Hotel Abora Interclub Atlantic by Lopesan Hotels

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Tonen op kaart

Hotel IFA Interclub Atlantic Gran Canaria is een kindvriendelijk hotel in de buurt van San Agustín. Het is een groot hotel en een populair plekje onder Nederlandse vakantiegangers. Het hotel heeft een rustige ligging, maar vanaf het hotel kun je heel veel te voet bereiken. Al kun je natuurlijk ook de taxi nemen. Benieuwd wat IFA Interclub Atlantic verder te bieden heeft? Lees met ons mee.

Kinderen voelen zich in Hotel IFA Interclub Atlantic Gran Canaria al snel thuis. Twee van de animateurs zijn namelijk Nederlands. Zo kunnen zij gemakkelijk meedansen met de minidisco en meedoen met activiteiten. Ook de zwembaden zijn een favoriet plekje van kinderen tijdens een vakantie in dit hotel. Jelita schrijft: ‘Leuke zwembaden met glijbanen (waar je alleen vanaf mag als je kunt zwemmen zonder bandjes!)’ Ook als volwassenen zit je hier goed, want er zijn genoeg ligbedden voor iedereen. In het laagseizoen is het water in het zwembad wel wat aan de koude kant.

De meesten van de gasten verblijven in IFA Interclub Atlantic op basis van all-inclusive. Het eten in dit hotel is dan ook prima. Het eten is goed op temperatuur en tijdens het diner is er elke avond een ander thema. Zo eet je geen dag hetzelfde. De eetzaal is wel een beetje sfeerloos en het is er vaak druk. Bas Wildenbeest schrijft nog dat je ook bij het zwembad goed en gevarieerd kunt eten.

Reviewers zijn tevreden over de hotelkamers in IFA Interclub Atlantic. Zo ook Marjolein: ‘De kamer zag er piekfijn uit, wij hadden een familiekamer met voldoende ruimte en een grote inloopkast.’ De kamers zijn schoon en je hebt een ruim terras. Airconditioning is niet bij de prijs inbegrepen, maar deze kun je huren. Wil je dit? Hou hier dan tijdens het boeken rekening mee, want niet alle kamers hebben airconditioning. Verbeterpunten zijn de bedden, die zijn namelijk vrij hard. Als je verblijft in een kamer dichtbij de bar, kan het soms rumoerig zijn en kun je wat overlast ervaren.

Ligging

IFA Interclub Atlantic ligt buiten het centrum van San Agustín. Toch kun je alles wat je nodig hebt tijdens je vakantie hier te voet bereiken. Reviewer Mariska Stoel: ‘Resort ligt vrij afgelegen, maar strand ligt dichtbij. Ongeveer 15 minuten lopen, kon ook korter via een trap van 153 treden.’ Ook de supermarkt en het winkelcentrum liggen op loopafstand.

Wil je toch meer zien van het eiland? Dan tipt Nathalie: ‘We hebben een auto gehuurd om de omgeving te verkennen en dat is een aanrader!’ Jelita tipt dat je tegenover Hotel IFA Interclub Atlantic Gran Canaria goedkoop een auto kunt huren. Naar welke plek op Gran Canaria rijd jij het eerst? Sla het binnenland van dit Spaanse eiland zeker niet over. Dit is echt de moeite waard.

Ben je ook fan van dit kindvriendelijke hotel? Stap in dat vliegtuig naar de zon!

