Hotel Folias

6 reviews over Hotel Folias in het Nederlands

Heel leuk hotel. Zwembad vies

Maria,
3-9-2017

Het is een leuk hotel met vriendelijk personeel. Kamers zijn perfect bedden ook goed. Mooi balkon. Eten word na 4..5 dagen wel saai. Het is er heel rustig. Wel een groot nadeel was het zwembad die vies was we kwamen gewoon gezond en gingen weg met allebei oorontsteking

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

Fam. van den Bos,
9-8-2017

Wij verbleven hier in augustus 2017 met onze dochter van 17 jaar. WIj verbleven op basis van logies/ontbijt. Het ontbijt vonden wij iets minder maar dat was het enigste minpuntje. Het hotel is schoon en het personeel is erg vriendelijk. Op 5 minuten loopafstand sta je op het strand, en voor 4 euro sta je midden in uitgaansgebied Playa del Ingles met de taxi.

Wij gingen voor de rust op vakantie en die hebben we ook gekregen. Als je de drukte wilt op zoeken kun je naar Playa del Ingles gaan. (eventueel lopen 30 min.)

In de omgeving van het hotel ligt een winkelcentrum met diverse winkels en restaurants.

Voor iedereen die prijs/kwaliteit weet te waarderen is het een aanrader!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

rustig en vriendelijke hotel

Femke,
16-5-2017

prijs/kwaliteit niks op aan te merken.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

We hebben een aantal aanbieders voor Folias voor je op een rij gezet:

Rustig, schoon, prima basis aparthotel

Louis,
9-3-2017

De ligging van Hotel Folias is ideaal. Het hotel ligt in een rustige buurt in San Agustin, vlak bij het strand en Playa de Ingles ligt op loopafstand. De looproute naar Playa de Ingles voert langs het strand en is mooi (ongeveer een half uur)

De kamers zijn eenvoudig en gedateerd, maar schoon. Het bed kan absoluut beter. Het ontbijt is een standaard hotel ontbijt met goede en minder goede zaken. Wel is er voldoende keuze.

Het zwembad en het terrein worden iedere dag schoongemaakt. Verder zijn de openbare ruimten in het hotel schoon en netjes. Het personeel is aardig en behulpzaam. Vooral de receptioniste Karin was heel aardig en behulpzaam.

In de periode dat wij er waren zaten er voornamelijk Zweedse bejaarden en dat vonden wij helemaal niet erg aangezien wij echt er voor onze rust waren.

Wij gaan er zeker nog een keer naar toe in de meer rustige periode op Gran Canaria

Gereisd met partner in maart 2017

Nooit meer!

Fam. Eijkmans
12-9-2016

De kamers zijn erg verouderd, schimmel in de badkamer, bedden zijn doorgezakt, heel gehorig. Het eten is gewoon slecht! Wat warm hoort te zijn is lauw/koud en het brood is niet vers. Heel weinig keus ondanks t buffet. We hebben na 5 dagen de moed opgegeven en gelukkig konden we nog omboeken.... Voor ons geen herhaling bij Folias

Gereisd met partner in september 2016
2008

Prima hotel, verzorgde ruime kamers, dagelijks schoongemaakt incl. schone handdoeken, vriendelijk en behulpzaam personeel. Rustige ligging, vlakbij strand, winkels en wandelpromenade naar Playa del Ingles. Een aanrader!

Gereisd met partner in februari 2008

We hebben een aantal aanbieders voor Folias voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Folias in San Agustín, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Folias zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.