Géén boekingskosten

SpanjeGran CanariaSan Agustín

7.8GoedScore uit 31 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

33 Reviews over Meliá Tamarindos

• 6Christel06-03-2019

Rustig goed hotel

Positief: Lekker eten, goede kamers, vriendelijk personeel Positief/negatief: Zeer rustig, voor ons te rustig, geen animatie en 's avonds 1 uur livemuziek In de omgeving ook niets Negatief: Koud zwembad, water op de kamers slecht regelbaar wij zelfs 1 dag geen warm water

Meliá Tamarindos, Guest Experience Manager , 11-03-2019

Beste Christel,

Graag willen wij u bedanken voor het delen van uw ervaring in Meliá Tamarindos op Zoover. Wij zijn blij te weten dat ons restaurant, kamers en personeel naar tevredenheid waren. De aandachtspunten die u noemt zijn al doorgegeven aan het management. Wij hopen dat u Meliá Tamarindos wederom zult kiezen voor uw volgende bezoek aan Gran Canaria.

Met vriendelijke groet, Jiske Jager Guest Experience Manager

• 8Fleur11-06-2018

Super vakantie gehad

Een prachtig hotel met goede kamers en goede bedden. 's Morgens staat er een heerlijk uitgebreid ontbijt voor je klaar, waar het wel vrij druk was. Het zwembad en de ligging aan het strand is super. Om 's avonds wat leuks te gaan moet dit wel per taxi, op loopafstand is weinig te beleven. Het is een superhotel op een supereiland. Tip: wij hadden een kamer aan de straatkant, wat ons heel goed beviel. Nadat we van het zwembad afkwamen konden we daar nog tot laat gezellig in de zon zitten met een drankje.

Meliá Tamarindos, Guest Experience Manager , 18-06-2018

Beste Fleur,

Super bedankt voor de beschrijving van uw Meliá Tamarindos ervaring. Wij zijn erg blij te horen dat u en super vakantie heeft gehad en wij hopen u wederom te mogen verwelkomen in de nabije toekomst.

Met vriendelijke groet, Jiske Jager Guest Experience Manager

• 6Marc27-01-2018

Dat dit heden nog bestaat?

Ik wist niet dat dit heden nog kon. Het was geleden van mijn rondreizen in het toen nog genaamde youguslavie en Tsjechoslowakije, 40 jaar geleden, dat ik deze toestand nog tegenkwam. In het restaurant word nog gewerkt met onderleggers op een tafellaken van plastiek. Bij het beëindiging van een maaltijd word de onderlegger eens omgekeerd zodat resten eraf zijn en herplaatst nadat het tafellinnen van plastiek vluchtig word afgekuisd. Kan het nog onhygiënischer? Het eten was steeds hetzelfde en smaakloos. Het restaurant, of moet ik zeggen de refter, was nooit volzet! Begrijpelijk. Voordeel er was nooit een gedrum aan het buffet. We zijn dan ook een paar keer buiten het hotel gaan eten waar telkens een proper wit linnen tafellaken opvallend was. Ik zou dan ook aanraden enkel kamer te boeken daar voldoende restaurants in de omgeving zijn en nabij een supermarktje. Wat hotel zelf betreft zijn er Wel enkele positieve punten zoals ligging nabij strand, mooi zwembad, mooie tuin en handdoek service. Voor wandeling naar winkelcentrum in centrum dienen geen grote hellingen genomen te worden. Ook bushalte op korte afstand is pluspunt. Het publiek bestaat vooral uit bejaarde mensen wat zich ook uit in de bar; toen wij er waren nauwelijks bevolkt. Er is ook een apparte bar in het hotel en aan het zwembad en appart zonneterras aan zwembad genaamd 'The level'. Dit is voor een klasse hotelverblijvers die blijkbaar beter is dan de modale klant van het hotel. Echter eenmaal de zon verdwenen is op hun deel van terras moeten zij zich toch onder de gewone hotelgangers begeven om een zetel te zoeken. Ik denk dat het verstandiger zou zijn en het restaurant met personeel en het management te vernieuwen om 'The level op te krieken want dit is momenteel rampzalig.

Meliá Tamarindos, Guest Experience Manager , 03-02-2018

Beste Marc,

Graag willen wij u bedanken voor het schrijven van een beoordeling op Zoover. De feedback van onze gasten nemen wij erg serious en geeft ons de kans om te verbeteren.

Het spìjt ons te horen dat uw verblijf niet helemaal naar tevredenheid was. De hygiene van onze Food & Beverage zones streng worden gecontroleerd door een erkend bedrijf. The Level is een Meliá concept die exclusive services en faciliteiten aanbied.

Wij hopen dat u ons nogmaals zal bezoeken als uw vakantie verblijf in de toekomst of in een van onze andere Meliá hotels.

