Tijdelijk €25 aanbetaling

• Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

42 Reviews over Nordotel Playa Feliz

• 9Monique12-10-2022

Echt een aanrader

We hebben echt genoten van dit verblijf. We hadden een tweekamer appartement. De slaapkamer heeft 2 losse bedden, ik was met een vriendin dus we hebben van de woonkamer een extra slaapkamer gemaakt. Appartement had een prachtig uitzicht op zee. Hotel is schoon, personeel vriendelijk. Eten is prima, je kunt ook gebruik maken het buffet en alle andere faciliteiten in het naastgelegen Orquidea, daar is het buffet uitgebreider. Daar zijn ook wat winkeltjes en andere restaurants (tegen betaling) Het weer eind september/begin oktober is nog heerlijk er staat wel altijd veel wind. Openbaar vervoer is prima, dicht bij hotel, je kunt overal heen. Melenoras is een leuke plaats. Georganiseerde rondrit over het eiland prachtig. Ook om de verschillen tussen noord en zuid te zien. Kortom echt een fijn hotel, met een fantastisch uitzicht over de zee. Bij de receptie is iedere dag van Tui iemand aanwezig om je te helpen.

• 10Lieke21-07-2022

Super!

We hebben net 2 heerlijke weken gehad! Mooi complex, met ruim, mooi, modern en vooral erg schoon appartement! 1x in de 3 dagen komen ze schoonmaken, maar zeer uitgebreid! Super leuk kinderbad, dus onze jongste van 1,5 heeft zich prima vermaakt terwijl wij toekeken vanaf onze ligbedjes .. De oudste van 10 ook goed vermaakt in het grote bad. De hele dag door is er animatie, voor alle leeftijden, dus als je daarvan houd is dat erg leuk. Eten was erg goed en gevarieerd. Het is een hotel en appartement wat vlak naast elkaar ligt en je mag ook van de faciliteiten van het hotel gebruik maken, denk aan restaurant, zwembad enz. Het ligt een beetje afgelegen, maar in de buurt wel een supermarkt en wat restaurantjes, dus prima. Zelf 4 dagen een auto gehuurd om na het strand te gaan. We zouden het zeker aanraden en komen zeker nog een keer terug!

• 7René24-12-2015

Voor ons iets te druk

Een hotel dat vooral geschikt is voor mensen met kinderen. Er is altijd veel lawaai, rustig ontbijten of avondeten is hier onmogelijk. Na de maaltijd is de grond van de eetzaal ook herschapen in een vuilnisbelt. De ouders ruimen het niet op en door personeelsgebrek blijft het dan ook op de grond liggen. Aparthotel Nordotel Playa Feliz is een mooi vakantiedomein. Touroperator promoot dit hotel verkeerdelijk als een rustig vakantiecomplex.

• 8Henk16-11-2015

Genoten in mooi bungalowpark aan zee

Oke, niet het gevraagde zeezicht gekregen en opmerkelijk veel Scandinaviërs met kinderen voor november. Maar wel genoten in Playa Feliz! Een mooi gelegen en goed onderhouden park met leuke huisjes. Het park en de huisjes hebben alle faciliteiten en de ligging is prima bij het leuke Bahia Feliz. Met de bus kan je bovendien alle kanten op. En het weer was ook super!

• 8Steven12-10-2015

mooi complex, veeel (Scandinavische) kinderen.

Heerlijke tijd gehad op gran canaria. Complex ziet er heel mooi uit, en wordt goed onderhouden. Echt keurig appartement, alles was aanwezig en het was ook echt piccobello schoon. Enige vervelende waren de twee eenpersoonsbedden op wieltjes.

Het zwembad was prima: groot en voldoende bedjes. Parasols echter iets schaarser. als je rond 9 uur naar zwembad ging had je prima plekken, zo niet dan moest je wat meer geluk hebben.

Verder waren er wel echt heeeeeel veel kinderen. zelf vonden we het niet zo vervelend maar als je niet tussen de kinderen wil liggen is dit niet het geschikte appartement.

Plaatsje (bahia feliZ) zelf is echt helemaal niks te doen behalve eten.