525 reviews over Hotel Abora Interclub Atlantic by Lopesan Hotels

• 2019
    9Miranda27-12-2019

Een geweldige kerstvakantie gehad in een geweldig

We zijn zojuist weer thuis aangekomen na een onvergetelijke vakantie in dit resort. Bij aankomst waren we even stil omdat het hotel van buiten niet meteen heel aantrekkelijk is maar eenmaal binnen waren onze twijfels meteen verdwenen. Ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel (van de baliemedewerker tot de obers, van de kamermeisjes tot de entertainers) Echt Top!! Mooie nette kamers, mooi uitzicht hadden wij op de prachtige tuin. All inclusive was perfect, het eten was geweldig en als er mensen zijn die hier commentaar op hebben dan weten wij niet wat zij thuis eten. Wij zelf hebben een restaurant en weten wat kwaliteit is en daar was hier zeker niks op aan te merken. Het kerstdiner was spectaculair (we hebben er echt van genoten) ongelooflijk hoe we werden ontvangen door al het personeel, super lekker en een lust voor het oog. Ook nog onze complimenten voor het entertainment team... Onze kids hebben genoten en wij erg gelachen!

Abora Interclub Atantic Hotel, Manager, 02-01-2020

Beste Miranda, duizenden vakantiegangers komen elk jaar naar ons hotel, maar we zijn altijd blij als een gast ons laat weten dat hun verblijf bij ons bevredigend is geweest. We willen je bedanken voor het vertrouwen dat je in ons hebt gesteld. We hopen dat er nog veel hoeken te ontdekken zijn op Gran Canaria. We willen dit graag samen met u ontdekken. Met vriendelijke groeten, Abora Interclub Atlantic by Lopesan Hotels

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 4Hendrika16-12-2019

Nooit meer al mag ik gratis komen!

Prachtige kamers, zwembad niet verwarmd wat wel wordt gezegd. Weinig keus qua eten en vaak lauw/ koud. Zijn ook buiten gaan eten. Men belooft all inclusieve op je kamer stond een koffiezetapparaat, alleen moet je bij de receptie wel de koffie ophalen en betalen, net zoals je cocktail dus semi all inclusieve. Vele apparaten in de eetzaal out of order geen broodrooster en koffiemachine, ook de Lift meerdere malen kapot! Veel werkzaamheden/ lawaai in het hotel.Personeel niet vriendelijk, wel het animatie team. Voor ons geen tweede keer Abora, is geen 4 sterren waard. Veel toeristen oa Engelsen, Duitsers en Nederlanders waren ontevreden! Jammer ook ik had me zo verheugd op deze vakantie.

Abora Interclub Atantic Hotel, Manager, 24-12-2019

Beste Hendrika, Allereerst willen we u bedanken voor het kiezen van ons hotel voor uw laatste verblijf in het zuiden van Gran Canaria en voor het nemen van de tijd om uw mening te publiceren op Zoover. Het spijt ons te lezen dat u niet helemaal tevreden was met uw verblijf bij ons. Helaas hebben we geen reserveringsnummer om uw kamerinformatie te bekijken. Wij danken u voor uw opbouwende kritiek. Het welzijn van onze gasten is altijd onze topprioriteit, het spijt ons dat we deze keer niet in staat waren om u deze indruk te geven. We kijken ernaar uit u binnenkort weer als onze gast te mogen verwelkomen, om u opnieuw te overtuigen van onze service en verblijf,

We maken van de gelegenheid gebruik om Kerstmis te feliciteren, Abora Interclub Atlantic by Lopesan Hotels

Gereisd met partner in december 2019

• 7didier26-04-2019

De moeite waard

wij waren met 3 koppels van 17 maart tot en met 26 maart in promo kamers. Er was geen zicht maar dat hadden wij ook niet verwacht. Dit was ons ook medegedeeld bij aankomst. Het eten was ok en animatie eveneens. Hotel is rustig gelegen en misschien niet zo geschikt voor mensen die slecht te been zijn (155 trappen naar het strand). Service aan het onthaal was super. Heel vriendelijk en behulpzaam. Zeker zijn 3 sterren waard voor spaanse normen. Iets te ver gelegen van het centrum en dit is ook de enige redden dat ik hier niet meer zou boeken.

