Appartement Servatur Canaima

• Goed: 7 - 8

Fijne vakantie

dhr. Veldhoen
6-3-2018

Prima appartement Servatur Canaima.

Geluidsoverlast van uitgangsgelegenheid in de buurt.

ben je slecht ter been is het lastig ivm trappen maar dat is in heel Puerto Rico veel hellingen .

groot pluspunt GEEN KINDEREN

lekker rustig zeezicht

mooi zwembad

modern appartement kortom een aanrader! bezoeken dan ook 2 keer per jaar Canaima

Mooi appartement!

Marcha
        18-4-2017

Mooi gerenoveerd appartement!

Ik denk dat het pas geleden gerenoveerd is. Dat zie je aan de inrichting van de kamers. Alles binnen het appartement wat je nodig hebt is er. Het is er super schoon en netjes! Het enige is dat het apartement een behoorlijke klim bevat naar boven. Voor zwangere en mensen die slecht ter been zijn is het handig om een auto te huren want met die warmte is het best intensief.

trappen lopen

nijhofa
        21-12-2010

Gewoon simpel appartement met alles aanwezig.

Schoon gelukkig alleen de kakkerlakken op het balkon.

Hoog gelegen dus naar het centrum lukt wel maar naar boven.....!

Vriendelijk personeel en een niet al te groot zwembad.

De plaats vonden wij wat minder. Heel erg Engels en de bars lagen boven een winkelcentrum.

Niets pittoresk. voor brood gingen de mannen naar de bakker en met de taxi terug.

Veel taxikosten gehad deze vakantie.

Zal in deze plaats niet meer snel terug komen.

Mooie ligging maar veel traplopen

abejan
        21-7-2010

We hadden een 3 kamer app, mooi ruim en prachtig uitzicht. Het mannetje van de receptie was wel een vreselijke chagrijn, maar gelukkig zat er ook vaak een vriendelijke juffrouw :-) Die man probeerde ons bij aankomst eerst in een 2 kmr app te plaatsen door te zeggen dat er geen 3 kmr meer beschikbaar was. Maar ik stond erop dat we 3 kmr geboekt hadden en na een paar minuten wachten kreeg ik toch de sleutels van 3 kmr overhandigd. Vanuit het centrum naar app. toe traplopen is wel een beproeving, maar tegelijk goed voor de conditie haha.

Schoon app, maar douche is wel irritant; temperatuur begrenst op lauwwarm.

We hebben een aantal aanbieders voor Servatur Canaima voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Servatur Canaima in Puerto Rico, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Servatur Canaima zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Servatur Canaima scoort een 8.14 uit 10 op basis van 5 reviews.