Aparthotel

10 reviews over Aparthotel Marina Sol in het Nederlands

mooi appartement

Ineke
1-5-2016

Een mooi groot en goed verzorgd appartement, waar niks ontbreekt. Schuin tegenover het aparthotel ligt een

autoverhuur, wij hebben hier goedkoop en tegen goede voorwaarden een auto kunnen huren.

In het plaatsje zelf is weinig te doen. Er is wel vlakbij een mooi strand.

Gereisd met partner in oktober 2015

prima verblijfsmogelijkheid

Erpee
29-4-2014

In dit aparthotel vanwege zaken 1 nacht verblijf gehad. Keurig verzorgde kamer met klein keukentje; TV met een ned. zender aanwezig; balkon met zitje. Op de 3e en 4e etage uitzicht op zee. Zwembad met rondom ligplaatsen; en als de zon achter het gebouw verdwenen is en niet meer rondom het zwembad schijnt, kun je verder zonnen op het terras op de bovenste verdieping van het hotel. Lunch is te doen in het restaurantje op de laagste verdieping; maar een diner lijkt niet erg smakelijk en heb ik dan ook geen gebruik van gemaakt.. Wegens een erg vroeg vertrek naar het vliegveld de volgende morgen, werd een keurig verzorgd ontbijt op mijn kamer aangeboden. Dat was super !

Het hotel is geschikt voor mensen, die niet van strandverblijf houden, want in de directe omgeving is geen (goudgeel) strandje te vinden.

Gereisd alleenreizend in april 2014

Goed hotel!!!

Tim
3-8-2010

Deze accomodatie bevind zich net buiten de drukte. Na 50 meter lopen kom je bij een kiezelstrand. De persoon hieronder liep langzaam, want het strand is op 15 min loop afstand makkelijk te bereiken. En het was een MOOI strand! Wij hebben een auto gehuurd en het hele eiland gehad, maar als we naar het strand gingen kwamen we toch elke keer terug bij deze! (wanneer je een auto huurt, meneer bij receptie vragen. Weet hele mooie plekken!!)

De ligging is eigenlijk perfect. Je zit overal net buiten en als je rust wilt is het hier prima te doen! Met de taxi ben je in de drukke steden (klein stukje) voor nog geen 5 euro en we hebben het ook wel eens lopend gedaan. Er slapen inderdaad veel Spanjaarden en Engelsen. Deze mensen kunnen op het balkon wel luidruchtig praten maar op de slaapkamer heb je er geen last van.

Koffiezetapparaat en waterkoker niet aanwezig. Schoonmaak is inderdaad niet top, maar ook niet goor.

Voor het geld wat je hier betaald krijg je een topvakantie!!

Gereisd met partner in juli 2010

nooit meer

driesen
23-7-2010

is geen hotel maar appartementen complex. kamers zijn vies, slechte schoonmaak.

Meubilair is aan vernieuwing toe ,muren zijn goor en vies.Bedden zijn zeer slecht veren prikken in je rug,en alles kraakt.Je krijgt geen koffiezet app en waterkoker. En de tv ontvangst is matig tot slecht behalve de spaanse zenders. service van personeel is zeer slecht geen uitleg over arco en tv en andere zaken.restaurant is vanaf 19.00 uur tot 20.30 uur opengeweest bar al helemaal niet open geweest.Welness niet in gaan was smerig. geen zandstranden in de omgeving op 3km 20/30 minuten lopen van hoog naar laag en anders om een zandstrandje wat het aanzien niet waart is. In de omgeving is niets te doen alles is gesloten.zwembad is redelijk. Er zitten alleen maar engelse en een paar spanjaarden die schreeuwen de hele dag en drinken veel geen nachtrust en overdag veel herrie bij het zwembad.Gebruik de pin automaat ook niet er zijn regelmatig problemen mee waardoor je je pinpas kwijt bent.

zonden van je geld

Gereisd met partner in juli 2010

groot appartement

habets
26-1-2010

het is een groot 2 kamer app.

buiten alle drukte gelegen en van de tweede verdieping zee zicht.

