Géén boekingskosten

SpanjeGran CanariaSan Agustín

8.3FantastischScore uit 10 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

10 Reviews over San Agustin Beach Club

• 7Maria26-10-2019

Mooie ligging

Prima hotel. Jammer dat het ontbijt niet goed geregeld wordt. s morgens in de rij staan en dan maar wachten tot er een tafel vrij komt. Personeel bij het ontbijt kan beter .. vergeten de thee en koffie te brengen moet je soms wel 3x om vragen. Ook niet echt aardig.. te veel stress en te weinig personeel daar. Drukker met tafel dekken dan met de gasten.

• 9Marloes23-10-2019

Helemaal top

Luxe hotel met aardig personeel. Grootste pluspunt was toch echt wel het uitzicht. Top vakantie gehad

• 8Jaap van Sintmaartensdijk27-10-2018

Mooi kleinschalig hotel

Mooi, schoon hotel met vriendelijk en attent personeel. Hotel ligt gelijk aan de oceaan. Eten is fantastisch. Veel keuzes bij het ontbijt en het diner is wisselend met een vijf gangen diner, bbq en een live diner show. Naar Playa del Ingles is langs de boulevard( geen winkels) circa 15 minuten lopen. Las Palmas en Puerto Del Mogan zijn zeker de moeite waard om een bezoek aan te brengen. WiFi in het hotel is matig.

• 9Jan S01-10-2018

Gezellig hotel met vriendelijke bediening

Dit is een ideaal hotel indien je geen drukte wil. Een 4-tal km van playa del ingles. De bediening is heel vriendelijk en attent. Het ontbijt is heel uitgebreid: verschillende eierbereidingen, verschillende soorten kaas, vlees, groentjes, zoetigheden,.... Diner is in menu-vorm (2 maal per avond, dus wees op tijd). Proper en mooie accomodatie

• 9Aldo Gysels30-06-2017

Zeer aangenaam

Direct aan zee in een rustige omgeving. We hebben dit hotel gekozen voor de kleinschaligheid en de rust en we zijn niet bedrogen uitgekomen. Wil je de drukte van Playa des Ingles dan moet je hier niet zijn. Personeel was supervriendelijk en zeer behulpzaam en dat wil ik hier toch wel echt benadrukken. Hygiene van de kamers was zeer goed en de kamers waren ruim met een mooi terras met zicht op zee. Aan het zwembad geen gevecht voor bedden of handdoek leggen. Allemaal niet nodig. Onbijtbuffet : keuze genoeg en lekker. Avondeten in vorm van een menu. Lekker en voldoende. Zwembadbar was wel regelmatig gesloten (wind), maar dan kon je terecht in een andere bar ook vlakbij het zwembad. Voor animatie moet je hier niet zijn, maar daar zijn hebben wij geen nood aan. Je kan hier 's middags ook terecht voor te eten en daar wordt weinig gebruik van gemaakt. Als je dan gaat eten wordt je extra in de watten gelegd. Te voet naar Playa des Ingles is een half uurtje langs de boulevard. Taxi kost 5 euro. Conclusie, wil je een superdeluxe hotel met uitgebreide faciliteiten moet je niet hier zijn. Kom je voor rust en kalmte met een persoonlijke aanpak dan ben je hier aan het juiste adres.

• 9Zonliefhebber09-06-2017

Heel fijn!

Fijn hotel met heel vriendelijk en behulpzaam personeel (ook Nederlands sprekend). Het avondeten is bijzonder, maar misschien wat weinig. Gelukkig kon je altijd patat of salade bij bestellen. Ligging is fijn, direct aan het strand en in een rustig plaatsje. Je kunt leuk wandelen naar het toeristische Playa del Ingles. Erg fijn dat er geen handdoeken bij het zwembad worden neergelegd, er altijd voldoende plek is en er tijdens ons verblijf geen kimderen aanwezig waren. Echt een hotel voor rustzoekers.

• 8Marcel Linskens01-07-2016

Fantastich. ,Matrassen vervangen

Goed de ligging ,het eten klantvriendelijkheid, Matrassen aan vervanging toe

• 9Erik de Jong28-09-2014

Heerlijk

Uitstekende locatie buiten de drukte van Playa del Ingles en Maspalomas, maar wel binnen 5 min. bereikbaar met taxi of met een wandeling langs de boulevard. Direct aan (zand) strand gelegen. Het eten binnen het half-pension concept is uitstekend (geen standaard buffet, maar 2 keuzes drie gangen menu, op hoog niveau en met zorg bereid). Vriendelijk, gastvrij en behulpzaam personeel.

• 6Ann14-10-2013

Restaurant is ondermaats. Geen aanrader!

In de buurt van dit hotel valt zeer weinig te beleven. De infrastructuur is mooi maar wordt niet benut: de zwembadbar was bijna altijd gesloten en 's avonds zat er niemand op het terras. De kamers zijn ruim met een mooi uitzicht maar het avondmaal (slechts 3 gangen) was zeer teleurstellend. Soms gingen we met honger van tafel. Er was een chronisch tekort aan groenten en sommige combinaties waren echt niet te eten (druiven in sap met geraspte parmesaanse kaas!). Het personeel was vriendelijk (behalve aan het ontbijt) en verzekerde ons dat "we moesten doen alof we thuis waren" en eten konden bijvragen indien we niet genoeg hadden. Wij vonden het vervelend om regelmatig ons ongenoegen te moeten uiten. Wij merken op dat sommige andere gasten (veelal Duitsers) evenmin tevreden waren. Het hotel beschikt over een grote jacuzzi en 2 zwembaden die niet echt proper waren.

• 9patricia25-09-2012

absolute aanrader!

wij zijn net terug van dit hotel en een betere 4* zal je zelden vinden. alles aan dit hotel is goed of supergoed! als ik dan minpunten moet opnoemen dan moet ik echt details gaan benoemen! het eten in dit hotel is FANTASTISCH! elke avond een royale a la carte diner met minstens 4 gangen. echt geweldig! het personeel is behulpzaam, het onderhoud is picobello, kortom een heel goed hotel! als ze nu ook nog eens zouden investeren in nieuwe parasols en nieuwe matrasjes voor de bedjes bij het zwembad dan zou dit hotel zonder meer een 10 zijn!

Hotel San Agustin Beach Club info

• BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • CasinoBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • ZoutwaterzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)