Met vriendelijke groet, Meliá Tamarindos

• 10Sanne wolterinck11-05-2017

Fantastische vakantie gehad!

Wij hebben hier een geweldige week mogen beleven. Het hotel is prachtig en er werkt vriendelijk personeel. Er is genoeg ruimte bij het zwembad om te liggen en er worden leuke activiteiten in het zwembad georganiseert. Wij gaan zeker nog een keer terug.

• 8Jack van Grol16-09-2016

Het hele hotel was top Het eten was op zich prima, maar weinig keus Werd het snel druk, konden ze het niet bijbenen en waren sommige gerechten niet helemaal gaar

• 8Esther28-08-2016

Uitstekend hotel!

Gasten die verblijven zijn voornamelijk Duitsers en Spanjaarden, een enkele Engelsman en Nederlander. De bedden waren heerlijk king size, en we kregen na vragen een extra topper zodat ze echt zacht lagen net als thuis! Eten was goed en gevarieerd. Het was overal schoon. Wat we minder vonden sommige barmannen waren echt geen barman, sloom en introvert, hierdoor moest je echt veel te lang wachten op een drankje, terwijl het echt niet druk was. Ook bij het ontbijt en avondeten was de bediening niet altijd even vlot. De schoonmakers van de kamers kregen wel ruim de tijd om je kamer te doen en dit was wel terug te zien. Receptie was erg vriendelijk en behulpzaam! In hotel was een LEVEL service, mensen hadden andere kamers en andere privileges, dit merkte je bij de bediening in restaurant, hen mocht niets te kort komen. Prima idee, maar dit kan eigenlijk niet, in een hotel kun je niet met 2 maten meten ten kostte van andere gasten, ook niet wanneer een ander daarvoor betaald. Het gevoel van een beperkte exclusiviteit binnen 1 omgeving, terwijl we zelf dik betaald hadden voor dit 5-sterren hotel, vreemd en geen goed idee en geen goed gevoel.

• 8Rowan04-07-2016

Geweldig

Prachtig hotel met fantastische service, kamer niets speciaals maar wel schoon en netjes. Tuin en zwembad geweldig en het eten was ook erg goed en werd goed afgewisseld. Ligging lekker rustig maar op loopafstand (ca.15 min) van Playa del Ingles. Hele fijne vakantie gehad!

• 9Sanna26-05-2016

Super hotel!

Afgelopen meivakantie een week in Melia Tamarindos verbleven. Erg mooi hotel en super schoon. Iedere dag werden de kamers grondig schoon gemaakt met een sopje. Ook dagelijks werden de bedden verschoont en schone handdoeken klaar gelegd. Wij verbleven op basis van logies en ontbijt. Ontbijt erg uitgebreid. Vers fruit en vers brood aanwezig. Ook kan je ter plekke een eitje laten bakken. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Zwembad een dikke 9. Handdoekservice, ligbedden en parasols aanwezig. Bij het zwembad zijn verschillende hoekjes/plekken om te kunnen zonnen. Iets wat het zwembad wat specialer maakt. Ligging 5 km van playa del ingles af. Hier kun je voor 5 euro met de taxi naartoe komen. Stukje strand bij het hotel iets minder mooi. Aanrader om naar Amadeus strand te gaan, heel mooi blauw water. Kun je met een huurauto komen. Kosten 34 euro voor 24 uur.

Kortom erg fijne vakantie gehad in Tamarindos.

• 9Ria10-03-2016

geweldig

Wij hadden een kamer aan de zeezijde op de eerste etage: geweldig!! met een supergroot balkon met ligbedden. Het personeel doet er alles aan om het naar de zin te maken. Wij waren ontevreden over de bedden (erg hard) maar met dank aan het kamermeisje Rosa is dit perfect opgelost. Ook bij de receptie zeer behulpzaam, ze hebben ons zelfs geholpen met het inchecken van de terugvlucht. Het eten was goed, was wel buffet, maar het meeste werd ter plekke klaargemaakt, er was ook voldoende afwisseling. Ook voor het glutenvrij dieet van mijn man was veel aandacht: hij kreeg een erg uitgebreid ontbijt voorgeschoteld. Ik denk dat een kamer aan de bergzijde veel nadelen heeft: deze liggen aan de straatkant en ook in de schaduw, dit is volgens mij geen 5 sterren waard

• 10Annika27-09-2015

super mooie plek

10 dagen geweest met partner en baby in hotel Tamarindos. Super mooi hotel kamer met airco. zwembaden, ligging, personeel en eten een dikke 10

Hotel Meliá Tamarindos info

• NachtclubBeschikbaar (1)
  • CasinoBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)
  • FietsenkelderBeschikbaar

• Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (3)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • SquashBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • KanovarenBeschikbaar (1)