of in het grote winkelcentrum bij jinamar (ligt aan de snelweg tussen las palmas en telde)

• 9Natashca24-12-2008

Weer eens wat anders!

Mooi huisje op een mooie locatie. We verbleven in één van de 2 huisjes die mooi ingericht zijn. Qua locatie is het perfect: binnen een uurtje in het zuiden op het strand en binnen een uurtje in de mooie natuur in het binnenland. De service is geweldig. Regelmatig wisseling van bed/bad linnen en verse eitjes van de kippen op het landgoed.

Als je weg wilt van de drukke toeristische plekken op Gran Canaria, is dit een heel goed alternatief!

• 8nico08-12-2008

Authentieke locatie en zeer ruim

We hebben hier begin december gelogeerd. Het huisje is half tegen de rotsen gebouwd en heeft veel kieren en spleten want in de zomer geen probleem zal zijn maar tijdens de koude nachten in december was het soms wat te koud. Voor de rest een schitterende locatie op een prachtig domein maar meer geschikt voor tijdens de warme zomermaanden.

Appartement Caserio de San José las Vegas info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)