Géén boekingskosten
SpanjeGran CanariaSan AgustínHotels San AgustínHotel Corallium Beach by Lopesan - Adults Only

Hotel Corallium Beach by Lopesan - Adults Only

SpanjeGran CanariaSan Agustín

8.9FantastischScore uit 109 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

110 Reviews over Corallium Beach by Lopesan - Adults Only

• 9Mevr van der Linden05-05-2022

Fijn hotel en rustige ligging

We hebben een fijn verblijf van een week gehad in dit mooie hotel. Personeel is vriendelijk, zowel binnen als buiten wordt alles goed schoon gehouden. Zwembad is deels verwarmd en het is prima vertoeven. Meer dan genoeg ligbedden en parasols, dus geen ergernis en handdoek leggen. Buffetten zijn altijd goed aangevuld en gevarieerd. Voor ieder wat wils en daags afwisselend. Prima eten. Hotelkamer is netjes. Let op bij het boeken, beide vleugels van het hotel hebben zijzeezicht maar de ene kant kijkt voornamelijk uit over parkeerplaats. Wij hadden zeezicht geboekt maar kregen een kamer met beperkt zicht. Meteen naar de receptie gegaan en een andere kamer gekregen. Dit is een ideaal hotel voor de rustzoeker. Tip: autoverhuurbedrijf Amurga letterlijk om de hoek. Verhuurt fijne auto's voor zeer aantrekkelijk tarief. Online ook te boeken, prima service.

• 8Angela schuurkes22-03-2022

Aangenaam verblijf op toplocatie

Pluspunten..waren de schone kamers het lekkere eten en vooral de ligging van het hotel direct aan het strand. Minpunten zijn toch wel de trage stroperige incheckprocedure Gewoonweg hilarisch hoe er een lange rij wachtenden staan omdat de receptionist een ellenlang verhaal ophangt over allerlei onbenullige niet relevante zaken. In onze optiek komt het hotel personeel tekort omdat er gewoonweg overal lange rijen staan,het restaurant constant vol loopt en de tafels niet afgeruimd kunnen worden. De lounge is prachtig maar savonds leeg omdat er geen personeel is om de bar te runnen. Onderbezet hotel met vriendelijk personeel dat alles doet om jou het naar de zin te maken. Klein puntje ter verbetering is toch wel de placemats in het restaurant die voortdurend worden schoongepoetst maar niet vervangen. Logistiek gezien zou het misschien wel beter zijn om een formule te handhaven. Halfpension all inclusive en loopt door elkaar

• 10Alkmaar10-01-2022

FANTASTISCH

Geen voordeelkamer boeken:-) Zit aan een drukke weg. Voor de rest een supervakantie gehad. Fantastisch eten, zeer vriendelijk personeel, ontzettend schoon. Van 18 tm 30 december prachtig weer gehad. Vlak aan het strand....voor mensen die slecht ter been zijn erg handig.

• 9Hans van der Voort22-10-2021

TOPPER

Prachtig hotel, vriendelijk personeel, Kamers schoon, eten meer dan voortreffelijk, direct aan het strand/boulevard. HEEEEL prettig geen kinderen.

• 5Alfons Vos12-11-2019

nooit meer

Waren hier nu voor de tweede keer maar daar zal het ook bij blijven, de dingen waar we de eerste keer tegen aan liepen zijn niet echt verbeterd, eerder verslechterd. Het hotel pretendeert op welness en gezond voedsel, het tegendeel is waar. Het rookbeleid is iets verbeterd door niet meer te mogen roken op de balcons maar daarentegen hebben de rokers het grootste en zonnigste gedeelte bij het zwembad gekregen en mogen de niet rokers genoegen nemen met 1/3 van de ruimte en dan nog in de schaduw. De bedjes bij het zwembad staan zo dicht op elkaar dat je geen eens normaal er tussen kan komen, door zelf op te stapelen krijg je wat meer ruimte. Het eten was gebaseerd op de Duitse en Skandinavische gasten en niet echt veel afwisseling. Het was fijner geweest om wat meer afwisseling en wat Spaans eten. Hebben dit ook al vorige keer aangegeven maar nog steeds niks aan gedaan Hotel zelf is netjes ook de kamers. Personeel vriendelijk en werkt hard

Corallium Beach, Manager, 20-11-2019

Dear Alfons, Thank you for having choosing the Corallium Beach by Lopesan Hotels Beach Hotel as your holiday destination on Gran Canaria.

We are really sorry to know that you did not fully enjoy your experience we appreciate your commet regarding our staff.

We really hope you give us a second chance, to show you that our Hotel is a lovely hotel and we try to improve every day.

