Hotel Sun Club Aguila Playa

Anders

mooi appartement, mooi uitzicht

Marco
29-9-2009

ligging van dit complex is buiten het drukke centrum en erg rustig.

de bungalows zijn netjes ingericht en ruim. redelijk groot zwembad en in onze periode redelijk rustig. he complex ligt direct aan het strand, het strand bestaat echter uit allemaal grote grijze stenen en alleen bij eb wat zand.

een uitstapje naar het drukke centrum is makkelijk te doen echter wel met een taxi., de taxi standplaats is op 50 m van het complex van waar je voor een paar euro zo in het drukke centrum zit en er genoeg disco's en kroegen zijn . mocht je toch meer van rust houden is maspalomas een betere optie (+/- 7 euro met de taxi). voor wie van rust, mooi uitzicht en zonnen houd is dit zeker een aanrader.

Mooie plek, slecht eten

M. Sluis
    19-4-2009

Na de beoordelingen op Zoover te hebben gelezen zijn we hier naar toe gegaan met niet al te hoge verwachtingen. Het complex ligt mooi met uitzicht over de zee. De tuinen zijn zeer mooi onderhouden. Inrichting is prima, inderdaad niet al te beste bedden.

Wij hadden een bungalow aan de straatkant (de rode) en daar heb je inderdaad wel last van geluidshinder. Vuilniswagen en verkeer. Maar met een paar oordoppen in slaap je heerlijk.

Het eten was ronduit slecht. Na een aantal dagen dit behalve het ontbijt maar voor gezien gehouden. De all inclusive is nogal karig. Je kunt bijvoorbeeld in de middag geen snck o.i.d. meer krijgen. Wel ijsjes maar tegen betaling.

Op de laatste dag was er veel commotie in het park maar eens gaan vragen wat er aan de hand was en wat bleek ze zijn overgenomen door een andere eigenaar en iedereen diende binnen 1 dag vetrrokken te zijn. Gelukkig vertrokken wij anders hadden we een ander onderkomen moeten regelen. Had onze touroperator dan geregeld neem ik aan

Hotel met ?

Tim Gielen
      25-3-2009

Wij hadden een auto gehuurd bij DoYouSpain. De tarieven zijn zeer concurrerend en alles was prima geregeld. Vervolgens naar hotel Bungalows Sun Club Aguila Playa. Een hotel gelegen buiten het grote gebeuren van Playa del Inglés. Wij vonden het zeker te ver om te lopen, 6 - 7 km. van het centrum. De bungalow accommodaties oogden schoon op een paar kakkerlakken na, ruim van opzet met keuken en badkamer. Keuken is uitgerust met borden, bestek en al wat je zoal nodig zou kunnen hebben. Ook een tafelmodel koelkast en een magnetron. Het hotel heeft een mooi zwembad en alles in redelijke staat van onderhoud. Wij hadden dit hotel geboekt op basis van HP. Met HP houden wij altijd een slag om de arm maar dit was echt 3 keer niks. Totaal smakeloos. Geen of nauwelijks variatie. Wij hebben het naar een paar dagen opgegeven en zijn lekker gaan eten in de lokale restaurantjes. Maar zelfs de boter jam en brood is gewoon vies. Het goedkoopste van het goedkoopste wordt daar blijkbaar ingekocht.

2008

leuk maar niet voor herhaling vatbaar

M Slijpen
        29-10-2008

afgelopen zomer zijn we voor 2 weken naar Sun Club aquila playa geweest. Het appartementencomplex lag op een mooie locatie met uitzicht op zee. Alleen de bedden waren werkelijk afschuwelijk. Ook het eten was niet super, het enige wat te eten was, was droge pasta en af en toe rouwkost. Weinig variatie in de keuken en ook niet extreem schoon.

Het zwembad was wel mooi, alleen de bedjes die bij het zwembad waren, waren voornamelijk stuk, dus ook niet echt fijn. Het strandje bij het complex bestond uit grote kiezelstenen dus ook niet ideaal om daar je dag door te brengen.

Het ligt niet op loopafstand van playa del ingles, dus daarvoor moet je wel echt een taxi of bus nemen wat wel erg goedkoop is.

Het was een gezellige vakantie en zou echt nog wel een keer terug willen naar Playa del Ingles maar NIET meer naar Sun Club aquila playa.

Super accomodatie!

