Hotel Bandama Golf

Animatie programma
Huisdieren toegestaan
Airco
Restaurant

We hebben een aantal aanbieders voor Bandama Golf voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Bandama Golf in het Nederlands

een prachtige plaats

marc vanpaemel
18-3-2014

we zijn dit jaar terug gegaan naar dit hotel. de commentaar op het hotel is dezelfde gebleven. echter voor het ontbijt was het jammer te moeten vaststellen dat het van uitstekend naar gewoon is gegaan. er is nu slechts 1 soort brood ( een krokant hard gebakken soort broodjes, te verkrijgen in bruin en wit), geen warme broodjes meer, geen toastbrood, geen fruitsalade meer, halfwarme eitjes en spek. het wordt tijd dat het hotel zelf instaat voor het ontbijt. doordat ze nu afhankelijk zijn van het clubhouse verliezen ze toch wel een ster!

Gereisd met partner in maart 2014

een plaats waar men je nog echt welkom heet. op een schitterende locatie gelegen, de toegangsweg is onverhard, maar dat komt omdat het door een natuurbeschermingszone loopt. het ontbijt is in het clubhuis, waar de charme er vanaf straalt, eveneens de geschiedenis. maar vooral het ontbijt is kakelvers en uitgebreid.

Gereisd met partner in maart 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bandama Golf in Santa Brígida, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bandama Golf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.