Appartement Acapulco

13 reviews over Appartement Acapulco in het Nederlands

Prima!

Assenberg
17-8-2019

Prima appartement, ruim, schoon en volledig ingericht, ook de keukenatributen zijn goed en compleet. Fijne bedden, niet te hard en niet te zacht. Zwembad goed en schoon. Strandjes voor de deur, lekker hoor! Bij receptie een "mini-bieb", altijd handig. Supermarktje op 2 minuten met alle dagen vers brood. Hiernaast een voordelige (!) autoverhuurder. Ook met de bus is het eiland goed te bereizen natuurlijk, maar auto is toch net wat fijner. Wel parkeerproblemen in alle toeristencentra. Ga vooral het binnenland in. Mooier dan de kale ( door de wind) kustlijn. Appartementcomplex ligt rustig, buiten de supermarkt is er niks in de directe omgeving. Voor wat meer reuring kun je naar het naastgelegen San Augustin. Met auto 5 min. ( Buiten parkeertijd om;-)). Lopen 20 min. wat echt goed te doen is.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019
Geboekt bijneckermann.nl

acapulco was voor ons zeer prettig

P.C.Seijsener
14-3-2019

als je afhankelijk bent van bus en bushalte is niet alleen de afstand in meters belangrijk maar ook de stijging en afdaling van de weg naar de bushalte toe. afstand van 500 meter is dus niet voldoende voor ouderen die moeite hebben met stigen en dalen.

Gereisd Met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

complete rust

henri coolsaet
9-12-2018

Ik heb 2 weken alleen verbleven in een bungalow in Acapulco, en heb genoten van de rust, dat je in een all-in hotel nooit vind Het complex is een beetje gedemodeerd en volledig op duitstaligen gericht, zowel het restaurant als het tv aanbod, maar ik moet zeggen dat alles zeer goed verliep "ordnung muss sein" Het viel mij op dat alle mensen zo rustig zijn, geen lawaai, en dat compenseert voor mij volledig het wat gedemodeerde appartement Het restaurant was zeker niet slecht, maar een beetje éénzijdig Enfin, als je nog goed te been bent is Aguila een leuk plaatsje, en met de bus kan je alle kanten op, een huurwagen is hier wel een probleem, want je geraakt hem bijna nergens kwijt Enfin ik heb een goede vakantie gehad, maar ben dan ook een mens die de rust opzoekt, en niet de gekte van een all-in

Gereisd Alleenreizend in november 2018

Ferry
31-10-2018

Prima en stil complex. Klein zwembad, maar de zee is vlakbij. Schoon en ruim voldoende voor twee pers. Goede bedden. Om zelf te koken is het keukengereedschap mager uitgerust. Maar er is een restaurant direct om de hoek, op het zelfde terrein. Om de dag schone handdoeken en 1x nieuw beddengoed. Zeer gewaardeerd 👍🏻👍🏻

Gereisd Met partner in oktober 2018

prima

A.Helling
15-10-2018

het is een mooi en verzorgd park . prima bungalow .Schoon en licht Wiffi heel erg slecht en doen er niets aan en volgens ons sluiten ze hem af als ze er niet zijn. Jammer maar je betaald er wel voor(.9euro) Je moet wel rekening houden dat er weinig terrasjes zijn in de buurt en winkels. en als je moeilijk ter been bent ,er zijn veel trappen naar het strand en via de weg is het steil naar beneden en boven.

Super!

Ton
8-10-2018

Wij hadden een geweldig appartement met uit zicht op zee. Er werd iedere dag schoongemaakt en om de twee dagen schone handdoeken en bedverschoning. Het ontbijt in het restaurant was voldoende en je kon er een heerlijk diner krijgen. Om iets van de omgeving te zien is een auto wel noodzaak. Het dorp op zich is heel rustig met heel weinig restaurants. Al met al 14 dagen geweldig genoten

Geboekt bijneckermann.nl

heerlijk als je van rust houd

sylvia
24-9-2018

appartement iets wat gedateerd maar schoon en netjes ….zwembad klein voor ons geen probleem strand mensen ..rustig om heerlijk een weekje bij te komen … restaurant heerlijk eten de wijn perfect jammer geen bar om iets te drinken … maar op ons grote balkon gedaan met uitzicht over zee … om de hoek een supermarkt voor een heerlijk ontbijtje te maken ….verder rustig vlakbij playa del ingles voor vertier en winkeltjes....lopend of met een taxi voor 6,50 ….

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Rusige relax vakantie aan zee

Irene
24-9-2018

Schoon kleinschalig apartementen complex met vriendelijk personeel. Veel Appartementen hebben uitzicht op zee. Met winkeltje dichtbij en bushalte waar bussen stoppen voor het hele eiland ben je zo waar je wezen wilt. Maar de authentieke kleine strandjes in de buurt van dit complex zijn niet te evenaren door de grootschalige toeristische stranden elders op het eiland.

Gereisd Met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooie ligging aan zee maar niet voor een 2de keer

mario
15-9-2018

als je een auto huurt en zeker in een drukke tijd,houdt er rekening mee dat je die vaker niet dan wel kwijt kunt vlakbij het complex,dan is het toch nog een stuk lopen als je hem uiteindelik ergens hebt kunnen parkeren,en op loopafstand is er bijna niets te vinden om gezellig iets te drinken op terras.

prima vakantie

Niels
19-7-2018

We hadden een 2k.appartement op de eerste verdieping met zee- en zwembadzicht. Het appartement was erg netjes, schoon en voldoende ruim voor drie personen. Op het balkon was een zitje en er stonden twee ligbedden. Er was vijf keer per week schoonmaak en handdoekenwissel. Het zwembad werd zes keer week schoongemaakt. Bij het zwembad stonden een beperkt aantal ligbedden, maar deze waren nooit allemaal bezet. De receptie is beperkt open: als er nieuwe gasten komen en verder 's ochtends en 's middags een uurtje. Het restaurant is niet aan te bevelen. De vrouw van de bediening heeft totaal geen interesse in haar gasten en toen we nog een dessert wilden bestellen gaf ze een diepe zucht. Op de kaart staat ook vrijwel alleen Duitse kost. Het plaatsje Playa del Águila is erg rustig. Er is alleen supermarktje en enkele hotels/appartementen. Voor ons prima, maar als je leven en drukte zoekt, ben je hier verkeerd.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Magnetron

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Acapulco in San Agustín, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Acapulco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.