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 10Gerben Hollander16-04-2019

zeer goed

Goed hotel all inclusieve zeer goed. Avondeten zeer goed vooral goede temperatuur voor elk wat wils (kip,vlees en vis) elke avond andere thema. Kamer goed verzorgd alle dagen schone handdoeken en kamer schoongemaakt. Bedden goed . Fantastisch hotel niets op aan te merken Overal goede zitplaatsen en vooral aan zwembad voldoende ligbedden . Tussendoor aan zwembad genoeg te eten met variatie. Animatie ruim voldoende zeker voor kinderen. Hotel is even buiten San Augustin lopen moet geen probleem zijn.

IFA Interclub Atantic Hotel, Manager, 17-04-2019

Dear Gerben,

housands of visitors stay with us each year, but we still feel as happy as the first day when a client lets us know that their time in the hotel was satisfactory. We would like to thank you for the trust that you placed in us.

We hope that there are still some corners of Gran Canaria for you to discover and that you do so together with us again.

With kind regards,

Azahara CH Public Relations

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Gesink27-03-2019

Goeden fijn verblijf

Ligt op een heuvel ver van winkels enplayaingels Wel een fijn hotel en goed eten en leuke goede shows

IFA Interclub Atantic Hotel, Manager, 31-03-2019

Dear Gesink,

Thank you so much for your nice review about your holiday at IFA Interclub Atlanic Hotel. We are glad to read you had a nice time here with us and hope enjoyed it a lot.

We look forward to welcoming you soon and remain at your entire disposal.

Kindest regards,

Alleen gereisd in april 2018

• 9K Brand05-02-2019

Hartstikke goed allemaal

Prima hotel en restaurant en omgeving van hotel

IFA Interclub Atantic Hotel, Manager, 08-02-2019

Dear K Brand,

Many thanks for sharing your personal review at IFA Interclub Atlantic Hotel with other many future clients. We cannot be hapiper to read you enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you very soon!

Do not hesitate to contact us; we will be pleased to help you.

Warm regards,

Gereisd met partner in februari 2019

Geboekt bij neckermann

• 4ricardo12-01-2019

Heel Slecht !!

Bij aankomst kregen we te horen dat we beter een familiekamer konden nemen en daarvoor extra voor moesten betalen omdat onze kamer die we geboekt hadden op een onrustige plek was, kosten wel even 150,- extra. - Savonds is er weinig te doen op het resort. -De plek voor de animatie is binnen in een te kleine omgeving waardoor deze om half 8 al vol zit. -Bedje leggen voor 07.00 uur anders heb je pech. -In de omgeving is niks te doen. - het eten is saai maar wel te doen. - rondom het zwembad is het veelste glas. Hebben super veel kinderen zien vallen helaas. Halvewegen de vakantie was op onze kamer 500 euro gestolen. De enige die in de kamer kan is de schoonmaakster maar bewijs het maar. Veel mensen die in het hotel waren en naar de winkelcentrums waren geweest zijn belazerd en afgezet door de winkeliers daar. Nooit meer!!

IFA Interclub Atantic Hotel, Manager, 14-01-2019

Dear Ricardo,

Firstly, we would like to thank you very much for having chosen IFA Interclub Atlantic Hotel. We are very sorry that we could not match up with your expectations and apologise for any inconvenience during your stay. We would like to inform you that all comments and rates are seen by our management team in order to take a closer look to them and try the best to improve our services.

We would like to thank you again for reviewing us and we would be delighted to welcome you again at our hotel.

Kind regards,

Azahara Campos

Public Relations

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

• 4Hidde02-01-2019

Zwembad te koud

Het zwembad is zoooooo koud brrrr zelfs het verwarmde gedeelte was nauwelijks warm

IFA Interclub Atantic Hotel, Manager, 04-01-2019

First of all, we would like to thank you very much for having chosen IFA Interclub Atlantic Hotel for your recent stay in Gran Canaria and also for your review on Zoover.

We are sorry that we could not match up with your expectations and would like to apologize for any inconvenience during your stay.Also we would like to add that all comments and rates are seen by our management team in order to take a closer look to them and try the best to improve our services.

Either way, we would like to thank you again for reviewing us and we would be delighted to welcome you again at our hotel.

