Hotel aan zeeWeer vandaag22°15°
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor San Agustin Beach Club voor je op een rij gezet:

Kenmerken

8 reviews over Hotel San Agustin Beach Club in het Nederlands

Mooi kleinschalig hotel

Jaap van Sintmaartensdijk,
27-10-2018

Mooi, schoon hotel met vriendelijk en attent personeel. Hotel ligt gelijk aan de oceaan. Eten is fantastisch. Veel keuzes bij het ontbijt en het diner is wisselend met een vijf gangen diner, bbq en een live diner show. Naar Playa del Ingles is langs de boulevard( geen winkels) circa 15 minuten lopen. Las Palmas en Puerto Del Mogan zijn zeker de moeite waard om een bezoek aan te brengen. WiFi in het hotel is matig.

Gereisd met partner in oktober 2018

Gezellig hotel met vriendelijke bediening

Jan S,
1-10-2018

Dit is een ideaal hotel indien je geen drukte wil. Een 4-tal km van playa del ingles.

De bediening is heel vriendelijk en attent.

Het ontbijt is heel uitgebreid: verschillende eierbereidingen, verschillende soorten kaas, vlees, groentjes, zoetigheden,....

Diner is in menu-vorm (2 maal per avond, dus wees op tijd).

Proper en mooie accomodatie

Gereisd met partner in september 2018

Zeer aangenaam

Aldo Gysels,
30-6-2017

Direct aan zee in een rustige omgeving. We hebben dit hotel gekozen voor de kleinschaligheid en de rust en we zijn niet bedrogen uitgekomen. Wil je de drukte van Playa des Ingles dan moet je hier niet zijn. Personeel was supervriendelijk en zeer behulpzaam en dat wil ik hier toch wel echt benadrukken. Hygiene van de kamers was zeer goed en de kamers waren ruim met een mooi terras met zicht op zee. Aan het zwembad geen gevecht voor bedden of handdoek leggen. Allemaal niet nodig. Onbijtbuffet : keuze genoeg en lekker. Avondeten in vorm van een menu. Lekker en voldoende. Zwembadbar was wel regelmatig gesloten (wind), maar dan kon je terecht in een andere bar ook vlakbij het zwembad. Voor animatie moet je hier niet zijn, maar daar zijn hebben wij geen nood aan. Je kan hier 's middags ook terecht voor te eten en daar wordt weinig gebruik van gemaakt. Als je dan gaat eten wordt je extra in de watten gelegd. Te voet naar Playa des Ingles is een half uurtje langs de boulevard. Taxi kost 5 euro. Conclusie, wil je een superdeluxe hotel met uitgebreide faciliteiten moet je niet hier zijn. Kom je voor rust en kalmte met een persoonlijke aanpak dan ben je hier aan het juiste adres.

Gereisd met partner in juni 2017

Heel fijn!

Zonliefhebber,
9-6-2017

Fijn hotel met heel vriendelijk en behulpzaam personeel (ook Nederlands sprekend). Het avondeten is bijzonder, maar misschien wat weinig. Gelukkig kon je altijd patat of salade bij bestellen.

Ligging is fijn, direct aan het strand en in een rustig plaatsje. Je kunt leuk wandelen naar het toeristische Playa del Ingles.

Erg fijn dat er geen handdoeken bij het zwembad worden neergelegd, er altijd voldoende plek is en er tijdens ons verblijf geen kimderen aanwezig waren. Echt een hotel voor rustzoekers.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Fantastich. ,Matrassen vervangen

Marcel Linskens
1-7-2016

Goed de ligging ,het eten klantvriendelijkheid,

Matrassen aan vervanging toe

Gereisd met partner in juni 2016

Heerlijk

Erik de Jong
28-9-2014

Uitstekende locatie buiten de drukte van Playa del Ingles en Maspalomas, maar wel binnen 5 min. bereikbaar met taxi of met een wandeling langs de boulevard. Direct aan (zand) strand gelegen. Het eten binnen het half-pension concept is uitstekend (geen standaard buffet, maar 2 keuzes drie gangen menu, op hoog niveau en met zorg bereid). Vriendelijk, gastvrij en behulpzaam personeel.

Gereisd met partner in september 2014

In de buurt van dit hotel valt zeer weinig te beleven. De infrastructuur is mooi maar wordt niet benut: de zwembadbar was bijna altijd gesloten en 's avonds zat er niemand op het terras. De kamers zijn ruim met een mooi uitzicht maar het avondmaal (slechts 3 gangen) was zeer teleurstellend. Soms gingen we met honger van tafel. Er was een chronisch tekort aan groenten en sommige combinaties waren echt niet te eten (druiven in sap met geraspte parmesaanse kaas!). Het personeel was vriendelijk (behalve aan het ontbijt) en verzekerde ons dat "we moesten doen alof we thuis waren" en eten konden bijvragen indien we niet genoeg hadden. Wij vonden het vervelend om regelmatig ons ongenoegen te moeten uiten. Wij merken op dat sommige andere gasten (veelal Duitsers) evenmin tevreden waren.

Het hotel beschikt over een grote jacuzzi en 2 zwembaden die niet echt proper waren.

Gereisd met partner in augustus 2013

absolute aanrader!

patricia
25-9-2012

wij zijn net terug van dit hotel en een betere 4* zal je zelden vinden. alles aan dit hotel is goed of supergoed! als ik dan minpunten moet opnoemen dan moet ik echt details gaan benoemen! het eten in dit hotel is FANTASTISCH! elke avond een royale a la carte diner met minstens 4 gangen. echt geweldig! het personeel is behulpzaam, het onderhoud is picobello, kortom een heel goed hotel! als ze nu ook nog eens zouden investeren in nieuwe parasols en nieuwe matrasjes voor de bedjes bij het zwembad dan zou dit hotel zonder meer een 10 zijn!

Gereisd met partner in september 2012

Solfly

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel San Agustin Beach Club in San Agustín, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel San Agustin Beach Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.