Géén boekingskosten

SpanjeGran CanariaSan Agustín

8.8FantastischScore uit 40 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

40 Reviews over Nordotel Playa Feliz

• 7René24-12-2015

Voor ons iets te druk

Een hotel dat vooral geschikt is voor mensen met kinderen. Er is altijd veel lawaai, rustig ontbijten of avondeten is hier onmogelijk. Na de maaltijd is de grond van de eetzaal ook herschapen in een vuilnisbelt. De ouders ruimen het niet op en door personeelsgebrek blijft het dan ook op de grond liggen. Aparthotel Nordotel Playa Feliz is een mooi vakantiedomein. Touroperator promoot dit hotel verkeerdelijk als een rustig vakantiecomplex.

• 8Henk16-11-2015

Genoten in mooi bungalowpark aan zee

Oke, niet het gevraagde zeezicht gekregen en opmerkelijk veel Scandinaviërs met kinderen voor november. Maar wel genoten in Playa Feliz! Een mooi gelegen en goed onderhouden park met leuke huisjes. Het park en de huisjes hebben alle faciliteiten en de ligging is prima bij het leuke Bahia Feliz. Met de bus kan je bovendien alle kanten op. En het weer was ook super!

• 8Steven12-10-2015

mooi complex, veeel (Scandinavische) kinderen.

Heerlijke tijd gehad op gran canaria. Complex ziet er heel mooi uit, en wordt goed onderhouden. Echt keurig appartement, alles was aanwezig en het was ook echt piccobello schoon. Enige vervelende waren de twee eenpersoonsbedden op wieltjes.

Het zwembad was prima: groot en voldoende bedjes. Parasols echter iets schaarser. als je rond 9 uur naar zwembad ging had je prima plekken, zo niet dan moest je wat meer geluk hebben.

Verder waren er wel echt heeeeeel veel kinderen. zelf vonden we het niet zo vervelend maar als je niet tussen de kinderen wil liggen is dit niet het geschikte appartement.

Plaatsje (bahia feliZ) zelf is echt helemaal niks te doen behalve eten.

Al met al prima naar ons zin gehad. Gezien de tijd van het jaar is de keuze beperkt en was gran canaria een prima oplossing. In de (hoog) zomer zouden wij wat anders kiezen.

• 9christa05-09-2015

Fanstastisch!

MOOIE appartementen, waar cadeautjes klaar lagen toen we aankwamen; dat gaf een heel welkom gevoel. Vriendelijk personeel, schoon zwembad, sowieso was alles goed schoon. REceptie 24h aanwezig. Ook hier prima service.

Het was hoogseizoen, maar er waren genoeg ligbedjes en schaduw bij het zwembad.

Wij hebben niet gekozen voor all inclusive, dus daar kan ik niet over oordelen. We hebben er wel de eerste ochtend ontbeten en dat was van prima kwaliteit en genoeg keuze.

Het was er erg warm toen wij er waren (38C) en warme wind uit de Sahara. We willen graag nog eens terug in een ander seizoen.

Autoverhuur via Orlando (Sixt) in naastgelegen hotel was prima. Daar zijn ook restaurantjes en kun je warm eten afhalen als pizza en shoarma.

• 8dleeuwis5331-01-2015

Keurig complex

App. Playa Feliz ligt heel rustig in het mini-plaatsje Bahia Feliz, ongeveer 8 km. van Playa del Ingles af. Het achterland is prachtig. Geen strand bij het complex. Het plaatsje stelt niks voor, een paar winkeltjes en restaurantjes. Als je van rust houdt prima. Goede uitvalsplek om per auto het eiland te ontdekken (2 dagen autohuur = 60 euro). Leuk zwembad en klein kinderbadje. Voor kinderen van plus 4 jaar vinden wij het minder geschikt, hoewel er een actief animatieteam is. Appartementen zijn heel compleet en erg schoon: m.u.v 2 dagen per week iedere dag schoonmaak, schone handdoeken en zo nodig schoon beddegoed. Appartementen aan de binnenkanten van het complex liggen erg in de schaduw wat in de winter en voor- en naseizoen jammer is. Vriendelijk personeel. Prima plek voor een dag of tien.