Kind regards, Corallium Beach by Lopesan Hotels

• 10Marcel03-10-2019

Prachtig hotel , we hadden all inclusieve en kwamen niks te kort , veel variatie bij het eten we hadden een prachtige kamer met uitzicht over zwembaden en zee ! Vanuit hotel liepen we zo het strand op ! 8 dagen waren helaas te snel voorbij

Corallium Beach by Lopesan Hotels, Manager, 20-11-2019

Dear Harold, Thank you for sharing your experience with other users. It is certainly very helpful to know what other travellers think about us. For our part, we are happy that you enjoyed a pleasant stay with us and we hope to see you again soon in the hotel. Follow our hotel profiles on social networks to stay updated with our latest news. With kind regards, Corallium Beach by Lopesan Hotels

• 6harold04-07-2019

nooit meer

het is ons niet bevallen het eten blijkt via catering aangeleverd en je krijgt maar 1 drankje met eten ,het strand is zwart zand ,er staat dat ze 2 bars hebben maar er is er maar 1 open geweest ,de animatie was slecht kan het geen animatie noemen het blijkt een niet rokers hotel te zijn en je mag ook niet op je balkon roken dit was niet aangeven bij althours vriendin was slecht ter been er waren ook shops in de buurt dan moet je al een taxi gaan nemen en na het uit boeken voor 12 uur is het al inclusief ook afgelopen dan maag je bij boeken tot je opgehaald word aar dat kost je 10 euro per uur schande we hebben van althours ook niemand gezien of gehoord dus nooit maar onze ervaring we gaan nooit meer het personeel werkt zich kapot en zijn ook zeer vriendelijk iets positief

Dear harold

Thank you very much for sharing your opinion on Zoover and having chosen our hotel for your holidays.

We would also like to thank you for your lreview, which will be very helpful for future guests. We kindly inform you that it is forbidden to smoke on the balconies becasue a Spanish law we also have already take note of your comment regarding the all inclusive to consider it for future improvements. We kindly inform you that our Public Relations Department is always at your disposal for any suggestion or concern you may have in a future stay, since our main goal is to have our costumer satisfied to the most.

We really look forward to welcoming you again in our hotel and remain. Kind regards, Corallium Beach by Lopesan Hotels

• 7j aarts09-06-2019

goed hotel

nog niet zo lang geleden gerenoveerd hotel . alles net en schoon , voor spaanse begrippen moderne , niet zo grote , kamer en badkamer. [ alles aanwezig zelfs scrub en bodylotion ] matrassen zijn wel aan vervanging toe . Vriendelijk personeel . Eten was ook goed genoeg variatie . Jammer dat de All Inclusive formule niet alles omvangt , alleen de goedkopere drankjes en koffies uitchecken voor 12 uur is ook uitchecken van all Inclusive . Dus alleen eten en drinken na bijbetaling . Vind ik wel een minpuntje. Pluspunt is wel de 18+ formule lekker rustig. Overigs wel heel veel duitse gasten Hotel had ook een 4 sterren kunnen zijn wat mij betreft . Vooral de ligging , vanuit het hotel zo het strand op.

Customer Service, Manager, 14-07-2019

‘Dear J aarts Our main objective is offering excellent service to our clients. We hard day after day to be able to achieve this and there is no better reward than reading an opinion as positive as the one which you have written. Thank you.

We would like to inform you that all our mattreses are new please next time do not hesitate to contact us, we can change your mattress or put a topper to make it softer We hope to maintain this connection in the future and have the pleasure of a visit from you in the future.

Kind regards,

Corallium Beachby Lopesan Hotels

• 8Frans07-06-2019

Prima verzorgd genieten van rust en natje en droog

Een weekje geheel zorgeloos ontspannen.

Customer Service, Manager, 14-07-2019

Dear Frans, Thousands of visitors stay with us each year, but we still feel as happy as the first day when a client lets us know that their time in the hotel was satisfactory. We would like to thank you for the trust that you placed in us. We hope that there are still some corners of Gran Canaria for you to discover and that you do so together with us again.

With kind regards,

Corallium Beach by Lopesan hotels

• 9Sandra02-06-2019

Een absolute aanrader voor een heerlijke vakantie

Heerlijk hotel op locatie net buiten het massa toerisme deel. Prima strand en zwembad op loopafstand. Medewerkers vriendelijk, buffet is gevarieerd en lekker. En de afwezigheid van kinderen is fijn. Kamers zijn klein maar comfortabel en doelmatig. Voor evt. extra’s als kluis, parkeerplaats en bijzondere kussens moet worden betaald. Prettig is de aanwezigheid van badlakens. Voldoende supermarkten op loopafstand. En ook wandelen langs de boulevard naar Playa de Ingles is aan te raden. Nadeel is de aanwezigheid van rookplaatsen rondom het hotel, de rook komt de kamer binnen. Ook roken op het terras en langs het zwembad is helaas toegestaan. Vooral bij een kamer op een lagere etage zorgt dit voor overlast.

customer Service, Manager, 14-07-2019

‘Dear Sandra, Thank you for choosing us for your last visit to Gran Canaria. It gives us great satisfaction to know that you enjoyed your stay at the hotel. Thank you for sharing your experience with other holidaymakers and for your comments giving us ideas for our future. We would like to inform yuo that it is not allowef to smoke on the terrace or balconies please next time inform us at the reception We hope that we will see you again at the hotel.

Kind regards,

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (2)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

• Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (2)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)