de inrichting van de keuken is sumier geen koffie pot of koffie filter wij deden een filterzakje in het zeefje en zo per kopje koffie maken.

er zijn twee kookplaatjes achter elkaar maar door de opstaande rand aan de voorkant passen er maar twee kleine pannetjes op.

er is een steelpan een kookpan en een braadpan houd er gewoon even rekening mee.aan de overkant leuk restaurant en barretje om eens te vertoeven.

een supermarkt aan de overkant met vers brood.

de bus naar de omrigende plaatsen gaat geregeld.

er is een groot dakteras met ligbedden.

maar aan de achterkant hoor je het verkeer ons stoorde dat niet.

de telefoon in het app werkte niet.

en er zijn maar 5 zenders op de tv. geen nederlandse zenders.

mar als dit geen probleem is dan zit je er prima

Gereisd met partner in januari 2010
2007

Marinasol is een hotel gebouwd in 2004, dus nog relatief nieuw. de appartementen zijn nieuw, schoon en luxe, radio, televisie (BVN), mooie badkamer met ruime douche. twee zwembaden die verwarmd zijn, mooi terras met kussens op de stoelen, wij hebbem half pension genoekt, goed gevarieerd, ruim voldoende, eten smaakt goed, maar niet heel luxe. Je hebt een mooi uitzicht over de zee vanaf de 2e verdieping. Geen animatie, mooi wellnesscenter met sauna's etc. (niet gratis) Leuke bar met televisie en internet computer. Aardige bediening. Op internet voldoende foto's te vinden voor eerste indruk. Wij hadden een auto tot onze beschikking, dit is wel nodig als je iets van het eiland wil zien. wel de windhoek van het eiland, voor geen wind, boek puerto rico. Voor ons erg fijn, man doet aan kitesurfen, dan kan hij zien wanneer het waait. voor het hotel leuke bar en restaurant, supermarkt om de hoek

Gereisd anders in juni 2007

Ruim appartement met ruime slaapkamer met veel kastruimte. Kitchenette met koelkast en kookplaat. Goed verzorgd ontbijt. Zwembad met apart kinderbad en (gratis)ligbedden. Apart te boeken wellness is leuk om een keer te doen, met name het "watermassage" rondje in het zwembad was lekker. Als je van wandelen houdt loop je via het kustpad zo naar Playa des Ingles. (aanraer) Nadeel; voor leuke eettentjes moet je er echt op uit, Play Aguilla heeft niet zo veel (meer) te bieden.

Gereisd anders in mei 2007

Geweldig complex

Rob
19-3-2007

Geweldig complex. We zijn er in Februari geweest met z'n 2-tjes. Goed eten, mooi weer, prima locatie. Echt een aanrader...!!

Gereisd met partner in februari 2006

Marinasol is een hotel gebouwd in 2004, dus nog relatief nieuw. de appartementen zijn nieuw, schoon en luxe, radio, televisie (BVN), mooie badkamer met ruime douche. twee zwembaden die verwarmd zijn, mooi terras met kussens op de stoelen, wij hebbem half pension genoekt, goed gevarieerd, ruim voldoende, eten smaakt goed, maar we hebben wel eens luxer gezien. Je hebt een mooi uitzicht over de zee vanaf de 2e verdieping. Geen animatie, mooi wellnesscenter met sauna's etc. (niet gratis) Leuke bar met televisie en internet computer. Aardige bediening. Op internet voldoende foto's te vinden voor eerste indruk. Wij hadden een auto tot onze beschikking, dit is wel nodig als je iets van het eiland wil zien. wel de windhoek van het eiland, voor geen wind, boek puerto rico. Voor ons erg fijn, man doet aan kitesurfen, dan kan hij zien wanneer het waait. voor het hotel leuke bar en restaurant, supermarkt om de hoek, Het ligt tussen bahia feliz en san augustin, kijk eens op goolgle earth.

Gereisd familie in maart 2007
2006

Buiten drukte, geen zandstrand direct in de buurt. Auto is geen must maar wel makkelijk.Halfpension is aanrader.

Gereisd anders in november 2006

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Marina Sol in San Agustín, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Marina Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.