Hotel aan zee, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag26°17°
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Dunas Don Gregory voor je op een rij gezet:

18 reviews over Hotel Dunas Don Gregory in het Nederlands

Ligging prima; prima eten, zeer vriendelijk personeel

Gerenoveerde badkamer heeft geen privacy meer: je moet je aan/uitkleden in de slaapkamer!!. Het water loopt ook in de slaapkamer. Begreep dat er over de douche veel wordt geklaagd. Veel muziek vanuit de nieuwe buitenbar. Elke avond animatie! Hoorbaar op je balcon. In zijn geheel bezien is de verbouwing van 2017 een sof.

Gereisd met partner in januari 2018
Mrs. Kurz, Reputation Manager, 7-2-2018

Dear Client,

thank you for choosing the hotel Don Gregory**** for your holidays. We appreciate that you took some time to write an evaluation about your experiences with us. Great that you enjoyed the received treatment of our staff, that the food was to your taste and that the location of the hotel suited you. We apologize that we did not meet your expectation with the refurbishment, especially in the rooms, and that the music was not enough adjusted. We like to inform you that reception and guest relation service is available on a daily basis for all our clients to find solutions for everyone while they are on holiday with us. Please do not hesitate to contact with us.

We hope to receive the opportunity to welcome you one day again in hotel Don Gregory****.

Kind regards,

Guest Relations Service

matig

Carin & Rogier
19-9-2016

Fijne kamer, fijn zwembad.

Absoluut geen lekker eten!

Gereisd met partner in augustus 2016

Geweldige vakanyie

J h de Bruijn
25-6-2016

Don Gregory is een geweldig hotel

Gereisd met partner in januari 2016

Tjingo

Mooi hotel en goed eten!

J.P. van der Heijden
10-5-2016

Dunas Don Gregory is uitermate geschikt om tot rust te komen. Als je drukte wil, sta je binnen 15 minuten in Playa del Ingles.

Wordt volgend jaar gerenoveerd, maar is een prima hotel!

Gereisd met partner in mei 2016

Gedateerd en alleen voor 60+

Rob
12-6-2015

Absoluut zeer vriendelijk personeel, eten redelijk maar zoals eerder vermeld, weinig variatie. Gemiddelde leeftijd erg hoog, waar animatie ook op is afgestemd. Ligbedjes strand € 7,50. Ligging hotel i.d.d. direct aan zee, echter buiten het hotel weinig te doen. Shoppingcenter aan de overkant vervallen en leegstand. Absoluut niet voor jongeren. Voor een beetje leven buiten het hotel, half uur lopen. Excursies vrij prijzig.Weerbeeld juni; bewolkt en fris op z'n tijd. Tip; ga niet in op de welbespraakte en vlotte straatverkopers met krasloten en mooie pijzen die je wint. Dit betreft Timesharing!! Voor ons was deze bestemming éénmalig.

Gereisd met partner in juni 2015

Hotel voor pensionados

Ronald
26-5-2015

Hotel Don Gregory is een fijn hotel voor oudere mensen. Gemiddelde leeftijd van gasten is erg hoog. Kinderen zijn er bijna niet. Groot voordeel is dat het hotel geweldig mooi geleden is; direct aan het strand. De omgeving is erg rustig. Om 23.00 stopt de muziek en gaan de lichten op het terras uit. Alsof men wil dat je naar bed gaat, Terwijl het all-in tot 24 uur loopt. Als je een all-in bandje om je arm hebben lopen ze ook een stuk minder snel dan wanneer je geen bandje hebt. Nadeel is ook dat 's morgens de oudjes een bedje bij het zwembad reserveren met hun handdoeken. Vaak zie je ze maar een uurtje per dag bij het zwembad. De hotelleiding doet daar helaas niets aan. Het eten is redelijk. Helaas niet veel variatie en voor vegetariërs is er erg weinig keuze.

Voor ons zal het bij dit ene verblijf blijven.

Gereisd met partner in mei 2015

Super ligging. Hotelgebouw kan facelift gebruiken.

Theo Krewinkel
22-12-2014

Dit hotel ligt op een niet te evenaren super locatie, direct aan het strand. Het hotel gebouw zelf in al zijn facetten heeft eigenlijk dringend een facelift nodig. Dit zou dan alles nagenoeg perfect maken. De hygiëne, de kwaliteit en het aanbod van het eten is prima in orde en het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ook misten wij een goede spa faciliteit. Playa des Ingles is goed te belopen vanuit dit hotel via een prima en mooie boulevardweg.

Gereisd met partner in december 2014

De touroperator promoot het hotel ondermeer omwille van zijn ligging tegenover het shoppingcenter. Zoals reeds anderen op deze site hebben aangegeven is dit shoppingcenter niet echt de moeite waard. Neemt niet weg dat de ligging van het hotel wel een aantal andere troeven heeft. Rustig gelegen, dus ook heerlijk rustige nachten en alle kamers met zeezicht. En toch op wandelafstand van het drukkere Playa del Inglès.

Het hotel is inderdaad wat verouderd, maar goed onderhouden. De schoonmaak van vooral de badkamer kon echter wat beter.

Wat vooral geweldig is aan dit hotel is de goede keuken, met zeer gevarieerde en kwalitatief goede buffetten! Lege schotels worden onmiddellijk aangevuld en alles is op de juiste temperatuur geserveerd. Daarenboven een zeer vriendelijke service van het personeel en daarmee kan je vakantie niet stuk. De pluspunten wegen zeer op tegen de kleinere minpunten, dus voor mij is dit een aanrader.

Gereisd met partner in november 2014

Geweldig

Frits
20-3-2014

Een erg fijn hotel, geweldige service, prachtige ligging echt een aanrader, met goede huisregels (tijdens diner gepast gekleed)

Gereisd met partner in maart 2014

Zeer de moeite waard

veenbrink
1-2-2014

Bijzonder prettig verblijf gehad van 1 week. Zeer de moeite waard. Gericht op de wat oudere vakantieganger. Het eten, zowel het ontbijt, de lunch en het diner was prima in orde. Keus genoeg. Zeer prettige accommodatie en direct aan de overkant van de straat veel winkeltjes en leuke restaurantjes. Absoluut voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in januari 2014

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dunas Don Gregory in San Agustín, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dunas Don Gregory zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.