With best regards,

Azahara Campos

Public Relations

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

• 2018
    3Katie26-11-2018

Vreselijk

Dit is een all inclusive hotel waar massa’s mensen verblijven. Het eten is smakeloos. De gasten drinken graag, pissen tegen de buitenmuren, staan ‘s nachts te schreeuwen, als de disco eindelijk stil is. Ik heb een andere kamer gekregen, omdat ik in de eerste mijn buren letterlijk kon verstaan door een verbindingsdeur. Nu kan ik midden in de nacht ‘genieten’ van het lawaai buiten.

IFA Interclub Atantic Hotel, Manager, 28-11-2018

Dear Katie,

Thanks for reviewing IFA Interclub Atlantic Hotel on Zoover. We are worried to read your comments and apologise for any inconvenience during your stay with us. We would like to inform you that all clients' comments are read by the management team in order to take them into consideration for future improvements.

Of course, we will be glad if you decide to come back and remain at your entire disposal.

Warm regards,

Alleen gereisd in november 2018

• 8Stephanie03-11-2018

Fijn, schoon hotel voor een relaxte vakantie!

Fijn hotel in de luwte van Maspalomas. Met een klein stukje lopen ben je bij een supermarkt, en na nog wat verder bij het winkelcentrum. Het eten is echt super. Elke dag anders, veel keuze, top. Het is wel superdruk in de eetzaal, niet echt sfeervol. De bedden in de standaardkamer zijn vreselijk. Je voelt de veren er doorheen en ze kraken aan alle kanten. Echt een groot minpunt. In de familiekamers zijn ze om een vreemde reden stukken beter. Verwacht geen luxe kamer, maar het is fijn, ruim en superschoon. Het personeel is heel vriendelijk. Veel bedjes bij het zwembad en een prachtige tuin om van de zon te genieten.

IFA Interclub Atantic Hotel, Manager, 28-11-2018

Dear Stephanie,

Our main objective is offering excellent service to our clients. We hard day after day to be able to achieve this and there is no better reward than reading an opinion as positive as the one which you have written. Thank you. We hope to maintain this connection in the future and have the pleasure of a visit from you in the future.

Kind regards,

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

39 tips over Hotel Abora Interclub Atlantic by Lopesan Hotels

• wariolein, 11-05-2014

Begane grond betekent kakkerlakken!! Verdieping hoger hebben we er 1 gezien in de gang, meer niet. Shuttlebus naar het strand is 1 euro pp, vanaf 4 personen is de taxi goedkoper. Animatie is leuk!! Het is echt aan te raden savonds eens een show te kijken, erg leuk!

• Tanja Hoftijzer, 30-03-2014

Boottocht 'spirit of the sea' (in puerto rico) prijs rond de 30 euro p.p voor een 2 of 3 urige boottocht om dolfijnen/walvissen te spotten. Transfer er naar toe en terug is natuurlijk ook geregeld.

• Thomas, 31-01-2014

Aan de kust plaatsen word er nog gelopen op time sharing dus wees er op voorbereid.

67 vragen over Hotel Abora Interclub Atlantic by Lopesan Hotels

• Daphne, 27-09-2019

Zwembad glijbanen

Wij overwegen hier heen te gaan maar op de ene site staat er dat er met zwembandjes niet op de glijbanen mogen en bij de andere staat.

• henny, 27-08-2018

Fohn

is er een fohn aanwezig in de douche/badkamer

• Cynthia Huizinga, 23-01-2018

Handdoeken

Liggen er ook handdoeken en badhanddoeken? Of moet je die zelf meenemen?

Marjolein Popma, 12-08-2018

Elke dag krijg je schone handdoeken en badlakens. Per persoon 1 handdoek en 1 badlaken. Washandjes kennen ze er niet.

Hotel Abora Interclub Atlantic by Lopesan Hotels info

• Afstand tot strand600 m, 8 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandDonker
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenFast food, Internationaal, Italiaans, Regionaal, Spaans
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kantoor service, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet verplicht