Hotel Servatur Puerto Azul

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag27°22°
Hotel Servatur Puerto Azul

18 tips over Hotel Servatur Puerto Azul

Anna, 7-3-2015
Uitstapje naar de markt in Puerto de Mogan .
corleone, 1-2-2015

Vip Tours excursie

Vrij prijzig maar je bent wel echt een gehele dag op weg door de bergen wat een geweldige ervaring is omdat het door het vulkaanlandschap zeker uniek is

Robrecht, 23-9-2014

Via 700 trappen kan je naar beneden (strand, winkels, bars,...). Je kan ook een taxi nemen.Je hebt ook op 150m bergop een minigolf, winkels en bars.

Je kan een avondlijke excursie met de boot doen (Aphrodite). Heel leuk!

Ook kan je met een catamaran dolfijnen en vliegvissen gaan spotten.

We hebben een aantal aanbieders voor Servatur Puerto Azul voor je op een rij gezet:

Danischa, 27-8-2014
Ik zou zeker een appartement nemen met zeezicht, wij hadden de laatste dag een andere kamer omdat we pas in de avond gingen vliegen zonder zeezicht (trouwens 30,- een exstra dag kamer huur) dit is echt af te raden. Neem zeezicht!!!! Het is zo ontzettend mooi overdag en savonds! Verder een andere tip is.. houd er rekening mee dat je weinig parasollen hebt alles word gereserveerd door mensen (ASOCIAAL!) want dit staat overal dat het niet mag. Bedjes zijn er zat!
Esther, 19-8-2014
Er wordt reclame gemaakt voor een boottocht om dolfijnen te spotten: 'spirit of the sea'. Wij hebben de 3 uur durende tocht gedaan. We zaten op een catamaran. Na anderhalf uur zagen we de dolfijnen; was leuk, ze kwamen dichtbij de boot! Maar het varen was VRESELIJK; de boot ging van links naar rechts. Er waren hoge golven en het was onrustig op zee. Mijn vriend en ik zijn veel gewend. maar dit was niet leuk. De helft van de mensen(ongeveer 30)heeft overgegeven en ook bij ons zat het eten hoog.
Mikkytune, 27-3-2014
Vraag bij het boeken om een kamer vlakbij de receptie, de liften lopen namelijk elke keer vast.

jolanda, 21-10-2013
Een dagtocht naar de hoofdstad Las Palmas is de moeite waard
Baukje, 20-9-2013
Kamer met uitzicht over de haven van Puerto Rico.
Jennifer, 9-9-2013

Een dag naar las palmas ! met de bus bij het centrum van puerto rico kost ong 7,30 en word je zo naar de andere kant van het eiland gebracht. Even vragen voor de grotere shoppingmall en met de lokale bus voor 1,30 ben je daar zo.

Voor de kakkerlakken alle douche putjes en wastafel putjes goed dicht doen anders kan je op jacht gaan naar de kakkerlakken.

Syl & Mik, 19-8-2013
Geef bij je boeking aan dat je dicht bij de receptie wilt verblijven, dit bespaart een hoop ellende met de liften.