Tessa
          24-9-2008

Wij zijn hier vorig jaar geweest en hebben het echt super gehad! De appartementen zien er erg mooi uit en de mensen zijn erg vriendelijk. Om de hoek zit een supermarktje waar je 's morgens heerlijk vers brood kunt halen. Je zit wel iets verder van Playa de Ingles vandaan, maar dit was voor ons ook geen probleem. Het is ongeveer 5 minuten met de taxi naar Centro Tropical voor 3 euro. Vanaf daar loop je gemakkelijk via de boulevard naar het centrum van Playa de Ingles. Wij komen hier zeker terug!

wel leuk als je niet perse van het park af hoeft

Patrick Jansen
            13-9-2008

Wij zijn hier 16 augustus aangekomen.Het park ziet er leuk uit met mooi uitzicht over de atlantische oceaan.Toch zijn er wat aanmerkingen:Het huisje was lekker ruim maar erg verouderd en je mist wel het een en ander.Geen koffiezetapparaat dan wel waterkoker.Ook de bedden waren keihard met als resultaat dat ik een paar dagen met rugpijn heb gelopen.Ook het tuinsetje ontbrak.Je kon het meubilair van binnen buiten zetten.We hadden af en toe last van kakkerlakken maar dat probeerde men in de kiem te smoren dmv bestrijdingsmiddel te gebruiken.De service was goed,want vroeg je iets werd je geholpen.Het ligt ook vrij ver(niet op normale loopafstand)van het gezellige centrum van Playa des Ingles.We zaten niet all-inclusive en daar zijn we nog steeds blij om want er waren klachten. Desondanks hebben we een heerlijke vakantie gehad.

Schitterend uitzicht

Ellen Duijker
              30-7-2008

Mooie en ruime appartementen, groot terras met een schitterend uitzicht.

Niet al het personeel is even vriendelijk. Ontbijt is goed maar middag- en avondeten is echt 3 x niks. Elke dag het zelfde.

Zwembad is prima, maar veel ligbedjes zijn stuk, in de ochtend vroeg je bed uit voor een plekje ( de vele duitsers leggen al heel vroeg hun handdoekje klaar) Na 23.00 uur was het stil.

Animatie was in het duits en stelde niet veel voor. Maar hele leuke vakantie gehad en wij zouden er zo weer naar toe gaan.

mooi plekje

E.Saman
                28-7-2008

zeer mooi appartement,alle gemaaken in de buurt en een mooi zwembad.

all inclusive niet aan te raden vanwege de eentonigheid.

We zijn hier in april/mei geweest en hebben een super vakantie gehad! We wisten dat het hotel mooi bij zee zou liggen, maar waren nóg aangenaam verrast! Het personeel was vriendelijk.We hadden 2 dingen defect, na 1 melding binnen 1 uur alles hersteld. App. was enorm ruim, wel harde matrassen. Poetsen kon beter, eten goed, in ieder geval genoeg keus om iedere dag afwisselend te eten. `s avonds vaker optredens van goede kwaliteit. Omgeving is minder,je kunt het beste de bus pakken om wat te beleven(1,10 p.p. naar Maspalomas).Kortom, een goede accomodatie, eten aan het strand, de zee horen vanuit je bed, alles binnen een straal van 50 meter wat je nodig hebt voor een geslaagde vakantie!

Voor foto`s of info kun je me altijd mailen!

Van 12 maart t/m 19 maart 2008 verbleven in dit complex. Voldeed geheel aan onze verwachtingen. Van te voren ook goed uitgzocht via deze site. Verbleven op basis van logies, maar het was geen probleem om gebruik te maken van het restaurant als het ons uit kwam. Je rekent dan gewoon per keer af. Temperaturen gehad van rond de 28 graden. Voor Spaanse begrippen grote bedden, matras zou iets beter kunnen. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Een keer het binnenland bekijken (wandeltocht ) vonden wij zeer de moeite waard. Ook een keer eten bij Oasis in Maspalomas een aanrader. Gezellige sfeer door bediening en live muziek. Wandeling van Playa des Ingles naar Maspalomas langs het strand is heerlijk. Zorg wel dat je altijd drinken bij je hebt en daar ook voldoende gebruik van maakt. Regelmatig gebruik gemaakt van taxi. Kost maar een paar euro. Wandelen gaat ook wel, maar wel warm en heuvelachtig gebied. Geen gebruik gemaakt van entertainment. Mooi aangelegde locatie met heerlijk zwembad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sun Club Aguila Playa in San Agustín, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sun Club Aguila Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.