• 9seefje01-10-2014

Fantastische plek!

Dit appartementencomplex is echt een aanrader! Vriendelijk personeel, je appartement wordt bijna dagelijks schoongemaakt (op 2 dagen na). In je appartement is een waterkoker, koffiezetapparaat, citruspers, broodrooster, volledig bestek aanwezig (om te eten/koken) en strijkplank en strijkijzer aanwezig. Daarnaast is er op het complex een supermarkt en wasruimte (met wasmachines en drogers). Wij hebben een top vakantie gehad en raden dit complex dan ook bij iedereen aan.

• 10Alex14-11-2013

Alles Super bis auf den Lärm

Ich habe mich mit meiner Familie grundsätzlich hier sehr wohl gefühlt und schliessemich den bereits vorhandenen Bewertungen an.

Aber : warum warum ist es hier am Vormittag so laut ?

Wir haben im Blue Village Feriendorf nahe dem Pool Restaurant gewohnt und unser Baby konnte morgens weder ausschlafen noch Mittagsschlaf machen. Müllauto , Wäschewagen- Kollis mit Hartplastikrädern, Wassergymnastik in der Lautstärke einer Techno Disco

Das finde ich schlecht für eine ansonsten sehr gute Familienanlage und es passt nicht zum professionellen Gesamteindruck dieser TUI Anlage.

Hier sollte und muss die TUI Nordotel definitiv etwas tun , sonst bleibt als einzige Urlaubserinnerung der Krach im Uhr .

• 8Lyanne04-11-2013

Prima en rustig gelegen

Nette en verzorgde accommodatie, goede schoonmaak. Behulpzaam en vriendelijk personeel. Wat verder weg van het drukke Playa del Ingles, maar dat vinden wij juist fijn. Playa is goed te bereiken met bus/taxi. Restaurant zijn we niet geweest, in de buurt voldoende andere eetgelegenheden. Binnenland is prachtig, echt de moeite waard.

• 9supermelly05-10-2013

geweldige vakantie gehad

net terug van Playa Feliz, geweldige vakantie gehad, huisje aan zee, heerlijk uitzicht, erg rustig, wat wij ideaal vinden, personeel erg vriendelijk weer, vorig jar waren wij hier ook, 3 excursies gedaan, Afrikat (aanrader), jeep-safari en dolfijnen trip, geweldig genoten

• 7Erwin23-09-2013

Rustige locatie

Ben hier met mijn vriendin 13 dagen geweest, leuke vakantie gehad, alleen kwamen nog wel wat addertjes onder het gras tegen, er was geen zandstrand aanwezig, dus konden helaas niet aan zee liggen, alleen op de stenen. Het dorpje Bahia Feliz was echt te rustig, waren maar paar eettentjes, en paar winkeltjes, wij als stelletje van 25 en 23 hadden er wel klein beetje de balen van. De accomodatie was verder keurig, alles netjes schoon en bijgehouden, vriendelijk personeel, elke dag wordt je appartement schoongemaakt, was heel fijn. Het weer viel ons ook best tegen, van de 13 dagen Gran Canaria (dan denk je alleen maar zon) wij hebben zeker 5 a 6 dagen bewolkte dagen gehad, en 2 ochtenden regen, dus denk maar niet alleen aan zon als je naar Gran Canaria gaat, bewolking komt constant via aanvoer vanuit de bergen in het binnenland. Playa del Ingles en Puerto de Mogan zijn absolute aanraders, daar zijn heel veel leuke eettentjes!

Aparthotel Nordotel Playa Feliz info

• 24 uur incheckenBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)
  • FietsenkelderBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • ZoutwaterzwembadBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (2)
  • DuikenBeschikbaar (1)
  • surfenBeschikbaar (1)