Al met al prima naar ons zin gehad. Gezien de tijd van het jaar is de keuze beperkt en was gran canaria een prima oplossing. In de (hoog) zomer zouden wij wat anders kiezen.

• 9christa05-09-2015

Fanstastisch!

MOOIE appartementen, waar cadeautjes klaar lagen toen we aankwamen; dat gaf een heel welkom gevoel. Vriendelijk personeel, schoon zwembad, sowieso was alles goed schoon. REceptie 24h aanwezig. Ook hier prima service.

Het was hoogseizoen, maar er waren genoeg ligbedjes en schaduw bij het zwembad.

Wij hebben niet gekozen voor all inclusive, dus daar kan ik niet over oordelen. We hebben er wel de eerste ochtend ontbeten en dat was van prima kwaliteit en genoeg keuze.

Het was er erg warm toen wij er waren (38C) en warme wind uit de Sahara. We willen graag nog eens terug in een ander seizoen.

Autoverhuur via Orlando (Sixt) in naastgelegen hotel was prima. Daar zijn ook restaurantjes en kun je warm eten afhalen als pizza en shoarma.

• 8dleeuwis5331-01-2015

Keurig complex

App. Playa Feliz ligt heel rustig in het mini-plaatsje Bahia Feliz, ongeveer 8 km. van Playa del Ingles af. Het achterland is prachtig. Geen strand bij het complex. Het plaatsje stelt niks voor, een paar winkeltjes en restaurantjes. Als je van rust houdt prima. Goede uitvalsplek om per auto het eiland te ontdekken (2 dagen autohuur = 60 euro). Leuk zwembad en klein kinderbadje. Voor kinderen van plus 4 jaar vinden wij het minder geschikt, hoewel er een actief animatieteam is. Appartementen zijn heel compleet en erg schoon: m.u.v 2 dagen per week iedere dag schoonmaak, schone handdoeken en zo nodig schoon beddegoed. Appartementen aan de binnenkanten van het complex liggen erg in de schaduw wat in de winter en voor- en naseizoen jammer is. Vriendelijk personeel. Prima plek voor een dag of tien.

• 9seefje01-10-2014

Fantastische plek!

Dit appartementencomplex is echt een aanrader! Vriendelijk personeel, je appartement wordt bijna dagelijks schoongemaakt (op 2 dagen na). In je appartement is een waterkoker, koffiezetapparaat, citruspers, broodrooster, volledig bestek aanwezig (om te eten/koken) en strijkplank en strijkijzer aanwezig. Daarnaast is er op het complex een supermarkt en wasruimte (met wasmachines en drogers). Wij hebben een top vakantie gehad en raden dit complex dan ook bij iedereen aan.

• 10Alex14-11-2013

Alles Super bis auf den Lärm

Ich habe mich mit meiner Familie grundsätzlich hier sehr wohl gefühlt und schliessemich den bereits vorhandenen Bewertungen an.

Aber : warum warum ist es hier am Vormittag so laut ?

Wir haben im Blue Village Feriendorf nahe dem Pool Restaurant gewohnt und unser Baby konnte morgens weder ausschlafen noch Mittagsschlaf machen. Müllauto , Wäschewagen- Kollis mit Hartplastikrädern, Wassergymnastik in der Lautstärke einer Techno Disco

Das finde ich schlecht für eine ansonsten sehr gute Familienanlage und es passt nicht zum professionellen Gesamteindruck dieser TUI Anlage.

Hier sollte und muss die TUI Nordotel definitiv etwas tun , sonst bleibt als einzige Urlaubserinnerung der Krach im Uhr .

• 8Lyanne04-11-2013

Prima en rustig gelegen

Nette en verzorgde accommodatie, goede schoonmaak. Behulpzaam en vriendelijk personeel. Wat verder weg van het drukke Playa del Ingles, maar dat vinden wij juist fijn. Playa is goed te bereiken met bus/taxi. Restaurant zijn we niet geweest, in de buurt voldoende andere eetgelegenheden. Binnenland is prachtig, echt de moeite waard.

Aparthotel Nordotel Playa Feliz info

• 24 uur incheckenBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • ZoutwaterzwembadBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (2)
  • DuikenBeschikbaar (1)
  • surfenBeschikbaar (1)