Appartement Rocamar

Appartement
Hotel aan zeeWeer vandaag25°18°
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Rocamar voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Rocamar in het Nederlands

geweldig

renate
31-8-2012

Het uitzicht is mooi je kijkt uit over de stad en de zee.

Het personeel is behulpzaam en erg vriendelijk. De schoonmaaksters maken goed schoon en 's avonds loopt er een vriendelijke nachtwaker rond.

Het centrum ligt op een klein stukje lopen, het is wel een beetje een klim de terug weg maar goed te doen met trappen en als je dit niet wil neem je een taxi ( kost ongeveer 2.30)

Gereisd met partner in augustus 2012

Appartement info

• VerzorgingHalfpension

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Rocamar in Puerto Rico, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Rocamar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.