Hotel Gloria Palace San Agustin Thalasso

Hotel Gloria Palace San Agustin Thalasso
9,5

12 tips over Hotel Gloria Palace San Agustin Thalasso

Ron, 17-7-2015
Wij hebben geen all inclusive genomen. Misschien is het beter om dat wel te doen want de drankjes zijn erg duur. Ter plekken bijboeken kan ook. Indien je half pension hebt geboekt moet je p.p. 27 euro per dag bij betalen. Een drankje drinken en eten bij het winkelcentrum kan ook. Er zijn diverse restaurants waar je goedkoop kan eten en drinken. B.v. 1,85 voor een halve liter bier. Veel mensen in het hotel gingen daar eten en drinken ter variatie.
firefighter548, 10-7-2014
Zoek je een uitje er is veel wat aangboden word, maar wat niet in de boeken staat is el crocodlio een krokodillen park het is de moeite waard.
F.P.Sies, 1-2-2014
De kamers op de wat hogere verdiepingen hebben het mooiste uitzicht. Neem wat feestelijker kleding mee voor bij het diner. Wij vinden de all-inclusive formule erg makkelijk.

We hebben een aantal aanbieders voor Gloria Palace San Agustin Thalasso voor je op een rij gezet:

Carina, 24-12-2013
Als je hier verblijft ga dan ook even eten bij Piccola Italia, een echt authentieke Italiaanse keuken met de lekkerste pasta, pizza en voorgerechten, ook heerlijke cappucino en limoncello. Hij zit in het shopping center van san agustin. Normaal zijn wij echte restauranthoppers maar van de 9 avonden uit eten hebben we hier 5 maal gegeten!
Helen Keulen, 30-10-2013
Een paar dagen een auto huren en het eiland rond rijden of de binnenlanden in te rijden is zeker een aanrader.
Cindy en Kurt, 24-9-2013
In het hotel zelf hebben ze geen Belgische krant maar na een 500 meter bergaf , na het hotel FRONTAAL (niet meevolgen naar rechts!!) te zijn buitengestapt is er een superette waar ze Het Laatste Nieuws verkopen aan 2€.Na de middag wel pas de krant van de dag zelf. Als ochtend-gymnastiek kon de trip echt wel tellen omwille van de bergaf en uiteraard de bergop.

hermus joyce, 20-4-2013
Wij zijn naar aqualand geweest, absoluut GEEN aanrader... 25, 50 euro per persoon betaalt waarbij 4 attracties defect waren, we konden zelf niet in het gewone zwembad, het was attracties of niets, de attracties zijn ook niet zo heftig als op de foto's te zien is...
marieke, 7-2-2013
Ga eten bij Mini Domini: http://www.restaurantannodomini.com/
p_k_vandijk, 3-1-2013
maak leuke tripjes de taxi kost bijna niks en brengt je snel en veilig
Cornel Roest, 15-11-2012
Hoe hoger de kamer, hoe beter het uitzicht