Hotel IFA Interclub Atlantic

Hotel IFA Interclub Atlantic
7,8

39 tips over Hotel IFA Interclub Atlantic

itaker, 9-8-2015

Ga naar het winkelcentrum Atlantico. Daar komen de "locals"

Dus geen winkeliers die je naar binnen trekken of afdingen.

Taxi rit koste ons 16 + 17 euro maar hadden een top middag.

Andrea, 28-4-2015
Duiken met Top Diving (Puerto Rico) . Zeer professioneel bedrijf ! Ze halen je op vanuit je hotel , echt topservice
Ton Schimmelpenningh, 1-3-2015
Huur een auto. Dan kan je het mooie binnenland van Gran Canaria bezoeken

We hebben een aantal aanbieders voor IFA Interclub Atlantic voor je op een rij gezet:

i burgler, 30-10-2014

elke dag schoonmaak met schone bedden en handdoeken

Prachtige ligging

nicole, 28-10-2014
het aqua park is een aanbeveler vele leuke glijbanen voor jong en oud
Haemers, 31-8-2014
Ga vooral de jeepsafari doen, super leuk en naar het plaatsje porto mogen. Voor € 16,- voor 4 personen ben je na een busrit door de bergen en andere dorpjes daar.

noname4you, 26-8-2014

1) De excursie Spirit of the Sea viel ons erg tegen. We hebben 5 min dolfijnen gezien en moesten toen al weer terug en velen moesten op terugweg overgeven.

2) Aqualand is erg leuk en met de taxi vanaf het hotel slechts 7 euro. Huur daar geen band (8 euro) want die krijg je bij elke glijbaan.

3) Taxi fooi geven niet nodig

4) Het hotel shuttle busje naar zee gaat naar het Maspalomas strand en dat is een ander strand dan die je met de trap bereikt

5) Voer de katten onderaan de trap op weg naar zee

miranda, 18-8-2014
ga naar het strand zonder de bedjes dit ligt aan de andere kant van het hotel en is een heerlijk rustig en schoon strand
hoof, 12-8-2014
Het hotel ligt wel helemaal aan de buitenkant van het toeristische gedeelte, voor het strand hoef je niet ver te lopen, het is wel een lange trap naar beneden dus niet makkelijk voor kleine kinderen of buggy's. Maar anders goed te lopen hoor! Voor 2 euro p.p kun je heen en terug naar het strand.
Djoerd de Bruin, 11-8-2014
ga niet naar IFA Interclub atlantic