Hotel IFA Interclub Atlantic

7,1

66 reacties Hotel IFA Interclub Atlantic

Fohn

henny, 27-8-2018
is er een fohn aanwezig in de douche/badkamer

Handdoeken

Cynthia Huizinga, 23-1-2018
Liggen er ook handdoeken en badhanddoeken? Of moet je die zelf meenemen?

kamers

wilma, 29-5-2017
is er airco in de kamers
2 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor IFA Interclub Atlantic voor je op een rij gezet:

temperatuur zwembad in oktober

Henry, 4-4-2017
Wij willen in de herfstvakantie hier heen gaan maar kunnen de kinderen dan nog wel in het buitenbad zwemmen of is het water dan te koud ?

handdoekenservice

Jeroen, 14-6-2016
Is er een handdoekenservice? En, zo ja, wat kost dat? Alvast bedankt voor een reactie.

Strand afstand.

shirnina, 8-2-2016

nergens word duidelijk vermeld hoeveel trappen het zijn naar het strand.

en hoeveel meter het van het hotel is.

kan iemand hier antwoord opgeven??

Kinderbad

nicoleenjan1980, 8-7-2015
Op de foto's bij traveltroef en neckerman zie ik hele andere glijbanen en speeltoestellen in het water voor de kleintjes. Ik kan het alleen nergens anders terugvinden is dit nieuw??
1 reactie

Is het zwembad verwarmd nu in februari?

Petra, 18-2-2015
Weet iemand toevallig of het zwembad verwarmd is nu? We gaan as vrijdag weg en waren hier wel benieuwd naar.

kinderbad

elisa-bos, 15-2-2015

is er recentelijk een nieuw peuterbad bij gekomen?met glijbaantjes enzo voor de kleinere kinderen?op de neckermann site staat daar een foto van op maar ik kan er verder niks over terugvinden in de beoordelingen of foto,s op zoover.

hoop dat iemand mij daar een antwoord op kan geven.

kinderbad

elisa-bos, 15-2-2015
Is het juist dat er recentelijk een peuterbad bij is gekomen met glijbaantjes voor de kleinere kinderen? op de neckermann site staat er een foto van op, maar ik kan er in de beoordelingen nergens iets over terug vinden.ook niet op andere sites.